Wednesday, December 26, 2012

درمورد قرص پرفکت اسلیمینگ

قرص لاغري پرفكت اسليمينگ ساخت آمريكا


قرص لاغري پرفكت اسليمينگ ساخت آمريكا

قرص لاغري پرفكت اسليمينگ PERFECT SLIMMING ساخت آمريكا
09378265925

جديدترين محصول لاغري با آخرين تكنولوژي روز دنيا داراي استاندارد GMP و VCAPS

قوي ترين كاهش دهنده اشتها به صورت طبیعی
چربی سوز هوشمند دارای عملکرد چندگانه در ناحیه شکم پهلو ران باسن
داراي استاندارد GMP از كشور آمريكا
رفع سلولیت و حفظ تناسب اندام پس از قطع مصرف
جديدترين محصول لاغري با آخرين تكنولوژي روز دنيا
ترکیبات 100% گیاهی دارای تاییدیه انجمن گیاه خواران
فوق العاده قوی و موثر
مناسب خانم ها و آقایان
بدون نیاز به ورزش و رژیم غذایی


محصولي فوق العاده از كشور آمريكا
قوي ترين قرص لاغري
شماره استاندارد : Q/GDCX 586
طرز عملكرد كپسول لاغري پرفكت اسليمينگ PERFECT SLIMMING :
* كاهش سريع اشتها از روز اول استفاده
* كاهش سايز به همراه كاهش وزن سريع
* چربي سوزي بي نظير بدون احتياج به ورزش
* كاهش 10 الي 17 كيلو در هر دوره تضميني كاملا بدون بازگشت
* جمع كننده و سفت كننده پوست بعد از لاغري و جلوگيري از شل شدن و افتادگي پوست
* افزايش فعاليت متابوليك مولكول هاي چربي
* جلوگيري از تبديل قند اضافي به چربي
* حفظ زيبايي و شادابي صورت
* تاثير فوق العاده بر روي چربي هاي انباشته شده و حتي قديمي در قسمت شكم پهلو ران و بازو

ساخت كمپاني آمريكن نيچر آمريكا :
American Nature Heller ( international ) Inc.

278E Sante Fe, #174, Olathe, KS 37461 -434, U.S.A

توجه :
دقت كنيد
قرص لاغري پرفكت اسليمينگ با تكنولوژي جديد و با دوزي فوق العاده بالاتر و كيفيتي متفاوت وارد بازار شده است.
قرص لاغري پرفكت اسليمينگ از نظر كاهش اشتها خيلي قوي تر از قرص هاي لاغري ديگر از جمله : فيل اسليم – فست اسليمينگ – ريلاكر - مجيك اسليم – هوديا – اسليمينگ دوقلو و ... عمل كرده و طبق نتايج بدست آمده از مصرف كنندگان اشتها را تا حد صفر كاهش مي دهد.
تاثيرات فوق العاده اين محصول از همان روزهاي اول استفاده شما را شگفت زده خواهد كرد.
اگر از همه ي قرص هاي لاغري نااميد شده ايد ما به شما قرص لاغري پرفكت اسليمينگ PERFECT SLIMMING آمريكايي را توصيه مي كنيم.
قرص لاغري پرفكت اسليمينگ از نظر تاثير گذاري به هيچ عنوان قابل مقايسه با محصولات ديگر موجود در بازار نيست.
پرفكت اسليمينگ PERFECT SLIMMING يك قرص لاغري خيلي قوي مي باشد كه اشتها را تا حد صفر كاهش مي دهد و چربي سوز قوي اي نيز مي باشد.
قرص هاي لاغري پرفكت اسليمينگ PERFECT SLIMMING هم باعث كاهش وزن مي شوند و هم سايز شما را كم مي كنند و علاوه بر اين به زيبايي صورتتان نيز لطمه نمي زنند.
قرص هاي لاغري پرفكت اسليمينگ PERFECT SLIMMING محصولي ويژه حتي مخصوص استفاده براي آقايان مي باشد. فرمول اين محصول به قدري قدرتمند است كه پس از سومين روز مصرف شما تغييرات را به خوبي احساس خواهيد كرد.
همچنين قرص لاغري پرفكت اسليمينگ PERFECT SLIMMING ساخت آمريكا بوده و به آن دسته از عزيزاني كه تمايلي به استفاده از قرص هاي لاغري چيني ندارند پيشنهاد مي شود.
* دارنده استاندارد كيفيت GMP Good Manufacturing Product از آمريكا
* دارنده گواهينامه Postpone Aging
كپسول لاغري پرفكت اسليمينگ PERFECT SLIMMING هيچ گونه بازگشت و عوارض نداشته و صد در صد گياهي مي باشد.
قرص لاغري پرفكت اسليمينگ PERFECT SLIMMING با تركيبي جديد و فوق العاده توانسته در مدت كوتاه ورود خود به بازار , مشتري هاي فراواني را جذب كند رضايت مشتريان از اين قرص لاغري به گونه اي مي باشد كه بعد از استفاده از اين قرص لاغري ديگر هيچ قرص ديگري را قبول ندارند.
مطمئن باشيد كه از تاثير اين كپسول لاغري فوق العاده در همان روز هاي اول استفاده , هيجان زده خواهيد شد.

محتويات:
60 عدد كپسول 300 ميلي گرمي
كپسول لاغري پرفكت اسليمينگ PERFECT SLIMMING فعاليت متابوليك مولكول هاي چربي را افزايش داده و باعث مي شود تا مولكول هاي چربي سريع تر به انرژي تبديل شوند.
در واقع حالتي را به وجود مي آورد مثل اينكه شما در حال انجام يك فعاليت ورزشي مي باشيد
اين قرص لاغري فوق العاده تبديل قند به چربي را مسدود مي كند.
اين محصول اشتهاي شما را قطع كرده و بدنتان را وادار مي كند تا از چربي هاي خود براي مصرف روزانه استفاده كند.

تركيبات قرص لاغري پرفكت اسليمينگ PERFECT SLIMMING :
Vitamin A, Aloe Vera, Carotene, plant cellulose and other ingredients to Slimming, Blood Lipid regulation, toxin Removal and Skin Firming
حاوي ويتامين و مواد معدني جهت شادابي و سفت شدن پوست و جلوگيري از افتادگي پوست پس از لاغري

موارد منع مصرف:
افراد زير 18 سال و بالاي 50 سال - زنان باردار و شيرده - بيماران مبتلا به بيماري قلبي - فشار خون بالا - فشار خون پايين – ديابت - بيماري هاي كليوي و كبدي
عوارض قرص لاغري پرفكت اسليمينگ PERFECT SLIMMING :
قرص لاغري پرفكت اسليمينگ PERFECT SLIMMING هيچ گونه عوارضي ندارد و كاملا گياهي مي باشد اما اين در صورتي است كه شما شامل موارد منع مصرف قرص كه در بالا ذكر شد نباشيد.
اگر موارد منعي كه ذكر شد شامل شما باشد مصرف اين قرص مي تواند براي سلامتي بدنتان مضر باشد و به هيچ عنوان توصيه نمي شود.
این محصول را تنها با مکمل همراه تاپ سکرت مخصوص استفاده همراه محصول تهیه و مصرف نمایید و از خرید محصولات مشابه و نمایندگی های غیر معتبر خودداری نمایید.
ارسال به کل کشور رایگان 09378265925



 ورزش واتر پلو

    مجموعه: ورزش عمومی   

 

ورزش واتر پلو

 

برای انجام ورزش واترپلو ورزشکار باید در بعضی کارها مهارت داشته باشد. اولین فاکتور لازم برای شروع این ورزش، مهارت در شنا است.

 


● مهارت های اولیه

 

برای انجام ورزش واترپلو ورزشکار باید در بعضی کارها مهارت داشته باشد. اولین فاکتور لازم برای شروع این ورزش، مهارت در شنا است. در این ورزش، بازیکنان باید بتوانند طول ۳۰ متری استخر را بارها و بارها شنا کنند. نوع شنا کردن بازیکنان واترپلو با شنای کلاسیک متفاوت است. در این روش بازیکنان از یک استیل آزاد استفاده می کنند به طوری که هنگام شنا کردن همیشه سر آنها از آب بیرون خواهد بود تا بتوانند بر بازی مسلط باشند. مهارت دومی که بازیکنان باید به دست آورند، شیوه کنترل توپ با یک دست است. همچنین این ورزشکاران باید بتوانند توپ را با هر دو دست خود کنترل کنند.

