Monday, June 17, 2013

نام محصول: قرص لاغری فیل اسلیم Feel Slim


نام محصول: قرص لاغری فیل اسلیم Feel Slim

 

طرز عملکرد:

 

 کاهش دهنده اشتها و چربی سوز 

 کاهش سریع و قطعی وزن

10 الی 15 کیلو در هر دوره تضمینی

 

 

*** فراز طب تنها نمایندگی کمپانی گوانگدا در ایران می باشد ***

 

ساخت کمپانی:

 [H.K] GUANGDA TRAINING CO.LTD KOWLOON

 

شماره استاندارد:  Q/ZXT01-2008

شماره ثبت : QWSZ ZI (2008) NO. 018

 

توجه :

دقت کنید

به افرادی که می خواهند برای اولین بار از قرص های لاغری استفاده کنند یا افرادی که بدن ضعیفی دارند قرص های لاغری سبک تر مثل مجیک اسلیم توصیه می شود

 

این دسته از افراد می توانند تفاوت را با قرص لاغری فیل اسلیم Feel Slim احساس کنند

 

 

قرص لاغری فیل اسلیم Feel Slim یک محصول فوق العاده می باشد که هم اکنون توسط فروشگاه فراز طب تنها نمایندگی این محصول در ایران به هموطنان عزیز عرضه می گردد.

 

 

قرص لاغری فیل اسلیم Feel Slim کاملا گیاهی و بدون عوارض بوده و تاثیر بسیار زیادی روی چربی های شکم و پهلو و ران دارد

 

قرص های لاغری فیل اسلیم Feel Slim هم باعث کاهش وزن می شوند و هم سایز شما را کم می کنند و علاوه بر این به زیبایی صورتتان نیز لطمه نمی زنند

 

قرص لاغری فیل اسلیم Feel Slim هیچ گونه بازگشت و عوارض نداشته و صد در صد گیاهی می باشد

 

این محصول اشتهای شما را قطع کرده و بدنتان را وادار می کند تا از چربی های خود برای مصرف روزانه استفاده کند.

 

قرص لاغری فیل اسلیم Feel Slim فعالیت متابولیک مولکول های چربی را افزایش داده و باعث می شود تا مولکول های چربی سریع تر به انرژی تبدیل شوند.

 

در واقع حالتی را به وجود می آورد مثل اینکه شما در حال انجام یک فعالیت ورزشی می باشید

این قرص لاغری فوق العاده تبدیل قند به چربی را مسدود کرده و از جذب چربي اضافه جدید جلوگيري مي كند.

 

محتویات

 60 عدد کپسول 300 میلی گرمی

 

طریقه مصرف قرص لاغری فیل اسلیم Feel Slim:

 

پنج روز اول روزی یک عدد کپسول نیم ساعت قبل از صبحانه ناشتا با 2 لیوان آب میل می شود . در این پنج روز اگر اشتهایتان کم شد تا روز آخر ( 60 روز ) همان روزی یک عدد میل میکنید . اما اگر اشتهایتان کم نشد از روز ششم به بعد روزی 2 عدد کپسول با هم ناشتا نیم ساعت قبل از صبحانه با 2 لیوان آب میل کنید.اگر می خواهید اشتهایتان برای آخر شب بیشتر کم شود می توانید یک عدد کپسول صبح ها ناشتا و یکی دیگر را بعد از ظهر مابین ناهار و شام که معده خالی است میل کنید. این قرص های لاغری حاوی 60 عدد کپسول می باشند لذا اگر روزی یک عدد میل شود دوره شما دوماهه و اگر روزی دو عدد میل شود دوره یک ماهه می شود

 

 

 

 

فروشگاه فراز طب هیچگونه مسئولیتی در قبال عوارض جنس های متفرقه ی فروخته شده توسط فروشگاه های دیگر ندارد. نمونه درجه این محصول با قیمت 30000 تومان در فروشگاه های متفرقه به راحتی قابل تهیه است

 

 

ترکیبات قرص لاغری فیل اسلیم Feel Slim:

 

 lotus seed , Seawead , Bee pollen, Chinese yam and other dietary fiber

 

این محصول به افرادی که از راه های مختلف لاغری جواب مطلوب نگرفته اند توصیه می شود

 

 

موارد منع مصرف:

افراد زیر 18 سال و بالای 50 سال

زنان باردار و شیرده

 بیماران مبتلا به بیماری قلبی

فشار خون بالا

فشار خون پایین

دیابت

 بیماری های کلیوی و کبدی

 

عوارض قرص لاغری فیل اسلیم Feel Slim:

 

قرص لاغری Feel Slim هیچ گونه عوارضی ندارد و کاملا گیاهی می باشد اما این در صورتی است که شما شامل موارد منع مصرف قرص که در بالا ذکر شد نباشید.

