Wednesday, May 15, 2013

قرص چربی سوز قوی

كلن بوترول

كلن بوترول نوعي داروي مقلد سمپاتيك است كه همانند ديگر داروهاي مقلد سمپاتيك سبب چربي سوزي وكاهش وزن مي شود . عوارض جانبي اين دارو در مقايسه با تمام داروهاي مقلد سمپاتيك ديگر كمتر است تا حدي كه اكثر ورزش كاران حرفه اي از قبيل فوتباليست ها وكشتي گير ها حداقل يك بار مصرف آن را تجربه كرده اند و باري سوزاندن چربي اضافه خود از آن استفاده كرده اند .
تنها ايراد اين دارو اين است كه بدن به دوز آن عادت ميكند يعني بعد از مدتي كه از مصرف آن بگذرد ديگر با آن دوز بدن جواب نميگيرد . اين موضوع در حدي است كه بدن تا 18 روز به اين دارو جواب ميدهد و بعد از 18 روز ديگر به دوز قبلي جواب نميدهد . البته مدت مجاز مصرف كلن بوترول 6 تا 12 هفته م باشد .
حال چه كار كنيم كه بدن به آن دوز عادت نكند . تنها راه اين است . شما بايد به طور روزانه دوز دارو را تغيير دهيد به اين صورت كه روز 2 قرص و روز دوم 3 قرص و روز سوم 4 قرص و روز چهارم مصرف نكنيد و دوباره روز ششم 2 قرص و ........... . البته حرفه اي ها دوزهاي بيشتري مصرف ميكنند .
گزارشات نشان ميدهد بدنسازاني كه در رژيمشان كلن بوترول استفاده كرده اند علاوه بر چربي سوزي قدرت خوبي در عضلات خود حس كردند . همچنين ميتوانند تمرينات سخت خود را به خوبي انجام دهند . اكثر حرفه اي ها پس از اتمام دوره حجم با استفاده از كلن بوترول چربي هاي اضافي خود را كه در اثر خواص آندروژني استروئيدها به دست آمده است را مي سوزانند تا عضلاتي تفكيك و با سفتي بيشتر داشته باشند . همچنين به بدن خود فرم بهتري بدهند .

دوز متوسط اين دارو بين 20 تا 100 ميكروگرم در روز ميباشد كه بايد 6 تا 12 هفته مصرف شود . لازم به ذكر است كه بين دوره هاي كلن بوترول حداقل 1 تا 2 ماه بايد فاصله باشد .

دوز مصرف : 20 تا 100 ميكروگرم روزانه

زمان رديابي در تست هاي كنترول دوپينگ : 4-5 روز

کلن بوترول ( Clenbuterol )


دسته: چربی سوزها (داروهای مقلد سمپاتیک), کلن بوترول

کلن بوترول که با نام های تجاری اسپیروپنت و ونتی پالمین شناخته می شود یکی از داروهای مقلد سمپاتیک است که توسط افراد مبتلا به اختلالات تنفسی به عنوان ضد احتقان و گشاد کننده برونش مورد استفاده قرار می گیرد. کلن بوترل در افراد مبتلا به اختلالات تنفسی مزمن مانند آسم باعث تنفس بهتر و راحتر در آنها می شود.

کلن بوترول ( Clenbuterol ) یک داروی آگونیست بتا هم محسوب می شود که از نظر ساختار شبیه افدرین و سالباتامول می باشد ولی اثرات آن بسیار طولانی تر از دیگر داروهای محرک و ترموژنیک می باشد.

کلن بوترول ( Clenbuterol )کلن بوترول در بین ورزشکاران به " کلن " شهرت دارد که بسیار هم محبوب است

کلن بوترل باعث افزایش ظرفیت هوازی ,تحریک سیستم عصبی مرکزی و بالا رفتن فشار خون و افزایش حمل و نقل اکسیژن می شود که منجر به افزایش متابولیسم پایه و به طور هم زمان سوخت بیشتر چربی بدن می شود. اما این دارو معمولا به خاطر خاصیت شل کنندگی عضلات صاف آن استفاده می شود که به معنی گشاد کردن بروشنها و نایژه ها است.

پزشکان کلن بوترل را معمولا در دوزهای ۲۰ یا ۶۰ میکروگرم تا ۱۲۰ ( برای زنان ) یا ۱۴۰ ( برای آقایان ) میکروگرم در روز تجویز می شود.

