Wednesday, May 15, 2013

چربی سوز قوی شکم و پهلو

كلن بوترول

كلن بوترول نوعي داروي مقلد سمپاتيك است كه همانند ديگر داروهاي مقلد سمپاتيك سبب چربي سوزي وكاهش وزن مي شود . عوارض جانبي اين دارو در مقايسه با تمام داروهاي مقلد سمپاتيك ديگر كمتر است تا حدي كه اكثر ورزش كاران حرفه اي از قبيل فوتباليست ها وكشتي گير ها حداقل يك بار مصرف آن را تجربه كرده اند و باري سوزاندن چربي اضافه خود از آن استفاده كرده اند .
تنها ايراد اين دارو اين است كه بدن به دوز آن عادت ميكند يعني بعد از مدتي كه از مصرف آن بگذرد ديگر با آن دوز بدن جواب نميگيرد . اين موضوع در حدي است كه بدن تا 18 روز به اين دارو جواب ميدهد و بعد از 18 روز ديگر به دوز قبلي جواب نميدهد . البته مدت مجاز مصرف كلن بوترول 6 تا 12 هفته م باشد .
حال چه كار كنيم كه بدن به آن دوز عادت نكند . تنها راه اين است . شما بايد به طور روزانه دوز دارو را تغيير دهيد به اين صورت كه روز 2 قرص و روز دوم 3 قرص و روز سوم 4 قرص و روز چهارم مصرف نكنيد و دوباره روز ششم 2 قرص و ........... . البته حرفه اي ها دوزهاي بيشتري مصرف ميكنند .
گزارشات نشان ميدهد بدنسازاني كه در رژيمشان كلن بوترول استفاده كرده اند علاوه بر چربي سوزي قدرت خوبي در عضلات خود حس كردند . همچنين ميتوانند تمرينات سخت خود را به خوبي انجام دهند . اكثر حرفه اي ها پس از اتمام دوره حجم با استفاده از كلن بوترول چربي هاي اضافي خود را كه در اثر خواص آندروژني استروئيدها به دست آمده است را مي سوزانند تا عضلاتي تفكيك و با سفتي بيشتر داشته باشند . همچنين به بدن خود فرم بهتري بدهند .

دوز متوسط اين دارو بين 20 تا 100 ميكروگرم در روز ميباشد كه بايد 6 تا 12 هفته مصرف شود . لازم به ذكر است كه بين دوره هاي كلن بوترول حداقل 1 تا 2 ماه بايد فاصله باشد .

دوز مصرف : 20 تا 100 ميكروگرم روزانه

زمان رديابي در تست هاي كنترول دوپينگ : 4-5 روز

کلن بوترول ( Clenbuterol )


دسته: چربی سوزها (داروهای مقلد سمپاتیک), کلن بوترول

کلن بوترول که با نام های تجاری اسپیروپنت و ونتی پالمین شناخته می شود یکی از داروهای مقلد سمپاتیک است که توسط افراد مبتلا به اختلالات تنفسی به عنوان ضد احتقان و گشاد کننده برونش مورد استفاده قرار می گیرد. کلن بوترل در افراد مبتلا به اختلالات تنفسی مزمن مانند آسم باعث تنفس بهتر و راحتر در آنها می شود.

کلن بوترول ( Clenbuterol ) یک داروی آگونیست بتا هم محسوب می شود که از نظر ساختار شبیه افدرین و سالباتامول می باشد ولی اثرات آن بسیار طولانی تر از دیگر داروهای محرک و ترموژنیک می باشد.

کلن بوترول ( Clenbuterol )کلن بوترول در بین ورزشکاران به " کلن " شهرت دارد که بسیار هم محبوب است

کلن بوترل باعث افزایش ظرفیت هوازی ,تحریک سیستم عصبی مرکزی و بالا رفتن فشار خون و افزایش حمل و نقل اکسیژن می شود که منجر به افزایش متابولیسم پایه و به طور هم زمان سوخت بیشتر چربی بدن می شود. اما این دارو معمولا به خاطر خاصیت شل کنندگی عضلات صاف آن استفاده می شود که به معنی گشاد کردن بروشنها و نایژه ها است.