 

مهارت دیگری که ورزشکاران این رشته باید داشته باشند، نوعی پا دوچرخه است که در آن حرکات پا به صورت دایره وار انجام می شود. در این حرکت که ورزشکاران از آن برای نگه داشتن خود روی سطح آب استفاده می کنند، انرژی بسیار کم مصرف می شود. ورزشکاران ورزش واترپلو باید از تمرکز و سرعت عمل بالایی برخوردار باشند تا بتوانند بر تیم حریف غلبه کنند.

 

 

● قوانین ورزش واترپلو

 

هر تیم از ۱۲ بازیکن تشکیل شده است که شامل هفت بازیکن اصلی و پنج بازیکن ذخیره است. بازیکنان اصلی دارای یک دروازه بان و شش بازیکن زمین هستند. این شش بازیکن می توانند هم در نقش حمله و هم در نقش دفاعی ظاهر شوند و جای مخصوص به خود ندارند. یکی از قوانین مهم واترپلو این است که بازیکنان زمین اجازه ندارند توپ را با دو دست بگیرند و باید آن را فقط با یک دست کنترل کنند. در فاصله دو متری از دروازه بان های هر تیم نشانه هایی به نام خط دو متری وجود دارد. بازیکنان تیم مقابل اگر توپ نداشته باشند نباید وارد این محوطه شوند.

 

مدت زمان بازی برای آقایان در جهار ست هفت دقیقه ای و برای خانم ها چهار ست چهار تا شش دقیقه ای است.

 

 

● اثرات مفید بدنی

 

واترپلو ورزشی آبی و تیمی است. بنابراین از یک طرف باعث بروز آثار ورزش شنا می شود و از طرف دیگر اثر مفید ورزش های توپی را به همراه دارد. بازیکنان این رشته باید از قدرت و سرعت بالایی برخوردار باشند. در این ورزش تمام اعضای بدن مانند یک زنجیر عمل می کنند. یعنی ورزشکار باید از تمام عضلات خود کمک بگیرید تا بتواند نیروی لازم را به توپ وارد کند. اعضای مختلف بدن مثل دست ها، لگن و پاها باید بتوانند حرکات چرخشی خاصی را انجام دهند. بنابراین علاوه بر قدرت، انعطاف پذیری نیز در این ورزش لازم و ضروری است. بعضی از حرکات باعث می شوند سرعت توپ افزایش یابد مثل چرخش مناسب در ناحیه کمر و شانه و همچنین قدرت به عقب بردن بازوها و آرنج و توانایی خم کردن مچ دست.

 

به دست آوردن مهارت در این زمینه ها نیاز به تمرین فراوان دارد. بازیکنان علاوه بر قدرت و انعطاف پذیری باید از تمرکز کافی و قدرت طراحی نقشه برای تمرکز بر حریف هم برخوردار باشند. بنابراین به طور خلاصه می توان گفت که ورزش واترپلو دارای اثرهای مفید زیر است:

 

افزایش قدرت بدنی به خصوص در ناحیه عضلات ران، بازوها و مچ دست

 

افزایش انعطاف پذیری

 

افزایش سرعت عکس العمل در پاسخ به محرک ها

 

افزایش قدرت تمرکز، هماهنگی و طراحی نقشه

 

 

● آسیب های ورزش واترپلو

 

برخی از اسیب های واترپلو ناشی از انجام این ورزش در آب است مثل حساسیت و قرمزی چشم، آفتاب سوختگی و عفونت های پوستی. اما از آسیب های شایع و مخصوص به این ورزش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

▪ کشیدگی تاندون های شانه: این آسیب بسیار شایع است زیرا ورزشکاران برای افزایش قدرت و سرعت پرتاپ توپ به عضلات و تاندون های این ناحیه فشار زیادی وارد می کنند و باعث کشیدگی و گاهی پارگی تاندون های این ناحیه می شوند.

 

▪ آسیب به انگشتان: سرعت سریع توپ و برخورد آن با انگشتان دست ورزشکاران باعث ضرب دیدگی، کبودی و حتی بروز زخم و شکستگی در این نواحی می شود.

 

▪ آسیب ناحیه صورت: واترپلو ورزش پر برخوردی است و ورزشکاران به سهو یا به عمد ضرباتی را به بازیکن حریف وارد می کنند. در نتیجه کبودی زیر چشم و پارگی لب از جمله آسیب های شایع است.

 


● عواملی که سبب بروز آسیب بیشتر می شوند:

 

نداشتن بنیه و انعطاف پذیری لازم برای این ورزش

 

بی تجربگی و مهارت ناکافی در اجرای تکنیک ها

 

استفاده نکردن از وسایل ایمنی مثل کلاه ایمنی و وسایل حفاظتی از گوش و دهان

 


● پیشگیری از آسیب ها

 

رعایت چند نکته از بروز آسیب بدنی جلوگیری می کند:

 

▪ منظم ورزش کنید تا بدن شما برای این ورزش قدرت و انعطاف پذیری کافی را به دست آورد.

 

▪ علاوه بر تمرینات واترپلو، از سایر تمرین ها بدن سازی به منظور ارتقای سطح قدرت و انعطاف پذیری بدن استفاده کنید.

 

▪ حتما" در حین و بعد از ورزش آب فراوان بنوشید.

 

▪ قبل از ورزش بدن خود را گرم کنید.

 

▪ بعد از خروج از آب، تمرینات کشش را فراموش نکنید.

 

▪ از وسایل ایمنی و عینک شنا استفاده کنید.

 

▪ اگر احساس کردید آسیب دیده اید، بلافاصله ورزش را متوقف کنید و در صورت لزوم از کمپرس یخ و بالا نگه داشتن اندان آسیب دیده استفاده کرده و به پزشک مراجعه کنید و تا بهبود کامل ورزش نکنید.