اما کلن بوترول که در بین ورزشکاران به " کلن " شهرت دارد یک ترکیب بسیار جالب و قابل توجه می باشد که بسیار هم محبوب است. با این که کلن بوترول یک هورمون استروئیدی نیست , دارای اثرات قوی ضد کاتابولیکی می باشد به این معنی که از تجزیه پروتئین در عضلات جلوگیری کرده و در نتیجه باعث افزایش سلولهای عضلانی و در نهایت رشد عضلانی می شود, به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران حرفه ای برای جلوگیری از فاز کاتابولیک قبل از مسابقات و همچنین پس از اتمام دوره های استروئیدی و به دست آوردن تعادل مثبت وحفظ توده عضلانی از آن بهره می برند.

افزایش دمای بدن پس از مصرف " کلن " یکی از نشانه های وادار کردن بدن برای افزایش سوخت وساز چربی است که افزایش حرارت بدن با مصرف همزمان کلن با استروئید ها افزایش بیشتری پیدا می کند.

یکی از معایب کلن عادت کردن بدن به دوز های مصرفی آن و در نتیجه بی اثر شدن داروست که برای جلوگیری از آن باید دارو را به شکل هرمی مصرف کرد به این شکل که هر ۳ تا ۴ روز دوز مصرفی را بیشتر کرده هر ۳ تا ۴ هفته مصرف دارو را قطع کرده و به بدن استراحت دهیم , باید به این نکته هم توجه کنید که مصرف بیشتر از ۱۶۰ میکرو گرم از این دارو را در یک روز خطرناک بوده و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

کلن بوترول ( Clenbuterol )بسیاری از ورزشکاران حرفه ای برای جلوگیری از فاز کاتابولیک قبل از مسابقات از کلن استفاده می کنند

برای استفاده از مزیت های چربی سوزی کلن و سرعت بخشیدن به آن بسیاری از ورزشکاران آنرا همراه با دیگر چربی سوز ها مصرف می کنند. یک پیشنهاد موثر مصرف آن با تیرومل یا سیتومل می باشد به این شکل که ۳ هفته کلن و پس از قطع آن به مدت ۳ هفته تیرومل مصرف شود. مصرف همزمان این دو دارو بعلت برخی تداخلات داروئی توصیه نمی شود.

یک نمونه برنامه پیشنهادی ۳ هفته ای برای مصرف کلن را میتوانید در زیر مشاهده کنید:

روز اول تا روز سوم روزانه ۴۰ میکروگرم

روز چهارم تا روز ششم روزانه ۶۰ میکروگرم

روز هفتم تا روز نهم روزانه ۸۰ میکروگرم

روز دهم تا روزدوازدهم روزانه ۱۰۰ میکروگرم

روز سیزدهم تا روز پانزدهم روزانه ۸۰ میکروگرم

روز شانزدهم تا روز هجدهم روزانه ۶۰ میکرو گرم

روز نوزدهم تا روز بیست و یکم روزانه ۴۰ میکرو گرم

پس از آن استراحت دارویی به مدت ۳ هفته

کلن بوترول دارای عواضی شبیه استروئید های آنابولیک نیست بنابراین یک داروی ایدآل برای بانوان محسوب می شود.

با این حال مصرف کلن بدون عواض جانبی نخواهد بود که از متداول ترین عوارض جانبی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: احساس گیجی و منگی ,لرزش بی اراده دست , احساس گر گرفتگی, بی خوابی , سردرد, اسپاسم های عضلانی, حالت تهوع, بی قراری, تپش قلب و افزایش فشار خون , این عوارض در شروع مصرف زیاد بوده و بعد از ۸ تا ۱۰ روز کاهش پیدا کرده یا حتی از بین می روند.

کلن بوترول ( Clenbuterol )محصولات به شکل قرص کلن بوترول از محبوبیت بیشتری بر خوردار هستند

کلن بوترول در بسیاری از کشور های جهان به جز در آمریکا یافت می شود. امروزه کلن بوترول بصورت قرص و شربت و اسپری و ویال های تزریقی قابل دسترس است که محصولات به شکل قرص از محبوبیت بیشتری بر خوردار هستند. شربت ها و اسپری های کلن بوترول معمولا دارای کیفیت بالایی هستنند ولی چون برای کودکان تولید می شوند بسیار ضعیف هستند. آمپول ها و محصولات تزریقی کلن هم معمولا حیوانی بوده و برای استفاده دامها تولید شده و کیفیت لازم برای استفاده انسان ها را ندارند. انواع انسانی محصولات تزریقی کلن نیز وجود دارد که بسیاری از آنها فاقد اعتبار لازم می باشند.