پزشکان کلن بوترل را معمولا در دوزهای ۲۰ یا ۶۰ میکروگرم تا ۱۲۰ ( برای زنان ) یا ۱۴۰ ( برای آقایان ) میکروگرم در روز تجویز می شود.

اما کلن بوترول که در بین ورزشکاران به " کلن " شهرت دارد یک ترکیب بسیار جالب و قابل توجه می باشد که بسیار هم محبوب است. با این که کلن بوترول یک هورمون استروئیدی نیست , دارای اثرات قوی ضد کاتابولیکی می باشد به این معنی که از تجزیه پروتئین در عضلات جلوگیری کرده و در نتیجه باعث افزایش سلولهای عضلانی و در نهایت رشد عضلانی می شود, به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران حرفه ای برای جلوگیری از فاز کاتابولیک قبل از مسابقات و همچنین پس از اتمام دوره های استروئیدی و به دست آوردن تعادل مثبت وحفظ توده عضلانی از آن بهره می برند.

افزایش دمای بدن پس از مصرف " کلن " یکی از نشانه های وادار کردن بدن برای افزایش سوخت وساز چربی است که افزایش حرارت بدن با مصرف همزمان کلن با استروئید ها افزایش بیشتری پیدا می کند.

یکی از معایب کلن عادت کردن بدن به دوز های مصرفی آن و در نتیجه بی اثر شدن داروست که برای جلوگیری از آن باید دارو را به شکل هرمی مصرف کرد به این شکل که هر ۳ تا ۴ روز دوز مصرفی را بیشتر کرده هر ۳ تا ۴ هفته مصرف دارو را قطع کرده و به بدن استراحت دهیم , باید به این نکته هم توجه کنید که مصرف بیشتر از ۱۶۰ میکرو گرم از این دارو را در یک روز خطرناک بوده و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

کلن بوترول ( Clenbuterol )بسیاری از ورزشکاران حرفه ای برای جلوگیری از فاز کاتابولیک قبل از مسابقات از کلن استفاده می کنند

برای استفاده از مزیت های چربی سوزی کلن و سرعت بخشیدن به آن بسیاری از ورزشکاران آنرا همراه با دیگر چربی سوز ها مصرف می کنند. یک پیشنهاد موثر مصرف آن با تیرومل یا سیتومل می باشد به این شکل که ۳ هفته کلن و پس از قطع آن به مدت ۳ هفته تیرومل مصرف شود. مصرف همزمان این دو دارو بعلت برخی تداخلات داروئی توصیه نمی شود.

یک نمونه برنامه پیشنهادی ۳ هفته ای برای مصرف کلن را میتوانید در زیر مشاهده کنید:

روز اول تا روز سوم روزانه ۴۰ میکروگرم

روز چهارم تا روز ششم روزانه ۶۰ میکروگرم

روز هفتم تا روز نهم روزانه ۸۰ میکروگرم

روز دهم تا روزدوازدهم روزانه ۱۰۰ میکروگرم

روز سیزدهم تا روز پانزدهم روزانه ۸۰ میکروگرم

روز شانزدهم تا روز هجدهم روزانه ۶۰ میکرو گرم

روز نوزدهم تا روز بیست و یکم روزانه ۴۰ میکرو گرم

پس از آن استراحت دارویی به مدت ۳ هفته

کلن بوترول دارای عواضی شبیه استروئید های آنابولیک نیست بنابراین یک داروی ایدآل برای بانوان محسوب می شود.

