Monday, June 17, 2013

جنسینگ کمپلکس GINSENG COMPLEX

جنسینگ کمپلکس GINSENG COMPLEX

جنسینگ کمپلکس  GINSENG COMPLEX

09378265925 سفارش سراسر ایران
انواع جینسینگ و خواص آنها

جینسینگ یکی از گیاهان دارویی بومی شرق آسیا ( کشورهای چین ٬ کره و… ) و شمال آمریکا می باشد این گیاه دارویی در بین سرخ پوستان آمریکا نیز جهت کاهش خستگی ناشی از سفر های طولانی مورد استفاده قرار می گرفته است .

این گیاه دارای ریشه ای قطور ( با قطر بیش از ۲ سانت ) و طول در حدود ۷ سانت با محدوده رنگی زرد تا خرمایی و قهوه ای در نوع آمریکایی آن ٬ می باشد که به جهت وجود ترکیباتی نظیر ginsenoside از خواص دارویی بالایی برخوردار است و با افزایش سن گیاه ٬ بر تراکم این ترکیبات در ریشه آن افزوده می شود . گیاه جینسینگ ٬ گیاهی دیر رشد بوده و با گذشت حدود چهار سال از عمرش شروع به گل دادن نموده ٬ پس از چهار تا شش سال به بلوغ خود می رسد ریشه گیاه جینسینگ معمولا در فصل پاییز ده بیشترین ضخامت خود می رسد ازینرو فصل برداشت آن پاییز می باشد . لازم به ذکر است : ریشه این گیاه با تغییراتی در ساختار آن ٬ می تواند صدها سال زنده بماند علاوه بر این گیاه جین سینگ دارای ساقه ای با برگهای پهن و میوه ای شبیه به تمشک می باشد که مورد استفاده دارویی ندارند .

امروزه این گیاه از جمله گیاهان تحت حفاظت بوده در برخی کشورها نظیر روسیه کندن گونه وحشی آن جرم تلقی می شود در چین نیز صادرات بذر جین سینگ ممنوع است .

از خواص جینسینگ می توان به موارد زیر اشاره نمود :

● افزایش قدرت جسمانی و تقویت حافظه

● از موثر ترین مواد جهت تسریع روند بهبود آسیب های ناشی از تابش های رادیواکتیو می باشد

● دارویی موثر جهت کاهش استرس می باشد

● عاملی جهت تقویت سیستم دفاعی بدن در مواجهه با بیماریها به شمار می رود

● درمان سردرد ٬ بی خوابی و بدخوابی و رفع خستگی

● بروز عوارض ناشی از یائسگی را در زنان تعدیل می نماید

● تنظیم ضربان قلب و فشار خون

● درمان موارد بسیار زیادی از ناتوانی های جنسی در بین زوجین

● تنظیم سوخت و ساز بدن ٬ کاهش تری گلیسریدها ( در صورت بالا بودن HDL خون ) و تنظیم سطح قند خون ( به دلیل وجود ترکیبات پنسین در آن )

● کاهش و تعدیل عوارض پیری و فرسودگی ( به جهت وجود سالیسیلات اسید و انیلیک اسید دارای خواص آنتی اکسیدان است )

● به دلیل وجود نیمه هادی ژرمانیوم در ریشه گیاه جینسینگ و افزایش اثرات دی هیدروژنی آن جهت فعالیت کبد مفید می باشد .

علاوه بر این جینسینگ و مصرف چای آن جهت پیشگیری از بروز بیماریهای ریوی و ایجاد تومور ها توصیه شده است .


طریقه مصرف جینسینگ :

● ریشه خشک شده جین سینگ را می توان به تنهایی و یا با سایر افزودنی ها در سوپ استفاده نمود اما روش معمول مصرف آن استفاده جینسینگ بصورت دم کرده و چای می باشد .

برای این منظور به مقدار مناسبی آب در حال جوشیدن ۱ تا ۲ گرم از ریشه خشک شده جینسینگ اضافه نموده و اجازه دهید به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بجوشد ٬ پس از آنکه چای به دمای اتاق رسید و کمی سرد شد آنرا بنوشید . شما می توانید دم کرده را طی هفته ها در یخچال نگهداری نموده و تنها در هنگام مصرف آنرا کمی گرم نموده و در روز یک یا دو لیوان از آنرا بنوشید .

● با قرار دادن قطعه ای از جینسنگ ( به اندازه یک سکه ) در ماکروفر می توانید ریشه را به حالت نرم در آورده و همراه با عسل میل نمایید .

