Sunday, October 27, 2013

کپسول لاغري و چربي سوز بوتانيکال اسليمينگ botanical slimming

کپسول لاغري و چربي سوز بوتانيکال اسليمينگ botanical slimming
مکمل های غذایی // لاغری بانوان

کپسول لاغري و چربي سوز بوتانيکال اسليمينگ botanical slimming 

کپسول لاغري و چربي سوز بوتانيکال اسليمينگ botanical slimming

بوتانیکال اسلیمینگ در واقع یک مکمل با اصالت اسپانیایی است اما به سفارش خود شکرت سازنده یعنی MZT که نام آن روی تمام کپسول های آن نوشته شده است توسط کمپانی  Meizi Ting چين تولدی می شود .
این مکمل دارای 2 نوع بسته بندی است که اولی جعبه ای و دومی پوشش پلاستیکی است .

تعداد کپسول های موجود در آن  با حساب 6 کپسول رایگان 36 کپسول است . این کپسول ها در فرم سافت ژل تهیه شده اند . کپسول های سافت ژل دارای ویزگی روکش پلاستیکی برای سهولت در بلعیدن و همچنین سهولت برای جذب در معده هستند .

بوتانيکال اسليمينگ  اين روزها در صدر جدول فروش داروهاي لاغري در جهان قرار دارد. پديده اي شگفت انگيز که شما با استفاده از آن ابتدا از کاهش سايزتان تعجب خواهيد کرد تا از کاهش وزنتان .
محصولي ويژه حتي مخصوص استفاده براي آقايان . فرمول اين محصول به قدري قدرتمند است که پس از سومين روز مصرف شما تغييرات را به خوبي احساس خواهيد کرد.

عملکرد محصول
بوتانيکال اسليمينگ Botanical Sliming باعث کاهش اشتها و کنترل آن خصوصاً اشتهاي کاذب ناشي از استرس و هيجان مي باشد و اثرگذاري سريع و مستقيم بر روي چربيهاي انباشده شده در نواحي مختلف بدن به خصوص شکم و ران دارد .

بوتانيکال اسليمينگ Botanical Sliming باعث کشيدن و جمع کردن پوست بدن و صورت و ممانعت از شل شدن و افتادگي پوست مي شود و با دفع سموم و مواد زايد از بدن ومانع جذب قند و چربي اضافي مي گردد.

ترکيبات بوتانيکال اسليمينگ Botanical Sliming کاملاً گياهي مي باشد و مانع آسيب رساندن به ديگر اندامهاي بدن مي گردد .
با مصرف منظم يک ماه بوتانيکال همراه با نوشيدن آب فراوان که ضروري مي باشد حداقل 6 کيلو کاهش وزن خواهيد داشت .


روش مصرف
روزانه يک عدد ( Soft Jel) نيم ساعت بعد از صبحانه ميل شود .
بهتر است بعد از مصرف یک ليوان آب معادل 300 میلی لیتر ميل شود. مصرف مولتي ويتامين و همچنين روزانه 2 ليتر آب در کنار مصرف بوتانیکال اسلیمینگ توصیه می شود است .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.