Grenade Fat Burner | World's strongest fatburnerچربی سوز گرنید فت برنر کاملا گیاهیقیمت چربی سوز گرنید فت برنرطریقه مصرف چربی سوز گرنید فت برنرچربی سوز و ضد اشتها قوی و گیاهی گرنید  Grenadeهیدروکسی کات هاردکور پرو سریز سری ماسل تک تچهیدروکسی کات هاردکور ایکس پرو سریزMeltdown یک چربی سوز خوب | بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندامچربی سوز هیدروکسی کات هاردکور پرو جدید ماسل تک  Hydroxycut ProHydroxycut Pro Series MuscleTechاکستریم اسپید شات جدید  extream speed shotHydroxycut x Pro Series MuscleTech 120 caps چربی سوزچربی سوز هودیا hoodia بوتانیکال  botanicalانواع گلوتامینگلوتامین اینر آرمور  Inner Armourهارد مس اینر آرمور Inner Armour Hard Massپروتئین مایع اینر آرما inner armour Nitro Peakمایع ماسل مدزکراتین سلتچ هارد کر 3 کیلوگرمی ماسل تچ Muscletech cell techچربی سوز Hydroxycut هیدروکسیکات هارد کر ایکسمای فیوژن Gaspari Myofusionپروتئین وی گلد اپتیموم 4 کیلوگرمی  Optimum Whey Goldنیتروتچ 2 کیلو گرمی ماسل تچ  Muscle tech Nitro techگلوتامین الیمپکراتین سلتچ هارد کر 2 کیلوگرمی ماسل تچ  Muscletech cell techای بمب ام اچ پی A-BOMB MHPوی سینجکس وی پی ایکس VPX SYNGEX Whey Proteineترمو اسپید کپسول 120 عددی الیمپ Olimp Termo Speedایندوراش بی ای ان BSN ENDORUSHمسترپلکس نیترومس پاکتی MASTERPLEXسیروس مس اپتیموم سریوس serious massاس ان ناتریشن 5 کیلوگرمیکراتین نیتروژن ترک ام اچ پی  Trac Xtreme NOگینر اپکس 2کیلو گرمی  APEX SuperSize با مجوز وزارت بهداشتقرص آی جی اف 2 لوکیلند  LUCKYLAND IGF-2گلوتامین اس آر 300 گرمی ام اچ پی  GLUTAMINE SR MHPچربی سوز و قرص آبگیری ایکس پل ام اچ پی  MHP Xpelویتامین سی 1000 Vitamin Worldگلوتامین اس آر 1000 گرمی ام اچ پی  GLUTAMINE SR MHPآنابولیک هالو  Muscletech Anabolic Haloسینتا 6 بی اس اننچرال مکس اسلیمینگ  natural max slimmingبوتانیکال اسلیمینگ  botanical slimmingشنگ یوآن فانگ  sheng uan fangهودیا گوردونی  hoodia gordoniiهودیا کاکتوس  hoodia cactusهودیا   p57 hoodiaضد اشتها قوی گیاهیسافت اکل لاغری ضد اشتهامجیک اسلیم قرمز magic slimریداکتیل ریداکت redact 15بوترام 15 butramفیبر رژیمی ضد اشتهافست اسلیم  fast slimسون اسلیم 7 slimفیل اسلیم  feel slimفیگورین  fugurinانیمال پک انیمال کاتanimal pak animal cuts cutآرسون  arsonکپسول چربی سوز جت فیول پیرو شرکت گت  GAT JetFuel Pyroنمایندگی اسکایتک سای تک سایتک   scitec nutritionآمینو 5600 الفالیپوئیک اسید کرابمب جی بمب بیگ بنگ جامبو آنابولیک وی پروتئینپرفکت فت لوس لوز اچ ام بی زد ام ای آ hmb ala zma big bang Jumbo! (2,86 kg) - Scitec Nutritionگلوتامین کپسول الیمپ Olimp Glutamineکراتین کراکیک  Muscletech Creakicشربت کلسیم  Osteocareپروتئین وی سن 4620 گرمی  San pure Wheyآمینو گاسباری 350 عددی  Amino Gaspariمتوکسی 7 پی اچ دیآمینو فول توئین لبگلوتامین راشن بیر 500گرمقرص کافئین جوشانآرما تست  Arimatestپروتئین وی اپتیموم 2 کیلوگرمی  Optimum Wheyکراتین مونوهیدرات  MHPچربی سوز لیپو6 بلک  Nutrex Lipo6 Blackعروق  Dream Tan Vazkulizerتی ان تی کات  TNT CUTSآمینو اپتیموم 2222 Amino Optimumبی سی ای ای پی اچ دی  PHD BCAAسینتا 6 بی اس انمتیل برن ماسل میدکراتین مونوهیدرات راشن بیرکراتین مونوهیدرات گاسپاریپروتئین فارما وی پی اچ دیقرص آی جی اف هگزاگین مایل مید  MuscleMeds Hexaghenریل مس گاسپاریمیتوتروپین متوتروپین  Gaspari Mitotropin Tradeال کارنتین 30 عددی 500 میل پیوریتانقرص ال رنیتین 1000 آلتیمیت 60 عددی  L-Carnitine Ultimeteمولتی ویتامین هلت لایف هلثسوپر مگا ویت گینر پرفکت Natures Best Perfect Isopure MASSپروتئین فارما وی پی اچ دی  PHD Pharmaان او شات گان وی پی ایکس  NO-SHOTGUN MHF-1آپ یور مس MHP ترکیب افزایش دهنده وزنپروتئین ریکاوری ایزوناتریشن Iso Nutrition recoveryپروتئین پرو گرم ناترکس  Nutrex Programپروتئین ایزو گینر نوتروبولیک 4500 گرمی  Nutrabolics Isogainerکراتین کدرد ماسل مید  نیتریک اکسیدپروتئین ریکاوری نوتروبولیک  Nutrabolics Fighters Food Recoveryپروتئین ریل گین یونیورسال  Universal Real-Gainsپروتئین وی الیته دایماتیز 2.5 کیلوگرم  Elite Whey Proteinآمینو یونیورسالگلوتامین 100 عددی ویتامین وردگابا پیوریتان پراید Puritan Pride GabaBSN Cell Mass  سل مس کراتین ترکیبیچربی سوز تی تری سن  Sann T3چربی سوز ترموکات اپتیمومبی سی ای ای ام اچ پی  MHP BCAAدارک ریج ام اچ پی  Dark Rage Mhpقرص دی اچ ای ای پیوریتان پراید  PuritanPride DHEAچربی سوز کلن بترول  Clenbuterolآمینو 350 عددی سافت ژل هارد کر ناتریشن  Nutriotion Aminoهای پروتئین مگا گینر دایماتیز 4.5 کیلو گرم  Hi-Protein Megaایکس پند دایماتیز XPANDالیته لیکوئید پروتئین دایماتیز  Elite Liquid Proteinپروتئین کارنیور ماسل مید 1816 گرمی  MuscleMeds Carnivorمولتی ویتامین ولمن  Wellmanپروتئین دایت وی پی اچ دی  PHD Diet Wheyشربت مولتی ویتامین ویتالکس نیترومس  Nitromass Vitalexگینر الیمپ  Olimp Gainerتی بمب ام اچ پی T-BOMB MHPقرص نانو آرجنین لوکیلند LUCKYLAND™ NaNo Arginine Explosion ...کربو اپکس 4کیلو گرمی APEX Carbo Blast با مجوز وزارت بهداشتکربو اپکس 2کیلو گرمی APEX Carbo Blast با مجوز وزارت بهداشتچربی سوز آنادرکس Anadroxنیتروتچ 2 کیلو گرمی ماسل تچ  Muscle tech Nitro techآنابولیک تریگر نوتروبولیک  Nutrabolic Anabolic Triggerنیتریک اکسید جت پاور  LUCKYLAND™ Nitroxide JetPowerقرص ان او ایکس ماسل مید  MuscleMeds ENoxideپروتئین پرو استار وی پروتئین  Ultimate Nutrition Prostar Wheyگین بولیک 6000 الیمپ  gain bolic 6000 olimpگلوتامین 400 گرم اینر آرمور inner armour glutamineکراتین 400 گرم اینر آرمور  inner armour creatineآمینو هیدرو پیک 180 عددی 10000 اینر آرمور Hydro Peak - Amino 10000 from INNER ARMOURچربی سوز لیپو ریپ اینر آرمور inner armour liporipال کارنیتین 1000 میلی گرم اینر آرمور l carnitine 1000 xtreme inner armourآمینو 2222 اپتیموم اپتیمم  amino 2222 optimumکراتین مونوهیدرات اپتیموم اپتیمم  creatine monohydrate optimumگلوتامین اپتیموم اپتیمم  glutamine optimumتریبولوس یونیورسال  tribulus pro universalتریبولوس اپتیموم  tribulus optimumآلفا آمینو پروتوتایپ 216 ماسل تک تچ  alpha amino prototype 216 muscletechکراتین 6000 ماسل تکپاور مس ام وی پی  power mass mvpوازوترکس ام وی پی نیتروکسید نیتریک اکسید MVP Nutrition VasoTrex | Nitric Oxide | Pre Workout | Caffeine Freeنیتریکس بی اس ان  nitrix bsnماسل گین شرکت ام ان  mn muscle gainانیمال فلکس  ANIMAL FLEXBCAA یونیورسالآمپول افدرین + کافئینآمپول کلن بوترول باترول  Clenbuterol Hydrochloride BRONCOPULMINکپسول چربی سوز و ضد اشتها فست اسلیم fast slimکپسول چاقی مگاتروپین megatropinکپسول