اگر موارد منعی که ذکر شد شامل شما باشد مصرف این قرص می تواند برای سلامتی بدنتان مضر باشد و به هیچ عنوان توصیه نمی شود

 

 

قیمت فعلی با تخفیف   95000  تومان

 





فیل اسلیم FeelSlimداروی درمان چاقی ،مناسب برای افرادی می باشد که ازمحصولات لاغری دیگر نتیجه نگرفته اند یا بدنشان نسبت به داروهای لاغری دیگر مقاوم شده ،یعنی(stop) وزن نمودن، اگرازهمه داروهای  لاغری نا امیدشده ایدما به شما(فیل اسلیم)را توصیه میکنیم مطمئن باشید که از تاثیر این محصول فوق ا لعاده در همان روز های اول استفاده , شگفت زده خواهید شدفیل اسلیم با ترکیبی جدید و فوق العاده توانسته در مدت کوتاه ورود خود به بازار , مشتری های فراوانی را جذب کند رضایت مشتریان از این داروی لاغری به گونه ای می باشد که بعد از استفاده از آن دیگر هیچ دارویی را قبول ندارندفیل اسلیم کاملا گیاهی و بدون عوارض و تاثیر بسیار زیادی روی چربی های شکم و پهلو ،ران ،باستن  و سینه دارد و باعث کاهش سریع وزن  وسایز شما می گردد،این محصول اشتهای شما را قطع کرده ولی همزمان برای تغذیه حیاتی سلولهاو تامین ویتامینها وانرژی مورد نیازبدنتان ازچربیهای اضافه که منجربه چاقی شماشده اند استفاده می کند،فعالیت متابولیک مولکولهای چربی را افزایش داده و باعث می شود تا سلولهای چربی سریع تر به انرژی تبدیل شوند.در واقع حالتی را به وجود می آورد مثل اینکه شما در حال انجام یک فعالیت ورزشی می باشید، و همچنین روند تبدیل قند به چربی را دربدن مسدود کرده و از جذب چربي اضافه جدید جلوگيري مي كند. (رونوشت مطالب ازسایت بازرگانی اسلیمین)










هودیا گوردونی اصل 500 میلی گرمی HOODIA GORDONII

هودیا HOODIA هودیا HOODIA هودیا HOODIA
دسته مصرفی : روز

سرکوب کردن اشتها بدون اثرات جانبی محرک

HOODIA GORDONII گیاه جالبی است که یکی از مواد تشکیل دهنده ی آن به مغز علامت می‌دهد که از دنبال غذا گشتن دست بردارد مطالعات  نشان داده است که مولکول P57 که در هودیا گوردونی موجود در کالاهاری یافت می‌شود تاثیری را که گلوکز بر روی بدن دارد تقلید می‌کند و بدون آنکه اثرات محرک داشته باشد سبب می‌شود که زودتر احساس سیری کنید . هودیا گوردونی به روش کاملا طبیعی اشتهای کاذب شما را سرکوب کرده و بدن را وادار به استفاده از چربی های انباشته شکم و پهلو می نماید.