در بازار ایران انواع کلن بوترل های خوراکی و تزریقی وجود دارد که در بین آنها نیز محصولات تقلبی به وفور دیده می شود.

از جمله بهترین کلن بوترلهای موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• کلن بوترول بالکان فارما در دو نوع ۲۰ و ۴۰ میکروگرمی در بسته های ۶۰ عددی ساخت کشور مولداوی.

کلن بوترول
اين دارو هورمون و يا استروئيد نيست. «کلن بوترول» به دسته داروهاي « beta-2-symphatomimetic » تعلق داشته و با اين وجود، تاثيراتي همانند استروئيدها از خود نشان مي دهد. اين دارو در برخي کشورها به نام «اسپيروپنت» نيز ناميده مي شود. مصرف اين دارو با افزايش حجم عضلاني، افزايش قدرت بدني و از همه مهم تر نيز با تشديد سوخت و ساز چربي ها در بدن همراه بوده است. تاثيرات آنابوليکي اين دارو را مي توان در آنتي کاتابوليک بودن آن دانست. اين دارو از تجزيه شدن پروتئين در عضلات جلوگيري کرده و بدين ترتيب موجب تشديد رشد عضلات در ورزشکاران مي گردد. اين دارو زماني که در دوره هاي کات و به همراه «T-3»، «پريموبولان دپو»، «اکساندرولون يا «وينسترول» به کار گرفته شود، تاثيرات مثبت جادويي در کاهش ميزان چربي زايد در بدن خواهد داشت. زنان و يا کساني که مصرف دارو در ورزش را به تازگي شروع کرده باشند، به راحتي از اين دارو استفاده کرده و علاوه بر تشديد عضله سازي در بدن، چربي هاي زايد خود را نيز به آساني مي سوزانند. اين دارو استروئيد نبوده و خواص شايع و معمول استروئيدها را نيز در پي نخواهد داشت اما با اين وجود، اين دارو نيز عوارض جانبي خاص خود را در پي دارد.
در مصرف اين دارو نيز بايد رعايت احتياط را بکنيد. ابتدا از دزهاي کمتر و سبک تر استفاده کرده و سپس دز مصرف را به تدريج افزايش دهيد تا به دز مجاز و توصيه شده برسيد. دوره هاي مصرف اين دارو حدالامکان بايد کوتاه انتخاب شده و در صورت لزوم نيز دوره تکرار شود. بدن آدمي به راحتي و در مدت زمان کوتاهي نسبت به اين دارو سازگاري پيدا کرده و از حساسيت آن به اين ترکيب کم مي شود.
اين دارو اصولا داروي گشاد کننده برونشها بوده و در سرتاسر جهان، از آن براي مقابله با حملات آسم و براي درمان تنگي نفس آدمي استفاده مي شود. اين دارو چند سالي بيش نيست که در قلمرو ورزشهاي قدرتي وارد شده است. گويا دنياي جنجالي پرورش اندام همانگونه که پيشتر گفته شد، دست رد بر سينه هيچ دارويي نزده و نمي زند. مصرف اين دارو در کشور حتي از پرورش اندام به رژيمها و خدمات لاغري نيز سرايت کرده و براي لاغر کردن زنان و مرداني که با ورزش هاي قدرتي نيز ميانه چندان خوبي نداشته و تنها براي کم کردن وزن و يا زدودن چربي هاي زايد و براي گرفتن برنامه غذايي و تمريني به برخي مربيان مراجعه مي کنند نيز به کار گرفته مي شود.