چاقی تی ان تی tntکپسول چاقی تستوفکس testofxکپسول چاقی مکس 8000 maxکپسول چاقی فت فست fat fastکپسول چاقی الترا وی ultra wheyکپسول چربی سوز و ضد اشتها لاغری شنگ یوان فانگ sheng uan fangقرص چربی سوز ال کارنیتین l carnitineکپسول چربی سوز لیپو شش سیکس نوتریکس lipo 6 nutrexکپسول چربی سوز و لاغری لیپو سیکس ایکس نوترکس lipo 6x nutrexکپسول چربی سوز و لاغری لیپو شش سیکس بلک lipo 6 black nutrexکپسول چربی سوز و لاغری هیدروکسی کات هاردکور ایکس Hydroxycut proمحصولات سایتک اسکایتک سای تک  SCITEC100% WHEY DELITE Ultrafiltered whey protein concentrate پروتئین خالص دلایت سایتک کنسانتره SCITEC NUTRITION100% WHEY ISOLATE Supremely anabolic protein وی پروتئین ایزوله ایزولیت خالص سایتک  SCITEC NUTRITION100% WHEY PROTEIN PROFESSIONAL SCITEC NUTRITION  پروتئین وی خالص پروفشنال پرفشنال سایتکANABOLIC WHEY SCITEC NUTRITION  آنابولیک وی پروتئین خالص سایتکPROMIX PRO MIX  SCITEC NUTRITION   پروتئین خالص ترکیبی سایتکSOY PRO SCITEC NUTRITION  سوی پرو سایتک پروتئین خالص سویاVOLUMASS 35  SCITEC NUTRITION  گینر افزایش وزن و حجم ولومس ولو مس سایتکMASS 20 SCITEC NUTRITION  مس 20 سایتکBIG BANG SCITEC NUTRITION  بیگ بنگ سایتکCAFFEINE  SCITEC NUTRITION  کافئین سایتکHOT BLOOD SCITEC NUTRITION  هات بلود پمپ سایتکLIQUID CARNI-X 40 000 SCITEC NUTRITION  ال کارنیتین مایع سایتک100% CREATINE SCITEC NUTRITION  کراتین مونوهیدرات سایتکCREA-BOMB SCITEC NUTRITION   کرابمب کرا بمب سای تکG-BOMB SCITEC NUTRITION   سای تک جی بمبL-GLUTAMINE SCITEC NUTRITION  ال گلوتامین سایتکAAKG Arginine alpha ketoglutarate SCITEC NUTRITION  آرژنین آلفاکتوگلوتارات سای تکAMINO 5600 SCITEC NUTRITION آمینو 5600 سای تکARGININE LIQUID SCITEC NUTRITION  آرژنین مایع سایتکULTRA AMINO SCITEC NUTRITION  الترا آمینو سای تکALAAlpha lipoic acid  SCITEC NUTRITION  آلفا لیپوئیک اسید سای تکHMB  SCITEC NUTRITION  اچ ام بی سایتکZMA SCITEC NUTRITION  زد ام ای زد ام آ سای تکTESTOPUMP SCITEC NUTRITION  تستوپمپ سای تکTRIBU-X  SCITEC NUTRITION  تری بو ایکس سایتکJUMBO SCITEC NUTRITION  گینر افزایش وزن و حجم کربوپروتئین جامبو سایتکB-100   - Scitec Nutrition   ویتامین کمپلکس سایتکBCAA 6400 SCITEC NUTRITION  بی سی ای ای سای تکTrans-FX SCITEC NUTRITION  ترنس اف ایکس سای تکAmino 3600  SCITEC NUTRITION  آمینو 3600 سای تکAmino Magic SCITEC NUTRITION  آمینو مجیک سایتکCLA SCITEC NUTRITION  سی ال ای آ سای تکIsolate Amino SCITEC NUTRITION  آمینو ایزوله ایزولیت سایتکMyoMax  SCITEC NUTRITION   مایومکس سایتکمکمل های غذایی پی اچ دی انگلستان PHD NUTRITIONکراتین مونوهیدرات پی اچ دی PHD Creatineوی مکس پمپ پی اچ دی PhD Nutrition V-Max Pumpسینرجی ایزو سون پی اچ دی PhD Synergy Iso-7پروتئین فارما وی پی اچ دی PhD Nutrition Pharma Wheyریکاوری پی اچ دی phd nutrition Recoveryفارما اچ ام بی پی اچ دی PhD Nutrition Pharma HMBال گلوتامین پی اچ دی PhD Nutrition L-Glutamineکاتالیست پی اچ دی PhD Nutrition Catalyst Multi Nutrientفارما بلند 6 ساعت پی اچ دی PhD Nutrition Pharma Blend 6HRپروتئین کربو گینر فارما گین پی اچ دی PhD Nutrition Pharma Gainوکسی ول پی اج دی PhD Nutrition Waxy Volدایت وی پروتئین پی اچ دی PHD Nutrition Diet Wheyچربی سوز لین دگری پی اچ دی PhD Nutrition Lean Degreeسی ال آ پی اچ دی PHD Nutrition CLAمتوکسی 7 تست پی اچ دی phd nutrition methoxy 7 testسیدا کردیفولیا پی اچ دی Phd Nutrition Sida CordifoliaGaspari Nutrition IntraPro پروتئین اینتراپرو گاسپاریGaspari Nutrition SuperPump Stick Packs 20 Pack Box سوپر پمپ 20 پک گاسپاریGaspari Nutrition SuperPump250 سوپر پمپ 250 گاسپاریGaspari Nutrition SizeOn Pre-Contest کراتین سایزان پرو کانتست گاسپاریGaspari Nutrition SizeOn Max Performanceکراتین سایزان مکس پرفورمنس گاسپاریGaspari Nutrition MyoFusion پروتئین مای فیوژن گاسپاریGaspari Nutrition Real Mass کربو پروتئین گینر ریل مس گاسپاریGaspari Nutrition SuperPump MAX سوپر پمپ مکس گاسپاریGaspari Nutrition Myofusion Hydro پروتئین مای فیوژن هیدرو گاسپاریGaspari Nutrition BCAA 6000 آمینو اسید بی سی آ آ 6000 گاسپاریGaspari Nutrition SuperPump MAX Mini سوپر پمپ مکس مینی گاسپاریGaspari Nutrition SizeOn Max Performance Mini کراتین سایزان مکس پرفورمنس مینی گاسپاریGaspari Nutrition Plasma Jet پمپ پلاسما جت گاسپاریGaspari Nutrition Mitotropin چربی سوز میتوتروپین گاسپاریGaspari Nutrition Spirodex 60 Servings اسپیرودکس گاسپاریGaspari Nutrition Phenorex 120 Servingsفنورکس گاسپاریGaspari Nutrition Anaviteمولتی ویتامین آناویت گاسپاریGaspari Nutrition Novedex XT پروهورمون نوادکس ایکس تی گاسپاریGaspari Thermogenic Thyrotabs چربی سوز درموژنیک تیروتبز گاسپاریGaspari Nutritions 3rd Degree Burn چربی سوز تری دی دگری برن گاسپاریچربی سوز میتوتروپین گاسپاری gaspari mitotropinچربی سوز سایتولین وی 2 گاسپاری gaspari Nutrition Cytolean Vمکمل ترمیم مفاصل ویتاجوینت آمریکا  vitajointبوتانیکال اسلیمینگ ورقی  MZT botanical slimmingتریبولوس تری بولوس بیوتک آمریکا  Tribulus | BioTechمکمل ترمیم مفاصل تریپل فلکس  Nature Made TripleFlexدرد مفاصل زانو مچ ... move free advancedقرص تقویت و ضد پوکی استخوان  Osteocareمکمل ترمیم مفاصل و غضروف جوینتیس Jointaceمگا آمینو 3200 جدید بیوتک  MEGA AMINO 3200 BIOTECHمکمل ال آرژنین مایع سایتک  | Scitec Arginineآمینو گوشت گاو یونیورسال  Beef Universalتریبولوس تری بولوس یونیورسال  Universal Tribulusکراتین ترکیبی و پمپ انیمال  Universal Animal Pumpآمینو 2700 یونیورسال 700 عددی  Universal Amino 2700جایگزین غذا لین بادی 42 پاکتی  Labrada Lean Bodyمکمل پرو وی 60 لابرادا  proV60 LABRADAگینر افزایش وزن سوپر گینرز فیول  Super Gainers Fuelمکمل پروتئین ماسل وی ناتریشن  MUSCLE WHEY MNهایپر مس 5000 کیسه ای 4 کیلوگرمی  Hyper Massتریبولوس بیوتچ  Tribulus Maximus Biotech USAگینر افزایش وزن حجم سریوس مس اپتیموم  Serious Massسوپر پمپ مکس گاسپاری  Gaspari SuperPump MAXچربی سوز قوی لیپوریپ اینرآرمور  Lipo Rip Xtremeمکمل افزایش وزن و حجم نیترو کین بیوتچ  Nitro Gainگین بولیک 6000 الیمپ  | Gain Bolic 6000 Olimpماسل گین 3700 گرمی ماسل نوتریشن  | GAIN MUSCLEدیلی مولتی ویتامین و مینرال لاکی لند آمریکاآرژنین 1000 بیوتچ آمریکا BioTech USA L Arginineهیدروکسی کات پیشرفته جدید 72 عددی  Hydroxycutغضروف ساز و تقویت مفاصل  ANIMAL FLEXال کارنیتین مایع 100000 بیوتچ  L-Carnitine biotechکربوپروتئین گین فست یونیورسال  GAIN FAST UNIVERSALمولتی ویتامین جنسینگ آلوئه ورا  VITAGINSENGبهترین مولتی ویتامین جهان انیمال پک ANIMAL PAKبروتال فور عضله ساز و چربی سوز بیوتچ brutal feverقرص چربی سوز و کاهش وزن فت برنر FAT BURNERقرص ویتامین + کافئین جوشان BOLERO BOOST ENERGYآمینو مایع فیول لیکوئید Twinlab Amino Fuel LiquidHerbal Liv.52 کبد شور قرص هربال لایو لیو.52آمینو سوپریر جدید 2222 اپتیموم Superior Aminoمولتی ویتامین مردانه اپتی من Optimum Opti Menلیپو 6 ایکس LIPO 6X لیپو سیکس ایکس LIPO 6 Xچربی سوز درمو اسپید الیمپ THERMO SPEED OLIMPقرص کلسیم منیزیم زینک CALCIUM MAGNESIUM ZINCچربی سوز جت فیول شرکت گت GAT JetFuel Pyroدی اچ ای آ dhea آلتیمیت سان پیوریتن پراید و....