Sunday, October 21, 2012

بالک مکمل افزایش وزن پیشرفته - incredible bulk

مکمل های غذایی // محصولات ام وی پی MVP

بالک مکمل افزایش وزن پیشرفته - incredible bulk


بالک محصول ام وی پی - incredible bulk

کمپانی mvp  یکی از بزرکترین کمپانی های مطرح در قاره آمریکا است که با تعداد زیادی از کاربران در آمریکا ، کانادا ، اروپا ارتباط دو طرفه دارد و تعداد مشتریان این کمپانی به میلیون نفر می رسند ، اما به دلایلی که سیاست کشورمان دارد محصولات ان کمپانی در کشورمان زیاد وارد نشده و ما در بازار از محصولات این کمپانی به غیر از چند محصول که تعدادشان به انگشتهای دست هم نمی رسد چیز بیشتری نمی بینیم .
این کمپانی با دارا بودن بیش از 100 محصول که تماماً با تکنولوژی پیشرفته دنیا تهیه شده همیشه بفکر نوآوری در این صنعت بوده و مصرف کنندگان محصولات این کمپانی همواره از این امر رازی بودند .

بالک نام پر آوازه مکمل افزایش وزن (Weight Gain) کمپانی mvp است که در ایران هم طرفداران زیادی دارد و با تکنولوژی پیشرفته دنیا همخوانی دارد . تاثیر فوق العاده در افزایش وزن به همراه طعم دلچسب و اندازه های متفاوت از این مکمل که تا 10 کیلویی هم دارد از عوامل محبوب شدن این مکمل است .  کربوهیدرات موجود در این مکمل با استفاده از تکنولوژی VitaGrow تهیه شده که باعث می شود به ذخایر چربی بدن اضافه نشود و تماماً صرف انرژی بخشیدن در هنگام تمرین گردد .
آمینو ها ، ویتامین ها ، مواد معدنی با امگا3 مخصوص ، پروتئین وی و آلبومین به همراه کربوهیدرات زود هضم در این مکمل کاملترین ترکیب افزایش وزن را فراهم می کند و غیر ممکن است که ورزشکار مصرف کننده این مکمل را به وزن دلخواه خود نرساند .

بالک - bulk

در تصویر زیر که توسط خود کمپانی mvp  منتشر شده تغییرات حاصل بعد از مصرف این مکمل مشاهده می کنید :

تغییرات بالک بعد از مصرف یک دوره

از نظر کمپانی mvp  بیشترین بازده مصرف این مکمل در رده سنی 18 تا 25 سال است و افراد 26 تا 32 سال هم با مشاوره کرفتن از مربی خود می توانند با مقدار مصرف مجاز و اصولی به بهترین بازده برساند . مواد تشکیل دهنده این مکمل خاصیت هورمونی هم دارد به همین دلیل مصرف آن را برای تمام افراد توصیه نمی کنیم و مشاوره با متخصص پرورش اندام را اولین شرط مجاز بودن مصرف این مکمل می دانیم .

افراد مجاز برای مصرف این مکمل می توانند تا 8 اسکوپ از این مکمل را در روز در دو وعده  مصرف کنند .

جدول ارزش غذایی :

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.