با این حال مصرف کلن بدون عواض جانبی نخواهد بود که از متداول ترین عوارض جانبی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: احساس گیجی و منگی ,لرزش بی اراده دست , احساس گر گرفتگی, بی خوابی , سردرد, اسپاسم های عضلانی, حالت تهوع, بی قراری, تپش قلب و افزایش فشار خون , این عوارض در شروع مصرف زیاد بوده و بعد از ۸ تا ۱۰ روز کاهش پیدا کرده یا حتی از بین می روند.

کلن بوترول ( Clenbuterol )محصولات به شکل قرص کلن بوترول از محبوبیت بیشتری بر خوردار هستند

کلن بوترول در بسیاری از کشور های جهان به جز در آمریکا یافت می شود. امروزه کلن بوترول بصورت قرص و شربت و اسپری و ویال های تزریقی قابل دسترس است که محصولات به شکل قرص از محبوبیت بیشتری بر خوردار هستند. شربت ها و اسپری های کلن بوترول معمولا دارای کیفیت بالایی هستنند ولی چون برای کودکان تولید می شوند بسیار ضعیف هستند. آمپول ها و محصولات تزریقی کلن هم معمولا حیوانی بوده و برای استفاده دامها تولید شده و کیفیت لازم برای استفاده انسان ها را ندارند. انواع انسانی محصولات تزریقی کلن نیز وجود دارد که بسیاری از آنها فاقد اعتبار لازم می باشند.

در بازار ایران انواع کلن بوترل های خوراکی و تزریقی وجود دارد که در بین آنها نیز محصولات تقلبی به وفور دیده می شود.

از جمله بهترین کلن بوترلهای موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• کلن بوترول بالکان فارما در دو نوع ۲۰ و ۴۰ میکروگرمی در بسته های ۶۰ عددی ساخت کشور مولداوی.