پریموبلان پری موبلان primobolanوینسترول استانازول آنازول استانازولول وینس استانابولیک ستابون استانابول stanobol setabon stanazol stanazolol winstrol stanabol Stanabolonپارابولان ترنبولون بولدنون آناپولون اکساندرولونآناوار بناوار بوناوار اگزندرولون سوستانون تستوسترونپرپیونات تستولیک سایپیونات سوسپانشن سوسپانسیونانانتات دیانابول آندریول آنابول آنادرول اکسی متالونچربی سوز زنادرین زینادرین cytogenix xenadrineمتیل برن ماسل مید Methyl Burnالکارنیتین الیمپ - olimp Carnitineال کارنیتین مایع الیمپ - L-CARNITINE 3000 EXTREME SHOTاچ ام بولون الیمپ OLIMP HMBolon NXپروفی مس الیمپ Olimp Profi Mass 2800g - Mass Builderآمینو ای ای ای نابول  اکسپلود الیمپ Olimp Amino EAAnabol Xplode 520gمدیتچ meditech آلمانآناوار Meditech AnavarWinstrol 100mg MediTechT Prop 100mg MEDITECHAndrol 50mg x 100 tabs Meditech, GermanyDeca-DurabolinMeditech human pharma D bolEquipose by Meditech PharmaSustanon250 - Meditech GermanyClenbuterol Manufacturer: Meditech Germanyپری موبلان آذربایجانAdipex Anadrol Anavar Arimidex ClenbuterolClomid Cytomel Deca Durabolin Dianabol EphedrineEPOEquipoise FemeraFree samplesHalotestin®HCGHGHLiv.52Masteron Nolvadex Pain aidPowders Primobolan Primobolan Depot Propecia Proviron Ready made stacks!Reduce 15Sustanon 250®Testosterone Cypionate Testosterone Enanthate Testosterone PropionateTestosterone SuspensionTestosterone Undecanoate Trenbolone AcetateTrenbolone Enanthate Trenbolone Hexahydrobencyl carboTri TrenboloneTurinabol  Winstrol Winstrol  Depotماسل فارم اذالت اسالت اسولت ماسل فارم Muscle pharm ASSAULTریکان ریکون ریکاوری ماسل فارم Muscle pharm Reconپروهورمون باتل بتل فیول ماسل فارم Muscle pharm Battle Fuelریکاوری بالت پروف ماسل فارم Muscle pharm Bulletproofکمبت کمبات پروتئین ماسل فارم Muscle pharm Combatچربی سوز شرد ماتریکس ماسل فارم Muscle pharm shred matrixمکمل ویتامین و تقویتی کامل پروبیوتیک انتی اکسیدان کامل ارمور وی ماسل فارم Muscle pharm armor vآمینو بی سی ای ای ماسل فارم Muscle pharm bcaa 312بتا آلانین ماسل فارم Muscle pharm beta alanineکراتین 5 ترکیب ماسل فارم Muscle pharm creatineگلوتامین ماسل فارم Muscle pharm glutamineزد ام ای مکس ماسل فارم Muscle pharm zma maxهیبرید انو پمپ ماسل فارم Muscle pharm hybrid noانرژل ماسل فارم Muscle pharm energel،ام ان ماسل ناتریشن نوتریشن ماسل گین muscle gain muscle nutrition mnام ان ماسل ناتریشن نوتریشن گلوتا ماسل گلوتاماسل gluta muscle mnام ان ماسل ناتریشن نوتریشن  کرا ماسل کراماسل crea muscle mnام ان ماسل ناتریشن نوتریشن ماسل مس muscle mass mnام ان ماسل ناتریشن نوتریشن ماسل وی پروتئین muscle whey mnام ان ماسل ناتریشن نوتریشن آمینو مایع سیراپ syrup amino mnام ان ماسل ناتریشن نوتریشن ماسل اکسپلود پمپ muscle xplode mnآمینو بی سی اا گت bcaa gatمحصولات لاکی لند lucky land luckylandآنابولیک راش Anabolic Rush ASTمولتی ویتامین MultiPro 32X 200 Tablets ASTپروتئین وی ایزوله VP2 Whey Isolate  ASTماسل ایکس جی اف MUSCLE-XGF ASTدی جی سی DGC ASTدایمتادرین اکستریم Dymetadrine Xtreme ASTسی ال ای CLA 1000 ASTگابا GABA ASTبتا ایکس Beta-X ASTبی سی ای ای BCAA 4500 ASTگلوتامین جی ال تری GL3 ASTکراتین میکرونایزد Micronized Creatine ASTدی اچ ای آ DHEA-100 ASTکپسول لاغری فست اسلیمینگ fast slimmingکپسول لاغری رلاکور ریلاکور ریلاکر اصل آمریکا Relacoreکپسول لاغری دیلی اسلیم daily slimکپسول لاغری فیل اسلیم feel slimکپسول لاغری آی اسلیم I slimپمپ هایپر اف ایکس بی  اس ان BSN Hyper FXکپسول لاغری پرفکت اسلیم perfect slimقرص لاغری و چربی سوزی قویکپسول لاغری فست اسلیمینگ fast slimmingمکمل های پی ان سی یوروپ آلمان Perfect Nutrition Center Europe Nutrition pnc europeNutri Elements 100%* Whey Protein -- 2000g  پروتئین خالص صد در صد پی ان سی یوروپپمپ و افزایش دهنده انرژی کیک پاور پی ان سی یوروپ آلمان PNCE Platinum Series Kick Power Booster, 60کراتین مونوهیدرات پی ان سی یوروپ آلمان PNCE Platinum Series Creatin Power Pure 100% Micronized -- 300gال کارنیتین 2000 میلی گرمی پی ان سی یوروپ آلمان PNCE Vitality Line L-Carnitin Liquid 101.500 mg -- 1 Literآمینو 9000 پی ان سی یوروپ آلمان PNCE Pro-Amino 9000 Formula Ultra Pure -- 700 Tabsپروتئین رژیمی خالص اوتس پی ان سی یوروپ آلمان PNCE Gold Series Whey 90 OTS Protein ILT-CFM Formula -- 2390gپروتئین وی آمینو پی ان سی یوروپ آلمان PNCE Amino Protein 10 Amino-Protein sources -- 750gچربی سوز فوق العاده پی ان سی یوروپ آلمان PNCE Platinum Series Burn Caps BSN 26 Formula, 120 Capsگلوتامین پی ان سی یوروپ آلمان PNCE Platinum Series L-Glutamin 100% Micronizedمولتی پاور بی سی ای ای پی ان سی یوروپ آلمان Multipower BCAA+ 102 Kapselnآمینو 12000 پی ان سی یوروپ آلمان PNCE Gold Series Amino Hydrobolan F3 12.500آمینو مایع یک لیتری پی ان سی یوروپ آلمان PNCE Gold Series Amino Hydrobolan F3 Liquid 860.000 mgآمینو 18000 پی ان سی یوروپ آلمان PNCE Gold Series Amino Pure 18.000 + Glutamine -- 900 Tabsآمینو 2500 پی ان سی یوروپ PNCE Platinum Series Amino 3250 Recovery BCAA & Hydrolysat – 32بی سی ای ای پلاتینیوم پی ان سی یوروپ PNCE Platinum Series BCAA's Alpha-Alanin Natural 100% Free – 40وینسترول/ استانازولول/Winstrol /StanazololWinstrol وینسترول نام تجارتي استروئيدي سنتتيک موسوم به استانازول Stanazolol است که براي اولين بار در سال 1962 و توسط کمپاني داروسازي Sterling شرینگ...09378265925تریولاندرن/ Triolandrenاين دارو نيز استروئيدي تزريقي و در عين حال ترکيبي است که توسط شرکت دارو سازي Novartis توليد و عرضه مي شود. اين دارو در غلظت 250 ميلي گرم در ميلي ليتر...09378265925ترنابول / Trenabol 150ترنابول نيز در حقيقت استروئيدي ترکيبي است که پايه آن را Trenbolone ترن بولون تشکيل مي دهـد. در هـر ميلي ليـتر از ايـن داروي ترکيبي و تــزريــقي 50...09378265925تری بولین