بهتر است بجای قرص یا پودر خشک شده جنسینگ از ریشه آن استفاده نمایید زیرا قرص های جینسینگ خالص نبوده یا حاوی ریشه های جوان این گیاه هستند که خواص چندانی ندارند ٬ علاوه بر این با خرید ریشه جنسینگ می توانید تا حدودی از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید .

تذکر : توصیه می شود این گیاه در دوران بارداری مورد استفاده قرار نگیرد .


انواع جینسینگ :

● جینسینگ آسیایی ( panax ginsing ) : این نوع از جینسینگ که به جینسینگ کره ای ( یا چینی ) معروف است ٬ در بین سایر انواع جینسینگ دارای خواص دارویی بیشتری می باشد . از آنجا که ریشه این گیاه شبیه به انسان می باشد در چین با نام جین – چین ( jin – chen ) معروف است . نوع ژاپنی آن ( panax japonicas ) نیز دارای خواصی کمتر و ظاهری کوتاهتر در کشور ژاپن می روید .

● جینسینگ سیبری (Eleutherococcus senticosus ) : این نوع جنسینگ دارای کیفیت و خواص پایین دارویی بوده و به عنوان جینسینگ ارزان قیمت به فروش می رسد .

● سنچی جینسینگ (panax pseudo ginseng ) : لین نوع جینسینگ که به جین سینگ کاذب معروف است معمولا جهت انعقاد خون و تسکین درد مورد استفاده قرار می گیرد و خواصی بسیار متفاوت با نوع چینی خود دارد .

● جین سینگ آمریکایی ( panax quinquefolius ) : این گیاه که در آمریکای شمالی ( کانادا ) رشد می کند جثه ای کوچکتر از مشابه چینی خود دارد در گذشته ٬ این نوع از جینسینگ توسط سرخپوستان جهت درمان بسیاری از بیماریها مورد استفاده قرار می گرفته و شیره آن مانند شیره گیاه شیرین بیان می باشد . از نکات جالب در رابطه با این نوع جینسینگ صادرات ۸۵ درصدی جینسنگ کشت شده در آمریکا به کشور های آسیایی می باشد

● جینسینگ هیمالیائی (panax pseudoginseng subspecies himalaicus ) : از این نوع جینسینگ بومیان هیمالیا جهت درمان سوء هاضمه استفاده می نمایند .

● دارف جین سینگ (panax trifolius) : نوع بسیار نادری از جینسینگ که سرخپوستان آنرا به منظور درمان سردرد ٬ سرفه و … مورد استفاده قرار می دادند .


تفاوت جینسینگ قرمز و جینسینگ سفید :

از نظر خواص دارویی تفاوتی میان این دو وجود ندارد . جنسینگ در ابتدای برداشت سفید رنگ می باشد اما بر اثر خشک شدن در برابر نور آفتاب و یا پروسه بخار دادن جینسینگ ( در موارد صنعتی ) موجب کاراملیزه شدن قندهای موجود در ریشه آن شده ٬ رنگ آن قرمز می شود .



هودیا گوردونی اصل 500 میلی گرمی HOODIA GORDONII

هودیا HOODIA هودیا HOODIA هودیا HOODIA
دسته مصرفی : روز

سرکوب کردن اشتها بدون اثرات جانبی محرک

HOODIA GORDONII گیاه جالبی است که یکی از مواد تشکیل دهنده ی آن به مغز علامت می‌دهد که از دنبال غذا گشتن دست بردارد مطالعات  نشان داده است که مولکول P57 که در هودیا گوردونی موجود در کالاهاری یافت می‌شود تاثیری را که گلوکز بر روی بدن دارد تقلید می‌کند و بدون آنکه اثرات محرک داشته باشد سبب می‌شود که زودتر احساس سیری کنید . هودیا گوردونی به روش کاملا طبیعی اشتهای کاذب شما را سرکوب کرده و بدن را وادار به استفاده از چربی های انباشته شکم و پهلو می نماید.