کلن بوترول
اين دارو هورمون و يا استروئيد نيست. «کلن بوترول» به دسته داروهاي « beta-2-symphatomimetic » تعلق داشته و با اين وجود، تاثيراتي همانند استروئيدها از خود نشان مي دهد. اين دارو در برخي کشورها به نام «اسپيروپنت» نيز ناميده مي شود. مصرف اين دارو با افزايش حجم عضلاني، افزايش قدرت بدني و از همه مهم تر نيز با تشديد سوخت و ساز چربي ها در بدن همراه بوده است. تاثيرات آنابوليکي اين دارو را مي توان در آنتي کاتابوليک بودن آن دانست. اين دارو از تجزيه شدن پروتئين در عضلات جلوگيري کرده و بدين ترتيب موجب تشديد رشد عضلات در ورزشکاران مي گردد. اين دارو زماني که در دوره هاي کات و به همراه «T-3»، «پريموبولان دپو»، «اکساندرولون يا «وينسترول» به کار گرفته شود، تاثيرات مثبت جادويي در کاهش ميزان چربي زايد در بدن خواهد داشت. زنان و يا کساني که مصرف دارو در ورزش را به تازگي شروع کرده باشند، به راحتي از اين دارو استفاده کرده و علاوه بر تشديد عضله سازي در بدن، چربي هاي زايد خود را نيز به آساني مي سوزانند. اين دارو استروئيد نبوده و خواص شايع و معمول استروئيدها را نيز در پي نخواهد داشت اما با اين وجود، اين دارو نيز عوارض جانبي خاص خود را در پي دارد.
در مصرف اين دارو نيز بايد رعايت احتياط را بکنيد. ابتدا از دزهاي کمتر و سبک تر استفاده کرده و سپس دز مصرف را به تدريج افزايش دهيد تا به دز مجاز و توصيه شده برسيد. دوره هاي مصرف اين دارو حدالامکان بايد کوتاه انتخاب شده و در صورت لزوم نيز دوره تکرار شود. بدن آدمي به راحتي و در مدت زمان کوتاهي نسبت به اين دارو سازگاري پيدا کرده و از حساسيت آن به اين ترکيب کم مي شود.
اين دارو اصولا داروي گشاد کننده برونشها بوده و در سرتاسر جهان، از آن براي مقابله با حملات آسم و براي درمان تنگي نفس آدمي استفاده مي شود. اين دارو چند سالي بيش نيست که در قلمرو ورزشهاي قدرتي وارد شده است. گويا دنياي جنجالي پرورش اندام همانگونه که پيشتر گفته شد، دست رد بر سينه هيچ دارويي نزده و نمي زند. مصرف اين دارو در کشور حتي از پرورش اندام به رژيمها و خدمات لاغري نيز سرايت کرده و براي لاغر کردن زنان و مرداني که با ورزش هاي قدرتي نيز ميانه چندان خوبي نداشته و تنها براي کم کردن وزن و يا زدودن چربي هاي زايد و براي گرفتن برنامه غذايي و تمريني به برخي مربيان مراجعه مي کنند نيز به کار گرفته مي شود.