عرضه شده در بطری‌های حاوی 90 عدد سافت ژل های خوراکی 500 میلی گرمی   هودیا گوردونی

دارای تاییدیه : FDA, GMP ,VCAPS ,CE,NSF,ISO 17025,USP
تنها نماینده رسمی خاورمیانه محصول : بازرگانی ملکی
شماره مجوز رسمی بهداشت : 4913741




هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII  ، گیاهی پرطرفدار در کشورهای آمریکای مرکزی، اروپا، خاورمیانه، هند، آفریقای شمالی و استرالیا است. به گزارش «Ask.com» ، این گیاه برگ های گوشتی بیضی شکل دارد و ظاهر آن نرم اما ترد است که به هنگام پخت کمی چسبناک می شود. کاکتوس پخته طعم مارچوبه و یا فلفل دلمه ای سبز را می دهد. برگ های این گیاه سرشار از بتاکاروتن، ویتامین های گروه B ، ویتامین C و کلسیم است. میوه این گیاه که بیضی شکل است دارای پوست زبر و ضخیم می باشد و به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز دیده می شود. گوشت این میوه که شیرین مزه است آبدار با دانه های ترد می باشد. سه نوع کاکتوس خوراکی وجود دارد که در زیر به شرح آن می پردازیم.
▪ سان پدرو (Sanpedro): این کاکتوس دارای ارزش دارویی بالایی می باشد و آب به دست آمده از آن مانع سوزش مثانه و کلیه می شود و تب بالا و هپاتیت را درمان می کند.
▪ هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII: این نوع اغلب در آفریقای جنوبی به عمل می آید و به درمان چاقی مفرط کمک می کند.
▪ اوپنتیا (Opuntia): سرشار از فلاوانوئیدز است که خاصیت آنتی اکسیدان دارد. آنتی اکسیدان تاثیر سم زدایی دارد و از آسیب سلولی که باعث سرطان و پیری می شود، جلوگیری می کند.


● خواص کاکتوس:
▪ میوه آن خاصیت رونده دارد و روده ها را ملایم می کند.
▪ عصاره کاکتوس منبع خوب فیتوکمیکال است و با تقویت سیستم دفاعی، بدن را در برابر عفونت ها مقاومتر می کند.
▪ آب کاکتوس از ایجاد لکه زخم و عفونت زخم جلوگیری می کند علاوه بر آن با بهبود بخشیدن به گردش خون به التیام زخم به طور چشمگیری سرعت می بخشد.
▪ کاکتوس برای درمان دیابت نوع دوم مفید است.
ممکن است دچار کمی خشکی دهان-کم خوابی و سردرد شوید که بتدریج کاهش می یابد.شربت آبلیمو و عسل و شیر سویا هر روز میل گردد.
گیاه هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII (نوعی کاکتوس) کاهش دهنده شدید اشتها توسط گیاهی از صحرای کالاهاری، بدون محرکهای زیان آور




هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII گیاهی است شبیه به کاکتوس که محصول بیابان کالاهاری در جنوب افریقا است. جایی که گفته می شود بومیان آن، برای به تاخیر انداختن گرسنگی این گیاه (هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII  ) را می جوند. گونه ای از این گیاه با خاصیت فرو داشتن گرسنگی ، هودیا گوردونی HOODIA GORDONII نام دارد. در دهه 1990 محققان موفق به استخراج عصاره ای از این گیاه با نامP57شدند که گفته می شد باعث تحریک احساس سیری در مغز است.
قرنهاست که گیاه هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII مورد استفاده بومیان صحراهای آفریقا برای از بین بردن احساس گرسنگی طی روزهایی است که آنها دسترسی به غذای کافی ندارند. این گیاه با داشتن گلیکوسیدهای استروئیدی اثر بازدارنده بر روی مرکز اشتها و گرسنگی مغز دارد و باعث می‌شود بدن شما برای تامین انرژی به سمت چربی های ذخیره پهلو شکم و .... رفته و از آن ها برای سوخت و ساز استفاده کند که در نهایت تناسب اندام شما را میسر خواهد نمود . از آنجائیکه که این گیاه عاری از محرکها است باعث بی خوابی و بی تابی نمیشود و فاقد هر گونه عارضه می‌باشد . این روزها در آمریکا هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII  محبوبترین و پرفروشترین محصول کنترل وزن است.
جالب است بدانید که طبق تحقیقات انجام شده بومیان آفریقا که سال هاست از این گیاه به عنوان غذا استفاده می‌کنند هیچ گونه عارضه ای دچار نشده اند .
با استفاده از کپسولهای صد در صد خالص هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII  در یک دوره 25 روزه می توانید تا 8 الی  15 کیلو کاهش وزن را بدون هیچگونه عوارض جانبی شاهد باشید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.