Sunday, October 21, 2012

پرو وی کمپانی ام وی پی رفیق 11 ساله - Pro Whey MVP

مکمل های غذایی // محصولات ام وی پی MVP

پرو وی کمپانی ام وی پی رفیق 11 ساله - Pro Whey MVP

پرو وی ام وی پی

این مکمل پروتئینی مدال طلایی آویزان بر گردن کمپانی قدیمی MVP  آمریکا است که محصولات خود را به تمام دنیا صادر می کند . اولین نسخه این مکمل با همین نام ( PRO WHEY ) از  سال 1999 با بسته بندی ساده ایی ارائه می شد . از همان اوایل این مکمل در ایران موجود بود و طرفداران زیادی داشت . این مکمل در زمینه آمینه اسید ها بسیار قوی است و تمرکز مطمئنی روی آمینواسید های شاخه ای دارد ، 5.5 گرم گروه آمینوهای  BCAA  که ماندگاری 12 ساعته در بدن دارد و تاثیر فوق العاده ای روی کیفیت عضلات و بالا بردن سرعت ریکاوری دارد .
یکی دیگر از ویژگی های اصلی این مکمل سبک بودن آن برای هضم بوده که یکی از ویژگی های پروتئین وی است ، ام وی پی تضمین می کند که هیچ فردی از طعم این مکمل ناراضی نیست و به راحتی می تواند آن را با شیر سرو کند که این موضوع مورد تائید ما هم هست چون بصورت تجربی آن را مصرف کرده ایم . این مکمل در 10 طعم ارائه شده است که تمام طعم های آن از این ویزگی بهرهمند می باشند .

میزان مصرف این مکمل در وزن های مختلف در جدول زیر مشخص  شده است که شما می توانید آنها را در وعده های روزانه خود تقسیم کنید .

سطر اول وزن شماست به پوند ، سطر دوم وزن شماست به کیلوگرم ، سطر سوم تعداد پیمانه هایی است که شما باید مصرف کنید . اما پیشنهاد خود کمپانی مصرف 2 تا 3 پیمانه است که 30 دقیقه قبل از تمرین و 30 یا 60 دقیقه قبل از خواب است .

جدول ارزش غذایی :


پرو وی ام وی پی

همان طور که در جدول ارزش غدایی بالا می بینید میزان کربوهیدرات این مکمل کمتر از 2 درصد بوده که مصرف آن را برای تمام تیپ های بدنی و گروه های خونی مناسب می سازد


گفتیم توجه مخصوصی روی آمینو اسید ها دارد که شما می توانید میزان آن را روی تصویر بالا ببینید .
مصرف این مکمل برای بانوان هیچ مانع ای ندارد .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.