ناندرولون متاندیول / Tribolin /Nandrolone/MethandriolTribolin (Nandrolone/Methandriol) اين دارو نيز در زمره استروئيدهاي ترکيبي است که شرکت داروسازي Rnavet در استراليا آن را در اصل براي مصارف...09378265925ترن بولون انانتات / Trenbolone EnanthateTrenbolone Enanthate ترن بولون انانتات را شايد بتوان جديدترين نسخه از Trenbolone ترن بولون دانست که به صورت تزريقي عرضه شده است. اين دارو در حوالي...09378265925ترن بولون استات / Trenbolone acetateترن بولون استات را به واقع مي توان استروئيدي با قدرت آندروژني فوق العاده بالا دانست که به هورمون زنانه استروژن نيز تبديل نمي شود! اولين نمونه از اين...09378265925THG /TetrahydrogestrinoneTetrahydrogestrinone که به اختصار THG نيز ناميده مي شود استروئيدي خوراکي است که از هورمون Nandrolone مشتق مي شود. اين ترکيب اگر چه امروزه در دسته...09378265925Testoviron /Testosterone Propionate-Enanthate تستویرون /تستوویرون در حقيقت نوعي داروي ترکيبي است که از هورمون تستوسترون و از دو استر پروپیونات و انانتات Propionate و Enanthate تشکيل شده است که آن را کمپاني...09378265925تستوسترون سوسپانسیون/ Testosterone Suspensionتستوسترون سوسپانسیون یا ساسپنشن استروئيدي تزريقي است که به صورت ذرات معلق در آب که اصطلاحاً سوسپانسيون ناميده مي شود عرضه مي گردد و فاقد هر گونه استر...09378265925تستوسترون پروپیونات/ Testosterone Propionateتستوسترون پروپیونات نيز استروئيدي روغني و قابل تزريق بوده و يکي از استرهاي متعدد هورمون مردانه تستوسترون مي باشد. اين استر از تستوسترون در قياس با دو...09378265925تستوسترون انانتات / Testosterone Enanthateتستوسترون انانتات نيز استري از هورمون مردانه تستوسترون بوده و استروئيدي روغني و تزريقي است که به آرامي و با سرعت بسيار کم از محل تزريق جذب بدن شده و...09378265925تستوسترون سی پیونات Testosterone Cypionateتستوسترون سی پیونات یا سای پیونات از تستوسترون در آمريکا بيشتر از ديگر نقاط جهان شناخته شده است و اين در حالي است که ورزشکاران رشته هاي قدرتي ديگر...09378265925تستوسترون سیکلوهگزیل پروپیونات / Testosterone Cyclohexylpropionateاين استر در حقيقت استري طولاني اثر از هورمون مردانه تستوسترون است که منحصراً در کشور اروپايي فرانسه و توسط شرکت داروسازي Theramex توليد مي شود. اين...09378265925تستوسترون بوتیرات / Testosterone ButyrateButyrate استر کميابي از تستوسترون است که تا به امروز در نسخه هاي پزشکان ديده نشده است. اين استر نيز سال هاي سال بود که براي بشر شناخته شده و قابل...09378265925تستوسترون بوکسیلات / Testosterone Buciclateبوکسیلات نيز يکي ديگر از استرهاي تستوسترون است که در سال هاي دهه 1990 در کانون توجه داروسازان و فارماکولوژيس� �� � ها قرار گرفت. دانشمندان عرصه استروئيد...09378265925Test 400 /Testosterone Propionate/Cypionate/Enanthateشايد اين دارو که توسط شرکت داروسازي سرشناس دنکال Denkall به بازارهاي جهاني عرضه شده است غليظ ترين تستوسترون موجود در بازار دارويي باشد به اين معني...09378265925تستوسترون پروپیونات/Testolent /Testosterone PhenylpropionateTestolent نام تجارتي داروي منحصر به فردي است که حاوي Testosterone Phenylpropionate مي باشد. اگر چه مدتهاست که اين استر از تستوسترون در قالب داروي...09378265925سینوکس/SynovexSynovexاستروئيد ي است که در فرم ايمپلانت (کاشتني) و صرفاً براي مصارف دامي توليد و عرضه مي شود. در دامپزشکي از اين دارو تنها در مورد احشام استفاده مي...09378265925سوستانون / Sustanon 250سوستانون 250 نيز نوعي تستوسترون ترکيبي است که براي اولين بار توسط کمپاني داروسازي ارگانون تهيه و به بازار عرضه شده بود. اين دارو از چهار استر...09378265925سوستانون 100/ Sustanon 100Sustanon 100 سوستانون در حقيقت خفيف شده و ضعيف شده تستوسترون ترکيبي قدرتمندي است که کمپاني دارو سازي Organon آن را سال ها قبل و به نام Sustanon 250...09378265925متیل دروستانولون / Superdrol /MethyldrostanoloneSuperdrol نام تجارتي استروئيدي موسوم به Methyldrostanolone است. فرمول اين دارو براي اولين بار در سال1960 ميلادي تنظيم شد و در سال 1965 نيز آخرين...09378265925استرانابول / اکسابولون / Steranabol Ritardo /Oxabolone CypionateSteranabolRitardo نام استروئيدي تزريقي است که تا همين يکي دو سال قبل توسط شرکت داروسازي Pharmacia & Upjohn و در کشور ايتاليا توليد و عرضه مي شد و...09378265925استن/ Sten /Testosterone Cypionate & PropionateSten استروئيدي مرکب و متشکل از هورمون مردانه Testosterone است که دو استر Cypionate و Propionate را در خود دارد و منحصراً در کشور مکزيک و توسط شرکت...09378265925Spectriol /Testosterone -Nandrolone- Methandriol/ اسپکتریول /Spectriolاستروئيد ي حيواني و تزريقي است که در استراليا تهيه و عرضه مي شود. اين دارو اصولاً دارويي ترکيبي بوده و ملغمه اي از استرهاي مختلف...09378265925پروویرون / Proviron /MesteroloneProvironنام تجارتي ويژه اي که است Schering به آندروژن خوراکي Mesterolone داده است. اين دارو عليرغم داشتن خواص آندروژني نسبتاً قدرتمندي که دارد به...09378265925Sanabolicum /Nandrolone Cyclohexylpropionate/ سانابولیکومSanabolicum نام تجارتي نوعي Nandrolone تزريقي است که استر طولاني اثر و منحصر به فرد Cyclohexylpropionate را با خود دارد. استر Cyclohexylpropionate که...09378265925روکسیلون /Roxilon /Dimethazineاين دارو که به اسم Mebolazine نيز شناخته و ناميده مي شود نوعي استروئيد خوراکي است که از DHT مشتق مي شود. اين دارو که ساختار شيميايي منحصر به فردي...09378265925پروتابول/ Protabol /ThiomesteroneProtabol استروئيدي خوراکي بوده است که از Methyltestosterone مشتق مي شد. اين دارو براي اولين بار در سال هاي دهه 1960 ميلادي و توسط شرکت سوئدي AB Drago...09378265925Prostanozol/ Demethyl stanazolol Tetrahydropyranylاين استروئيد که با نام تجارتي Prostanozol عرضه مي شود از نظر ساختمان شيميايي شباهت هاي زيادي با داروي معروف و پر مصرف Winstrol يا همان Stanazolol...09378265925پروماگون / Chloromethylandrostenedio l / PromagnonChloromethylandrostenedio l که به اختصار CMA نيز ناميده مي شود ترکيبي استروئيدي است که از هورمون تستوسترون مشتق شده و به صورت خوراکي عرضه مي شده است!...09378265925Methenolone Enanthate / Primobolan Depot/ متونولون انانتاتPrimobolan Depot در حقيقت فرم تزريقي Primobolan است که کمپاني بين المللي Schering آن را توليد و در جهان عرضه مي کند. ماده موثر موجود در اين دارو...09378265925پریموبولان / Primobolan /Methenolone Acetateفرم خوراکي Primobolan که حاوي ماده موثر Methenolone Acetate مي باشد يکي ديگر از نمونه استروئيدهاي خوراکي است که از مدت ها قبل توليد و وارد بازار شده...09378265925/ Parabolan /Trenbolone