مطالبي که در اين ستون به چاپ مي رسد، غالبا از مقالات مندرج در سايت هاي فروش اينترنتي داروهاي ممنوعه در ورزش گرفته شده است. جملات متن اصلي در اين مقالات به گونه اي هدفدار و مغرضانه به رشته تحرير در آمده است و چيده شده است تا در عين حالي که از نويسندگان اين مطالب سلب مسئوليت مي شود، عوارض، مضرات و خطرات واقعي استروئيدها و ديگر داروها در طي اين نوشته ها کوچک و کم اهميت جلوه داده شده و عليرغم اينکه در اين نوشته ها به اضطرار اشاره اي هر چند گذرا به اين عوارض مي شود، اين مخاطرات و عوارض نيز به طرز ماهرانه و استادانه اي از توجه خواننده پنهان نگه داشته و در لابلاي تاثيرات اغوا کننده اي که با آب و تاب به آن پرداخته مي شود، گم مي شود. در ترجمه اين مطالب به اين نکته توجه داشته و همواره سعي ما بر اين بوده است تا با شفاف سازي بي طرفانه در مورد فوايد احتمالي و مضرات و خطرات حتمي اين داروها، تقاضاي مصرف براي مصرف اين داروها در کشور را کم کرده و از بروز عوارض گوناگوني که امروزه در سطح گسترده اي در کشور شاهد آن هستيم، به قدر مختصر تواني که داريم، کم کنيم.
اين دارو با تاثيري که بر سيستم عصب مرکزي بدن گذاشته و بدين وسيله منشاء آثار مثبتي در بدن شده ولي عوارضي از قبيل: لرزش دستها، بي خوابي، تعرق شديد، افزايش فشار خون و حتي استفراغ را نيز در پي داشته است. جالب اينجاست که اين عوارض حتي گاه ممکن است با همان اولين دز مصرف نيز در انسان بروز کند. حال خود تصور کنيد که تجويز اين چنين دارويي براي بخت برگشتگاني که در طول عمر خود به جز «آسپرين» و قرص هاي سرما خوردگي چيز ديگري را مصرف نکرده و اکنون نيز تنها به قصد کم کردن حجم چربي انباشته شده در پهلوها به ما مراجعه کرده اند، چقدر مي تواند خطرناک و غير علمي باشد. تجويز اين دارو در ايران حتي براي دختران و زنان نيز امري عادي و بديهي است! تجويز اين دارو به دختران جوان از طرف شخصي که براي برطرف کردن لاغري مفرط خاله خود از «اکسي متولون» استفاده کرده است، چندان هم عجيب و غير منتظره به نظر نمي رسد!
فرم شربت و تزريقي اين دارو نيز ساخته و عرضه شده است اما ورزشکاران و يا متقاضيان خدمات لاغري اغلب از قرصهاي اين دارو استفاده مي کنند. دز موثر و مناسب اين دارو براي هر کسي متفاوت بوده و هر فرد بسته به ميزان حساسيت بدن به اين دارو مي تواند به مرور زمان و با امتحان کردن دزهاي پايين تر و افزايش تدريجي دز مصرف، به دز مناسب و مطلوب برسند. اما با اين وجود دز مصرف متوسط اين دارو را مي توان 2 الي 8 قرص در روز توصيه کرد. با مصرف اين دارو، فرد احساس گرماي شديدي مي کند. تاثير اين دارو در بدن حتي گاه تا 3 الي 6 هفته ادامه مي يابد.
اين دارو به اسامي تجارتي گوناگون به بازار عرضه مي شود. «Monores» به صورت قرصهاي 20 ميلي گرمي و در بسته هاي 30 تايي، «Spiropent» به صورت قرصهاي 20 ميلي گرمي و در بسته هاي 30 تايي، «Bolgarian» نيز به صورت قرصهاي 20 ميلي گرمي و در بسته هاي 50 تايي در بازار موجود است.
دز متوسط مصرف اين دارو در حدود2 الي 8 قرص در روز توصيه شده است اما در برخي موارد، مصرف 4 الي 10 قرص در روز نيز با رعايت احتياط توصيه و تجويز شده است.