مطالبي که در اين ستون به چاپ مي رسد، غالبا از مقالات مندرج در سايت هاي فروش اينترنتي داروهاي ممنوعه در ورزش گرفته شده است. جملات متن اصلي در اين مقالات به گونه اي هدفدار و مغرضانه به رشته تحرير در آمده است و چيده شده است تا در عين حالي که از نويسندگان اين مطالب سلب مسئوليت مي شود، عوارض، مضرات و خطرات واقعي استروئيدها و ديگر داروها در طي اين نوشته ها کوچک و کم اهميت جلوه داده شده و عليرغم اينکه در اين نوشته ها به اضطرار اشاره اي هر چند گذرا به اين عوارض مي شود، اين مخاطرات و عوارض نيز به طرز ماهرانه و استادانه اي از توجه خواننده پنهان نگه داشته و در لابلاي تاثيرات اغوا کننده اي که با آب و تاب به آن پرداخته مي شود، گم مي شود. در ترجمه اين مطالب به اين نکته توجه داشته و همواره سعي ما بر اين بوده است تا با شفاف سازي بي طرفانه در مورد فوايد احتمالي و مضرات و خطرات حتمي اين داروها، تقاضاي مصرف براي مصرف اين داروها در کشور را کم کرده و از بروز عوارض گوناگوني که امروزه در سطح گسترده اي در کشور شاهد آن هستيم، به قدر مختصر تواني که داريم، کم کنيم.
اين دارو با تاثيري که بر سيستم عصب مرکزي بدن گذاشته و بدين وسيله منشاء آثار مثبتي در بدن شده ولي عوارضي از قبيل: لرزش دستها، بي خوابي، تعرق شديد، افزايش فشار خون و حتي استفراغ را نيز در پي داشته است. جالب اينجاست که اين عوارض حتي گاه ممکن است با همان اولين دز مصرف نيز در انسان بروز کند. حال خود تصور کنيد که تجويز اين چنين دارويي براي بخت برگشتگاني که در طول عمر خود به جز «آسپرين» و قرص هاي سرما خوردگي چيز ديگري را مصرف نکرده و اکنون نيز تنها به قصد کم کردن حجم چربي انباشته شده در پهلوها به ما مراجعه کرده اند، چقدر مي تواند خطرناک و غير علمي باشد. تجويز اين دارو در ايران حتي براي دختران و زنان نيز امري عادي و بديهي است! تجويز اين دارو به دختران جوان از طرف شخصي که براي برطرف کردن لاغري مفرط خاله خود از «اکسي متولون» استفاده کرده است، چندان هم عجيب و غير منتظره به نظر نمي رسد!
فرم شربت و تزريقي اين دارو نيز ساخته و عرضه شده است اما ورزشکاران و يا متقاضيان خدمات لاغري اغلب از قرصهاي اين دارو استفاده مي کنند. دز موثر و مناسب اين دارو براي هر کسي متفاوت بوده و هر فرد بسته به ميزان حساسيت بدن به اين دارو مي تواند به مرور زمان و با امتحان کردن دزهاي پايين تر و افزايش تدريجي دز مصرف، به دز مناسب و مطلوب برسند. اما با اين وجود دز مصرف متوسط اين دارو را مي توان 2 الي 8 قرص در روز توصيه کرد. با مصرف اين دارو، فرد احساس گرماي شديدي مي کند. تاثير اين دارو در بدن حتي گاه تا 3 الي 6 هفته ادامه مي يابد.
اين دارو به اسامي تجارتي گوناگون به بازار عرضه مي شود. «Monores» به صورت قرصهاي 20 ميلي گرمي و در بسته هاي 30 تايي، «Spiropent» به صورت قرصهاي 20 ميلي گرمي و در بسته هاي 30 تايي، «Bolgarian» نيز به صورت قرصهاي 20 ميلي گرمي و در بسته هاي 50 تايي در بازار موجود است.
دز متوسط مصرف اين دارو در حدود2 الي 8 قرص در روز توصيه شده است اما در برخي موارد، مصرف 4 الي 10 قرص در روز نيز با رعايت احتياط توصيه و تجويز شده است.