Hexahydrobenzylcarbonate / پارابولانParabolan در اصل نام تجارتي فرانسوي دارويي انساني و موسوم به Trenbolone Hexahydrobenzylcarbonate است که استر منحصر به فرد Hexahydrobenzylcarbonate از...09378265925Orgasteron / NormethandroloneNormethandrolone مشتق خوراکي قدرتمندي از هورمون Nandrolone مي باشد که سال ها قبل و توسط شرکت داروسازي Organon در دنيا عرضه شد. Organon اين دارو را با...09378265925Oranabol /Oxymesteroneايـن دارو در حقيقت استروئيدي خوراکي و مشتق شده از داروي پر قدرت 4-Hydroxytestosterone مـي بـاشد کـه شـرکـت داروسازي ايتاليايي Societa Farmaceutic...09378265925Oral Turinabol /4-Chlorodehydromethyltestos teroneOral Turinabol استروئيدي است که سال ها قبل و پيش از اتحاد دوباره دو آلمان، توسط دانشمندان آلمان شرقي تهيه و به صورت مخفي و براي دوپينگ کردن ورزشکاران...09378265925اتیل استرنول/ اورابولین Orabolin / EthylestrenolOrabolin نام تجارتي نوعي استروئيد خوراکي است که ماده موثر Ethylestrenol را در خود دارد. اين دارو براي اولين بار توسط شرکت داروسازي بين المللي Organon...09378265925اومنادرن/ OmnadrenOmnadren 250 که در ايران به غلط به اسم اومادرين!!! نيز شناخته و ناميده شده است استروئيدي تزريقي و روغني است که حاوي 4 استر مختلف از تستوسترون مي...09378265925Nilevar /NorethandroloneNilevar نام تجارتي استروئيدي خوراکي و موسوم به Norethandrolone مي باشد که براي اولين بار توسط شرکت دارو سازي Searle و در حوالي سال ها 1955 به بازار...09378265925Androisoxazol/ Neo-PondenAndroisoxazol استروئيدي خوراکي و نسبتاً ضعيف است که از هورمون DHT مشتق مي شود. اين دارو از نظر ساختار شيميايي شباهت هاي زيادي به داروي Stanazolol...09378265925تستوسترون آندکانوات/ Testosterone Undecanoate / Nebidoاين استروئيد تزريقي نيز يکي ديگر از استروئيدهاي نو ظهوري است که مدت زمان زيادي از عمر آنها سپري نمي شود و در سال 2004 در بازار دارويي اروپا وارد شده...09378265925میاژن / Myagen / Bolasteroneساختار شيميايي Bolasterone تقريباً نزديک به ساختمان شيميايي Methyltestosterone است با اين تفاوت که يک گروه متيل ديگر به کربن شماره 7 افزوده شده است و...09378265925میوتولان / Miotolan / FurzabolMiotolan اسم تجارتي دارويي موسوم به Furzabol مي باشد که در کشور ژاپن توليد و عرضه مي شد.Furzabol اگرچه دارويي است که از Dihydrotestosterone مشتق مي...09378265925Metribolone /MethyltrienoloneMethyltrienolone استروئيدي بي نهايت قدرتمند است به گونه اي که شايد اين دارو را بتوان يکي از قدرتمندترين استروئيدهايي دانست که بشر تا به امروز به...09378265925متیل تستوسترون / Metyltesytosteroneاين دارو در حقيقت فرم خوراکي هورمون مردانه تستوسترون است. اگر به دقت به ساختمان شيميايي اين دارو نگاه کرده و آن را با ساختمان شيميايي هورمون...09378265925Methylhydroxynandroloneاين دارو که به اختصار به صورت MHN نيز ناميده و شناخته مي شود دارويي مشتق شده از هورمون Nandrolone مي باشد که به دو طريقه متفاوت از هم قابل تهيه است:...09378265925Methyldienoloneاين دارو نيز استروئيدي خوراکي است که به اختصار MD نيز ناميده و نشان داده مي شود. فرمول اين دارو در حوالي سال هاي دهه 1960 تهيه شد ولي اين دارو در آن...09378265925Methyl-1-TestosteroneMethyl-1-Testosterone يا 17Alpha-Methyldihydroboldenone استروئيدي خوراکي است که از 1-Testosterone مشتق شده است. اين ترکيب ابتدا در سال هاي دهه 1950 و...09378265925متاندریول / Methandriol / MethylandrostenediolMethandriol در دو فرم مختلف و متفاوت از هم توليد و عرضه شده است. فرم اول فرم بدون استر آن است که عموماً به صورت خوراکي عرضه مي شود و فرم دوم نيز فرم...09378265925منت / Ment /Methylnortestosterone AcetateMent در حقيقت مخفف و کوتاه شده Methylnortestosterone مي باشد و به نوعي استروئيد سنتتيک اطلاق مي گردد که از نظر ساختمان شيميايي شباهت هاي زيادي به...09378265925ماسترون / Masteron / Drostanolone PropionateMasteron در حقيقت استروئيدي تزريقي و روغني است که ماده موثر Drostanolone Propionate را در خود دارد. Drostanolone مشتقي از Dihydrotestosterone مي باشد...09378265925Methosarb /CalusteroneCalusterone آندروژني خوراکي است که از Methyltestosterone مشتق شده است. تفاوت اين دو دارو در گروه متيلي است که در داروي Calusterone به کربن شماره 7...09378265925Mesatanoloneاين دارو که سال هاست از فهرست ترکيباتي که به صورت انبوه توليد و در داروخانه ها و مکمل فروشي ها عرضه مي شود خط خورده است در اصل دارويي خوراکي بود که...09378265925مگاگریسویت مونو / Megagrisevit-Mono /Clostebol AcetateMegagrisevit-Mono نام تجارتي قديمي و آلماني است که به استروئيدClostebol Acetate اطلاق مي شود. اين دارو در حقيقت مشتقي از هورمون مردانه تستوسترون است...09378265925مادول / Madol /DesoxymethyltestosteroneMadol که Desoxymethyltestosterone ناميده شده و به اختصار DMT نيز نمايش داده شده و خوانده مي شود نوعي استروئيد خوراکي و سنتتيک است که براي اولين بار...09378265925Libriol / Nandrolone / Methandriolشرکت داروسازي RWR که در کشور استراليا و در عرضه توليد داروهاي دامي فعاليت مي کند اين استروئيد تزريقي و دامي را توليد و به بازار عرضه کرده است. اين...09378265925لورابولین / Laurabolin / Nandrolone LaurateLaurabolin نام تجارتي استروئيدي تزريقي و روغني است که حاوي ماده موثر Nandrolone Laurate مي باشد. اين دارو قدرت آندروژني بسيار ملايم داشته و در عـوض...09378265925Hydroxytestosterone /4-HydroxytestosteroneHydroxytestosterone همانگونه که از اسم اش پيداست بايد از نظر ساختار شيميايي شباهت هاي زيادي به هورمون تستوسترون داشته باشد و به واقع نيز چنين است....09378265925Havoc /MethepitiostaneMethepitiostane استروئيدي خوراکي است که از هورمون DHT مشتق مي شود. اين دارو نيز در دسته داروهاي متيل دار دسته بندي مي شود و جالب است بدانيد که با...09378265925هالوتستین / Halotestin / FluoxymesteroneHalotestin نام تجارتي ويژه اي است که از سوي کمپاني دارو سازي Pharmacia & Upjohn به استروئيد Fluoxymesterone داده و اطلاق شده است. لازم به ذکر است که...09378265925هالودرول / Halodrol /Chlorodehydromethylandros tenediolChlorodehydromethylandros tenediol که به اختصار به صورت CDMA نيز نمايش داده مي شود در حقيقت استروئيدي خوراکي است که از هورمون مردانه تستوسترون مشتق مي...09378265925گنابول / Genabol /NorbolethoneNorbolethone استروئيدي مرموز بود که در اواسط دهه 1960 ميلادي و توسط شرکت داروسازي Wyeth توليد و عرضه شده بود. اين دارو در حقيقت دارويي خوراکي و مشتق...09378265925استاندروون / Estandronغول داروسازي جهان که آن را به اسم Organon مي شناسيد و در اقصي نقاط جهان اقدام