عرضه شده در بطری‌های حاوی 90 عدد سافت ژل های خوراکی 500 میلی گرمی   هودیا گوردونی

دارای تاییدیه : FDA, GMP ,VCAPS ,CE,NSF,ISO 17025,USP
تنها نماینده رسمی خاورمیانه محصول : بازرگانی ملکی
شماره مجوز رسمی بهداشت : 4913741




هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII  ، گیاهی پرطرفدار در کشورهای آمریکای مرکزی، اروپا، خاورمیانه، هند، آفریقای شمالی و استرالیا است. به گزارش «Ask.com» ، این گیاه برگ های گوشتی بیضی شکل دارد و ظاهر آن نرم اما ترد است که به هنگام پخت کمی چسبناک می شود. کاکتوس پخته طعم مارچوبه و یا فلفل دلمه ای سبز را می دهد. برگ های این گیاه سرشار از بتاکاروتن، ویتامین های گروه B ، ویتامین C و کلسیم است. میوه این گیاه که بیضی شکل است دارای پوست زبر و ضخیم می باشد و به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز دیده می شود. گوشت این میوه که شیرین مزه است آبدار با دانه های ترد می باشد. سه نوع کاکتوس خوراکی وجود دارد که در زیر به شرح آن می پردازیم.
▪ سان پدرو (Sanpedro): این کاکتوس دارای ارزش دارویی بالایی می باشد و آب به دست آمده از آن مانع سوزش مثانه و کلیه می شود و تب بالا و هپاتیت را درمان می کند.
▪ هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII: این نوع اغلب در آفریقای جنوبی به عمل می آید و به درمان چاقی مفرط کمک می کند.
▪ اوپنتیا (Opuntia): سرشار از فلاوانوئیدز است که خاصیت آنتی اکسیدان دارد. آنتی اکسیدان تاثیر سم زدایی دارد و از آسیب سلولی که باعث سرطان و پیری می شود، جلوگیری می کند.


● خواص کاکتوس:
▪ میوه آن خاصیت رونده دارد و روده ها را ملایم می کند.
▪ عصاره کاکتوس منبع خوب فیتوکمیکال است و با تقویت سیستم دفاعی، بدن را در برابر عفونت ها مقاومتر می کند.
▪ آب کاکتوس از ایجاد لکه زخم و عفونت زخم جلوگیری می کند علاوه بر آن با بهبود بخشیدن به گردش خون به التیام زخم به طور چشمگیری سرعت می بخشد.
▪ کاکتوس برای درمان دیابت نوع دوم مفید است.
ممکن است دچار کمی خشکی دهان-کم خوابی و سردرد شوید که بتدریج کاهش می یابد.شربت آبلیمو و عسل و شیر سویا هر روز میل گردد.
گیاه هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII (نوعی کاکتوس) کاهش دهنده شدید اشتها توسط گیاهی از صحرای کالاهاری، بدون محرکهای زیان آور




هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII گیاهی است شبیه به کاکتوس که محصول بیابان کالاهاری در جنوب افریقا است. جایی که گفته می شود بومیان آن، برای به تاخیر انداختن گرسنگی این گیاه (هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII  ) را می جوند. گونه ای از این گیاه با خاصیت فرو داشتن گرسنگی ، هودیا گوردونی HOODIA GORDONII نام دارد. در دهه 1990 محققان موفق به استخراج عصاره ای از این گیاه با نامP57شدند که گفته می شد باعث تحریک احساس سیری در مغز است.
قرنهاست که گیاه هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII مورد استفاده بومیان صحراهای آفریقا برای از بین بردن احساس گرسنگی طی روزهایی است که آنها دسترسی به غذای کافی ندارند. این گیاه با داشتن گلیکوسیدهای استروئیدی اثر بازدارنده بر روی مرکز اشتها و گرسنگی مغز دارد و باعث می‌شود بدن شما برای تامین انرژی به سمت چربی های ذخیره پهلو شکم و .... رفته و از آن ها برای سوخت و ساز استفاده کند که در نهایت تناسب اندام شما را میسر خواهد نمود . از آنجائیکه که این گیاه عاری از محرکها است باعث بی خوابی و بی تابی نمیشود و فاقد هر گونه عارضه می‌باشد . این روزها در آمریکا هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII  محبوبترین و پرفروشترین محصول کنترل وزن است.
جالب است بدانید که طبق تحقیقات انجام شده بومیان آفریقا که سال هاست از این گیاه به عنوان غذا استفاده می‌کنند هیچ گونه عارضه ای دچار نشده اند .
با استفاده از کپسولهای صد در صد خالص هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII  در یک دوره 25 روزه می توانید تا 8 الی  15 کیلو کاهش وزن را بدون هیچگونه عوارض جانبی شاهد باشید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.