لانچ 4350 ریلود سان | S.A.N LAUNCH 4350 RELOADED - تناسب اندام ...
... خرید و فروش مکمل های غذایی ورزشی بدنسازی و استعلام قیمت در سراسر .... پاکسازی کبد هربال لیو.52-کلن بوترول Clenbuterol Hydrochloride ...
مکمل های بدنسازی چاقی لاغری - مشاوره - گروه تبلیغات آمپول کلن بوترول باترول Clenbuterol Hydrochloride BRONCOPULMIN .... شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی در فروشگاه اینترنتی سلامت زمانی که ...
مکمل های بدنسازی چاقی لاغری - مشاوره - گروه تبلیغات ...
آمپول کلن بوترول باترول Clenbuterol Hydrochloride BRONCOPULMIN ... و چون ترکیبات بکاررفته دراین محصول گیاهی بوده عوارضی درزمان مصرف . ... زنان و مردان بسیاری این محصول را به عنوان یک مکمل غذایی و حتی مکمل بدنسازی نیز استفاده می.
شرکت بازرگانی ملکی 09378265925 - Clenbuterol کلن بوترول چیست؟
کلن بوترول ( Clenbuterol ) | پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ. Mar 31 .... همدان- عوارض منفي و گاه مرگبار مصرف گسترده داروها و مکمل ها ي نيروزا توسط .
قیمت مکمل کلن بوترول - آگهي ساز
كلمات كليدي : کربو هیدرات, پروتئین, مکمل غذایی, مکمل بدنسازی, کانادا, آمریکا ... کلن باترول Clenbuterol Hydrochloride کلن بوترول نوعي داروي مقلد سمپاتيك است ...
لاغری باسن - لیپو 6 بلک Lipo 6 Black
فروش انواع مکمل‌های بدنسازی و ارسال به کلیه نقاط کشور توسط مشاور عالی بدنسازی .... کراتین phosphagen فسفاژن , Clenbuterol کلن باترول , +True Massترو مس ...
مکمل های بدنسازی چاقی و لاغری - تابان118- درج آگهی رایگان،
مکمل ترمیم مفاصل تریپل فلکس Nature Made TripleFlex درد مفاصل زانو مچ ... Clenbuterol Manufacturer: Meditech Germany ... قيمت کالا : لطفا تماس بگیرید ریال ...
بدن سازی
پرورش اندام و بدن سازی. مکمل ها. کراتین و اسید امینه هرکدوم خواص خاصی دارن که. ادامه مطلب .... وسيع ترين و حساس ترين ناحيه عوارض جانبي اين داروها پوست مي باشد . استروئيد ها موجب خشن شدن .... Spiropent (clenbuterol hydrochloride) * Sten * Stenox ...
اسفند 1390 - بزرگترین پایگاه تخصصی بدنسازی و فیتنس
یک دسته از مکمل‌های غذایی قابل مصرف در بدنسازی که اخیراً ظرف دهه گذشته به ... را در جامعه ورزشی کم کند بلکه باعث کاهش عوارض مرگبار این ریسک بزرگ خواهد شد.
super size apex - شرکت بازرگانی ملکی
... کلن بوترول باترول Clenbuterol Hydrochloride BRONCOPULMINکپسول چربی سوز و ضد ...... قيمت مكمل ها و استروئیدها - صفحه 70 - انجمن بدنسازی و تناسب اندام .
شرکت بازرگانی ملکی 09378265925 - انواع هیدروکسی کات
وبلاگ تخصصی بدنسازی و پرورش اندام - لیست قیمت مکمل های ورزشی فروش انواع ..... قرص لاغري clenbuterol | فروش مکمل غذايي بدنسازي چاقي لاغري انواع مکمل ها و ...
شرکت بازرگانی ملکی 09378265925 - مکمل های بدنسازی چاقی لاغری ...
شرکت بازرگانی ملکی 09378265925 - مکمل های بدنسازی چاقی لاغری - مشاوره - فروش ... هودیا,hoodia,ورقی وکیوم شده داروی لاغری وکاهشدهنده اشتهاء ,گیاهی بدون عوارض جانبی ..... آمپول کلن بوترول باترول Clenbuterol Hydrochloride BRONCOPULMIN ...
شرکت بازرگانی ملکی 09378265925 - فروشگاه محصولات لاغری
Clenbuterol Hydrochloride دارو عوارض 09378265925 فروش مکمل غذايي بدنسازي ... 1096Clenbuterol Hydrochloride دارو عوارض. ... هيدروکسي کات هاردکور ايکس پرو ...
کلن باترول Clenbuterol Hydrochloride | پایگاه تخصصی بدنسازی
بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ... دیگر داروهای مقلد سمپاتیک سبب چربی سوزی و کاهش وزن می شود عوارض جانبی این دارو در مقایسه با تمام ...
Olimp Thermo Speed چربی سوز ترمواسپید الیمپ...
12.02.2013 – عوارض آمپول چربی سوز کلن 09378265925 فروش مکمل غذایی بدنسازی .... DHEA چربی سوز کلن بترول Clenbuterol آمینو 350 عددی سافت ژل هارد کر ...
عوارض جانبی سوما / سندروم Carpel Tunnel | پایگاه تخصصی بدنسازی ...
... بدنسازی و پاورلیفتینگ. بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ... یکشنبه, آبان ۸, ۱۳۹۰ ۲۱:۲۸. ارسال شده در قسمت : عوارض استروئيدها ...
بدنسازی طبیعی بدون دارو و دوپینگ | پایگاه تخصصی بدنسازی و ...
31.12.2012 – بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ... اما قبل از اون باید تحقیق کرد و یه سری اطلاعات راجع به عوارض ان بدست آورد. چون این ...
تاثیر روابط جنسی بر بدنسازی | پایگاه تخصصی بدنسازی و ...
بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل .... چاقی و عوارض ناشی از آن، بشدت بر سلامتی قلب تاثیر می گذارند. ... آشنایی با خواص گوشت شترمرغ • دوره و طریقه مصرف آمپول ناندرلون دکا در بدنسازی • کلن بوترول ( Clenbuterol ) ...
جوش های حاصل از دوره | پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ
بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ... مفاصل جهت کاهش عوارض از مصرف زیاد تر آن خودداری کنید و ویتامین e وc تأثیر آن را افزایش و عوارضش ...
عوارض استروئید سالها پس از مصرف در بدن نمایان می شود | پایگاه ...
07.07.2012 – عوارض استروئید سالها پس از مصرف در بدن نمایان می شود. ... بدنسازی و پاورلیفتینگ. بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ...
شرکت بازرگانی ملکی 09378265925 - قرص سوپر آمینو 2222 خرید
قيمت آمينو اسيد 2222 optimum nutrition | فروش مکمل غذايي بدنسازي ... آمينو 2222 آمينو ... عوارض قرص آمينو فول 10000 | فروش مکمل غذايي بدنسازي چاقي لاغري آمينو 2222 ... قرص لاغري clenbuterol | فروش مکمل غذايي بدنسازي چاقي لاغري آمينو 2222 ...
شرکت بازرگانی ملکی 09378265925 - کراتین ماسل نوتریشن ...
15.10.2012 – قيمت گلوتامين ماسل نوتريشن | فروش مکمل غذايي بدنسازي چاقي ..... آمپول کلن بوترول باترول Clenbuterol Hydrochloride BRONCOPULMIN ...
اسفند 1390 - وبلاگ تخصصی بدنسازی و پرورش اندام
وﻟـﯽ ﻋـﻮارض ﺟـﺎﻧﺒﯽ اﯾـﻦ داروھـﺎ ﻧﺴﺒﺖ به ﮐﻠـﻦ ﺑـﺎﺗﺮول ﺑﯿـﺸﺘﺮ ﺑـﻮده و اﺛـﺮ ﺑﺨـﺸﯽ ﮐﻤﺘـﺮی را ﻧﯿـﺰ دارﻧﺪ از اﯾﻦ ... در مورد پروتئین، کراتین، آمینو، پمپاژ خون، چربی سوز و کلاً مکمل ها مینویسم.
مکمل های بدنسازی فیتنس پرو fitness pro labs
22.01.2013 – مکمل بدنسازی فیتنس پرو لب FITNESS PRO LABS ... سوز گرنید فت برنر کاملا گیاهی قیمت چربی سوز گرنید فت برنر طریقه مصرف چربی ... PuritanPride DHEA چربی سوز کلن بترول Clenbuterol آمینو 350 عددی سافت ژل هارد کر ...
60 عدد نحوه تاثیر - کلن بوترول Clen buetrol 09378265925
01.02.2013 – 12 كیلو لاغری دائمی باقویترین قرص لاغری اصل امریكا بدون عوارض گیاهی .... فروش مكمل های مجاز بدنسازی - چربی سوز اولین چربی سوز با تایید ...
مکمل بدنسازی اورجینال شرکت اینر آرمور - ثبت آگهی رایگان
شماره تماس جهت سفارش سراسر ایران : 09378265925، چاقی لاغری بدنسازی تخصص ماست، گینر افزایش وزن مس پیک اینر آرمور 4000 گï.
مکمل های بدنسازی چاقی و لاغری - ثبت آگهی رایگان