هارد مس اینر آرمور-inner armour Hard Mass - تناسب اندام ایرانیان
روش مصرف این مکمل 7 کیلویی بر اساس کمبود وزن و هدف بدنساز متغییر است . .... ویدئو ورزشی بدنسازی عوارض و پاکسازی سیستم های تمرین مکمل های ... قرص پاکسازی کبد هربال لیو.52-کلن بوترول Clenbuterol Hydrochloride ...
مهر 1390 - بدن سازی و فروش مکمل غذایی و استرویید
مقالات بدن سازی و فروش استرویید و مکمل ها ... Spiropent (clenbuterol hydrochloride) .... اکثر بدنسازان و وزنه برداران قدرتی به دلیل ترس از عوارض و خواص بسیار ...
بدن سازی و فروش مکمل غذایی و استرویید
بدن سازی و فروش مکمل غذایی و استرویید - مقالات بدن سازی و فروش استرویید و ... تمرین بر روی یک عضله ی خاص ، بدون در نظر گرفتن سایرعضلات، باعث عدم تعادل در عضلات و بروز عوارضی در بدن می شود. .... Spiropent (clenbuterol hydrochloride) ...
Aktibol اکتیبول | پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ
بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ... فهرست اثرات مستقیم آنها نبوده و مصرف طولانی مدت آنها در دزهای سنگین عوارضی همانند احتباس آب در بدن ...
مکمل های جهت لاغری | پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ
مکمل های جهت لاغری. ... بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ... توجه :- تاکنون هیچگونه عوارض جانبی از مصرف این دارو گزارش نشده است .
مکمل های بدنسازی چاقی و لاغری
کپسول سفارش سراسر ایران : 09378265925 مکمل های غذایی پی اچ دی انگلستان PHD ... مکمل های بدنسازی چاقی و لاغری ... Clenbuterol Manufacturer: Meditech Germany ... کپسول-کیل و-چای-گیاهی-عوارض-ضرر-عارضه-م وثر-کاهش-افزایش-وزن-اشتها ...
مکمل های بدنسازی چاقی لاغری - مشاوره - گروه تبلیغات پارسیار درج ...
مکمل های بدنسازی چاقی لاغری - مشاوره. برای ورود به ... قیمت چربی سوز گرنید فت برنر .... آمپول کلن بوترول باترول Clenbuterol Hydrochloride BRONCOPULMIN ...
چربی سوز,خرید,فروش , (3) پرشین مکمل - عامل ناشناخته
عوارض چربی سوز امینو . ... نازلترین قیمت - فروش مکمل پروتئینی ، چربی سوز . ... بدنسازی ...سایت خرید فروش مکمل غذایی بدنسازی ورزشی - نقش قرص های چربی سوز . ... باترول Clenbuterol چربی سوز کلن باترول Clenbuterol Hydrochloride شرکت .
هاردکور آمينو اسيد 5000 | فروش مکمل غذايي بدنسازي چاقي لاغري
انواع مکمل ها و داروهاي - محمديارسال به همه نقاط کشورچربي سوز اعم . ... از سازمان بهداشت آلمان و گواهي ورود به اروپا کاملا گياهي و بدون عوارض بدون رژيم و ورزش .... آمپول کلن بوترول باترول Clenbuterol Hydrochloride BRONCOPULMIN ...
آموزش حرکات شکم Six pack-سیکس پک به صورت فیلم - تناسب اندام ایرانیان
... خرید و فروش مکمل های غذایی ورزشی بدنسازی و استعلام قیمت در سراسر .... پاکسازی کبد هربال لیو.52-کلن بوترول Clenbuterol Hydrochloride ...
هارد مس اینر آرمور-inner armour Hard Mass - نسخه قابل چاپ - تناسب ...
03.07.2012 – روش مصرف این مکمل 7 کیلویی بر اساس کمبود وزن و هدف بدنساز متغییر است . ... خرید و فروش مکمل های غذایی ورزشی بدنسازی و استعلام قیمت در سراسر ایران .... پاکسازی کبد هربال لیو.52-کلن بوترول Clenbuterol Hydrochloride ...
پروتئین ایزوله شرکت سلوکور | CELLUCOR SUPER SPORT - تناسب اندام ...
مکمل پروتئینی با فرم پروتئین وی ایزوله شده به همراه 10 گرم ... جهت خرید و فروش مکمل های غذایی ورزشی بدنسازی و استعلام قیمت در سراسر ایران .... Liv.52 قرص پاکسازی کبد هربال لیو.52-کلن بوترول Clenbuterol Hydrochloride ...
140 - پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ
بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ... سمپاتیک است که همانند دیگر داروهای مقلد سمپاتیک سبب چربی سوزی و کاهش وزن می شود عوارض جانبی این دارو ... كلمات كليدي : CLENBUTEROL, Hydrochloride, کلن باترول, کلن بوترول ...
HEMO-RAGE Black بی همتا | پایگاه تخصصی بدنسازی و ...
بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ... ۱۰- معجزه. شرکت نوترکس این مکمل رو در اندازه ۲ Lbs فقط به قیمت ۲۹ دلار به شما در ۳ طمع عرضه می کنه .