به توليد دارو مي کند ترکيبي از تستوسترون و هورمون زنانه استروژن توليد و...09378265925اسیکلن / Esiclene / Formebolone/ FormyldienoloneEsiclene در حقيقت نـام تجـارتي استروئيدي موسوم به Formebolone مي باشد، ترکيبي که بر خلاف ديگر استروئيدها که مصرف آنها در موراد پزشکي و در موارد دامي...09378265925Equipoise/ Boldenone UndecylenateEquipoise نام تجارتي داروي تزريقي Boldenone Undecylenate است که در اصل براي مصارف دامي تهيه و عرضه مي شود. اين دارو از تستوسترون مشتق و تهيه مي شود و...09378265925اکویی تست / Equitest 200زماني که در مورد تستوسترون هاي ترکيبی صحبت مي کنيم شايد بتوان Sustanon را سلطان اين دسته از داروها ناميد هر چند امروزه نمونه هايي که حاوي استرهاي...09378265925اکویی لان / Equilon 100Equilon يکي از داروهاي محبوب و جالبي است که قدمت زيادي نيز ندارد و در طي اين چندين سال اخير به بازار عرضه شده و در همين مدت زمان کوتاه نيز شديداً نيز...09378265925دینابولون /Dynabolon استر منحصر به فردي از داروي Nandrolone است که امروزه تنها کشور ايتاليا اين استر را تهيه و آن را به بازار دارويي عرضه مي کند. البته لازم به...09378265925دینابول / ناندرولون سی پیونات / Dynabol /Nandrolone CypionateDynabol در حقيقت نام تجارتي داروي نه چندان شناخته شده و نه چندان معروف NandroloneCypionateمي باشد که بـراي اولين بار توسط شرکت دارو سازي Jurox در...09378265925دورابولین/ ناندرولون فنیل پروپیونات / Durabolin /Nandrolone PhenylpropionateDurabolin در حقيقت اسم تجارتي ويژه اي است که شرکت دارو سازي Organon آن را براي Nandrolone Phenylpropionateبرگز� �� �ده است. همانگونه که قابل پيش بيني است...09378265925درایو / Drive /Boldenone- MethylandrostenediolDrive داروي منحصر به فرد حيواني است که امروزه تنها در کشور استراليا توليد مي شود و استرهاي به کار رفته در بدنه اين دارو نيز به نوعي مي توان گفت که آن...09378265925دینادرول/ Dinadrolهمانگونه که Sustanon ترکيبي از استرهاي مختلف هورمون مردانه تستوسترون مي باشد Dinadrol را نيز مي توان ترکيبي از استرهاي مختلف هورمون Nandrolone دانست...09378265925دی متیل ترینولون / Dimethyltrienoloneتا به امروز استروئيدهاي آنابوليک متعددي در بازار دارو وارد شده و در اختيار و در دسترس عموم قرار گرفته است ولي شايد اين دارو که در اين قسمت از کتاب...09378265925دیانابول/ متان/ Dianabol /Methandrostenolone/ MethandienoneDianabolنام تجارتي نوعي استروئيد خوراکي است که براي اولين بار توسط کمپاني دارو سازي Ciba که از قديمي ترين کمپاني هاي دارو سازي در جهان است به بازار...09378265925Deposteronaاين دارو نيز همانند بسياري از استروئيدهاي ديگر که از عرصه دامپزشکي وارد عرصه پرورش اندام شده اند در ابتداي کار براي مصارف دامي تهيه شده بود ولي به...09378265925دکادورابولین/ ناندرولون / Deca-Durabolin / Nandrolone DecanoateDeca-Durabolin در حقيقت نام تجارتي ويژه اي است که از سوي کمپاني دارو سازي Organon که يکي از غول هاي داروسازي در جهان به شمار مي رود به Nandrolone...09378265925دانوکرین/ دانازول / Danocrine /Danazolاين دارو اگر چه از نظر ساختار شيميايي در دسته استروئيدها دسته بندي مي شود ولي مکانيسم اثر و کاربرد کاملاً متفاوت تري دارد و در حقيقت نوعي آنتي...09378265925Cheque Drops /Mibolerone/اين استروئيد به واقع يکي از قدرتمندترين استروئيدهايي است که تا به امروز در عرضه دامپزشکي رويت شده است. جالب است بدانيد در اين شاخه از علوم پزشکي از...09378265925Bolfortan /Testosterone NicotinateTestosterone Nicotinate نيز استروئيدي تزريقي است که گروه شيميايي نه چندان نام آشناي Nicotinateرا با خود دارد. گروه Nicotinate در اصل چيزي جز Niacin...09378265925آندروژل/ Androgel /Testosteroneشايد اين دارو را بتوان يکي از جديدترين فرم از استروئيدهاي ماليدني دانست که امروزه در بازار دارويي آمريکا عرضه مي شود. اين دارو توسط شرکت دارو سازي...09378265925Androderm/Testosteroneتستوسترون که از آنابوليک و آندروژن ترين هورمون هاي موجود در دنياي استروئيدهاست عموماً به صورت داروهاي تزريقي و در برخي موارد نيز خوراکي تهيه و مورد...09378265925آندرویل / Andriol /Testosterome Undecanoateاين دارو تنها فرم خوراکي از هورمون شناخته شده تستوسترون مي باشد که براي اولين بار توسط شرکت داروسازي Organon تهيه و به دنيا عرضه شد. اين دارو که ماده...09378265925آندراکتیم/ Andractim / DihydrotestosteroneAndractim در حقيقت نوعي داروي استروئيدي است که ماده موثر آن Dihydrotestosterone است و حتماً مي دانيد که اين ماده خواص آندروژني بسيار بالايي دارد. اين...09378265925آناوار / اکساندرولون Anavar / Oxandroloneآنـاوار در حقيقت نـام تـجارتـي داروي قـديـمي Oxandrolone است که در ايـالات متحده آمـريکا مصطلح شـده و از قـديم الايـام بـه اين دارو اطلاق مي شود. اين...09378265925آناتروفین / Anatrofin /Stenbolone AcetateStenbolone Acetate نوعي استروئيد تزريقي است که در سال 1963 و توسط کمپاني داروسازي Syntex به دنيا معرفي شد. اين شرکت مدت هاي مديد بود که اين دارو را...09378265925آنادور/ Anadur / Nnadorolone hexyloxylphenylpropionateAnadur در حقيقت نام تجارتي شناخته شده اي است که به نوعي استروئيد تزريقي به اسم Nnadorolone hexyloxylphenylpropionate اطلاق مي شود.اين دارو را مي توان...09378265925اکسی متولون / Oxymetholone / Anadrol-50داروهايي که در اين بخش از کتاب مورد بررسي قرار مي گيرند را به نام عمومي استروئيدهاي آنابوليک مي شناسيد ولي شايسته خواهد بود اگر اين دارو را به نام...09378265925کوین بولون / آنابولیکوم ویستر /nabolicum vister/ Quinboloneاين دارو در حقيقت نوعي استروئيد خوراکي است که براي اولين بار در سال 1970 و توسط شرکت دارو سازي Parke Davise توليد و به بازار عرضه شد. اين دارو تنها...09378265925آنابولیک/ Anabolic NA/ Nandrolone/methandriolاين دارو نيز از جمله داروهاي ترکيبي است که از دامپزشکي وارد دنياي ورزش هاي قدرتي شده است. ترکيبي بودن اين دارو به اين معني است که اين دارو دو...09378265925Dihydroboldenone/ 1-Testosterone1-Testosterone را در حقيقت مي توان فرمي از Boldenone دانست که ايـن هـورمـون نـوعي اسـتروئيد حيواني مي باشد و درست به همين دليل نيز 1-Testosterone را...09378265925Anabol 4-19 / Norclostebol AcetateNorclostebol Acetate دارويي استروئيدي است که از هورمون Nandrolone مشتق شده است. هدف از افزودن استر Acetate به اين ترکيب اين بوده است تا ماده موثر...09378265925دی هیدرو تستوسترون / دی اچ تی / DHT/ Dihydrotestosteroneهمانگونه که مي دانيد هورمون تستوسترون در بدن تحت تاثير آنزيم هايي که در خود بدن يافت مي شود به متابوليتي به مراتب قوي تر از خود که...09378265925

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.