سفارش سراسر ایران : 09378265925 مکمل های غذایی پی اچ دی انگلستان PHD ... مکمل های بدنسازی چاقی و لاغری ... Clenbuterol Manufacturer: Meditech Germany ... و چون ترکیبات بکاررفته دراین محصول گیاهی بوده عوارضی درزمان مصرف وبعد از آن ...
hydroxycut هیدروکسی کات | پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ
30.10.2011 – بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ... برای در امان ماندن از عوارض گذرا و سطحی که ممکن است با مصرف این مکمل ایجاد شود ...
استروئیدهای خوراکی | پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ
بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ... اکسی متولون دارویی با عوارض استروژنی و کبدی وحشتناک. دوشنبه, آذر ... کلن بوترول ( Clenbuterol ) ...
مکمل deha | پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ
بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ... «Dehydroepiandrosterone» که به اختصار «DHEA» نیز خوانده می شود، مکملی است که کمپانی مکمل ...
پری موبولان و عوارض ان | پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ
بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل. پری موبولان و عوارض ان. چهارشنبه, اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۰ ۱۰:۰۵. ارسال شده در قسمت : استروئیدهای تزریقی ...
مکمل های بدنسازی چاقی و لاغری
20.02.2013 – چاقی سفارش سراسر ایران : 09378265925 مکمل های غذایی پی اچ دی انگلستان PHD ... Clenbuterol Manufacturer: Meditech Germany ... از این قرص های چاق کننده به صورت دائمی بدون هیچگونه عوارض و بازگشت چاق شوید و چاق بمانید.
مکمل های بدنسازی چاقی لاغری - مشاوره - 919 - قیمت قرص لاغری
15.11.2012 – قیمت قرص لاغری سفارش سراسر ایران : 09378265925، بازرگانی ... مکمل های بدنسازی چاقی لاغری - مشاوره ... چربی سوز کلن بترول Clenbuterol ...
بزرگترین پایگاه تخصصی بدنسازی و فیتنس - استروئید
بزرگترین پایگاه تخصصی بدنسازی و فیتنس - استروئید - فیتنس. بدنسازی. ... یک دسته از مکمل‌های غذایی قابل مصرف در بدنسازی که اخیراً ظرف دهه گذشته به بازار آمده‌اند پروهورمون‌ها می‌باشند . علیرغم وجود این ... Clenbuterol *. بقیه در ... پوست به عنوان وسیعترین ارگان بدن در برابر عوارض جانبی استروئیدها بسیار آسیب پذیر است.
... - مکمل ها
مردم فكر مي‌كنند براي افزودن حجم خالص عضلاني به بدن مهم‌ترين فاكتور مكمل‌هاي غذايي هستند. ... تمرين و تغذيه مهم‌ترين عناصر هر برنامه در بدنسازي هستند كه البته استراحت و ريكاوري را نيز ... کلن باترول Clenbuterol Hydrochloride ... است كه همانند ديگر داروهاي مقلد سمپاتيك سبب چربي سوزي و كاهش وزن مي شود عوارض جانبي اين دارو در ...
فروشگاه مکملهای ورزشی ESNفروشگاه مکملهای ورزشی ESN - بزرگترین بانک اطلاعاتی و فروشگاه اینترنتی انواع ... Anadrol , Clenbuterol , Deca Durabolin , Dianabol , Human Growth Hormone ... Scitec , سایت , خرید , فروش , مکمل , غذایی , ورزشی , بدنسازی , لاغری , چاقی , کاهش ... چربی سوز باسن , کوچک کردن شکم , لاغری سریع , بدون , عوارض , قیمت , مصرف ...
پمپاژ خون هات بلاد سایتک | Hot Blood Scitec - تناسب اندام ایرانیان
در صورت استفاده از مکمل کراتین ، 1 وعده را نیمساعت قبل از غذا ، ترجیحاً ... خرید و فروش مکمل های غذایی ورزشی بدنسازی و استعلام قیمت در سراسر ایران .... قرص پاکسازی کبد هربال لیو.52-کلن بوترول Clenbuterol Hydrochloride ...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.