واقعیتی در مورد استروئیدها | پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ
بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ... بر خلاف مردان که عوارض جانبی سوءاستفاده از استروئید درآنان به محض توقف مصرف تا حدودی احتمالاً از ...
(كراتين محلول در آب Micronize) | پایگاه تخصصی بدنسازی و ...
بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام , فیتنس ,تغذیه , مکمل ... را جهت افزایش کیفیت آنان از طریق افزایش قدرت اثر و کاهش عوارض جانبی به خود مشغول کرده است. مکمل ...
مکمل های بدنسازی چاقی لاغری - مشاوره - آگهی رایگان , تبلیغات رایگان ...
مکمل های بدنسازی چاقی لاغری - مشاوره. برای ورود به ... قیمت چربی سوز گرنید فت برنر .... آمپول کلن بوترول باترول Clenbuterol Hydrochloride BRONCOPULMIN ...
مکمل بدنسازی اورجینال شرکت اینر آرمور - تابان118- درج آگهی رایگان ...
قيمت کالا : لطفا تماس بگیرید ریال. http:// ... در مورد: مکمل بدنسازی اورجینال شرکت اینر آرمور. نام شما: ... ۱۳۹۲/۱/۲۳, قرص چربی سوز قوی کلن باترول Clenbuterol ...
مکمل های بدنسازی چاقی و لاغری - 919 - زیبایی و سلامتی
سفارش سراسر ایران : 09378265925 مکمل های غذایی پی اچ دی انگلستان PHD ... مکمل های بدنسازی چاقی و لاغری. مکمل های ... Clenbuterol Manufacturer: Meditech Germany ... فروش صاف کننده مو بدون عوارضلولان قویترین صاف کننده و لخت کننده موهای ...
مکمل های بدنسازی چاقی لاغری - مشاوره - 919 - بازرگانی
15.11.2012 – قیمت چربی سوز گرنید فت برنر ... Meltdown یک چربی سوز خوب | بدنسازی, پاورلیفتینگ, پرورش اندام ... چربی سوز کلن بترول Clenbuterol ...
مکمل های بدنسازی چاقی لاغری - مشاوره - نیازمندیهای کرج -
آمپول کلن بوترول باترول Clenbuterol Hydrochloride BRONCOPULMIN .... و چون ترکیبات بکاررفته دراین محصول گیاهی بوده عوارضی درزمان مصرف . ... زنان و مردان بسیاری این محصول را به عنوان یک مکمل غذایی و حتی مکمل بدنسازی نیز استفاده می.
مایفیژون پروبیوتیک | MyoFusion Probiotic - تناسب اندام ایرانیان
پیشرو ترین مکمل پروتئین عضله ساز در جهان پرورش اندام! ... جهت خرید و فروش مکمل های غذایی ورزشی بدنسازی و استعلام قیمت در سراسر ایران .... Liv.52 قرص پاکسازی کبد هربال لیو.52-کلن بوترول Clenbuterol Hydrochloride ...
سوپر پمپ 250 گاسپاری | Super Pump Gaspari - تناسب اندام ایرانیان
سوپر پمپ از پر اثرترین و قدرتمندترین مکمل‌های مورد استفاده در زمان قبل از ... خرید و فروش مکمل های غذایی ورزشی بدنسازی و استعلام قیمت در سراسر ایران .... قرص پاکسازی کبد هربال لیو.52-کلن بوترول Clenbuterol Hydrochloride ...
خرید و فروش مکمل های غذایی ورزشی بدنسازی
مکمل غذایی ورزشی بدنسازی انواع مکمل های چاقی و لاغری شرکت سلامت پرداز ایرانیان مشاوره آنلاین چاقی و لاغری بدنسازی و تناسب اندام حرفه ای برنامه تغذیه تمرین مکمل ...
تغذیه و ورزش - تغذیه و مکملهای ورزشی
اما برای آنها که در فعالیت های غیرهوازی مثل وزنه برداری و بدنسازی شرکت می کنند، مفید واقع میشود. کرآتین به ... این عوارض بارتند از کمی گرفتگی عضلانی و ناراحتی معده روده، به همراه حالت تهوع. معمولاً این ..... کلن بوترول - Clenbuterol Hydrochloride ...
فروش قرص پودر حجم دهنده بدنسازی مکمل - 1
کلمات کلیدی :مکمل - غذایی - ورزشی - بدنسازی - چاقی - لاغری - قیمت - سوستانون ... Anadrol , Clenbuterol , Deca Durabolin , Dianabol , Human Growth Hormone ...
مکمل بدنسازی اورجینال شرکت اینر آرمور - آگهی سرا
شماره تماس جهت سفارش سراسر ایران : 09378265925، چاقی لاغری بدنسازی تخصص ... فروشگاه اندام ایده آل ، تهران ، شماره تماس: 09332411388 - قیمت: لطفا تماس بگیرید ... قرص چربی سوز قوی کلن باترول Clenbuterol تاریخ بروز رسانی92/01/28 ...
مکمل بدنسازی اورجینال شرکت اینر آرمور - نیازپیام
شماره تماس جهت سفارش سراسر ایران : 09378265925، چاقی لاغری بدنسازی تخصص ماست، گینر افزایش وزن ... استیفا ، تهران ، شماره تماس: 09126856356 - قیمت: 23000 ... قرص چربی سوز قوی کلن

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.