Sunday, October 21, 2012

کپسول لاغری مجیک اسلیم اصل

 کپسول لاغری مجیک اسلیم اصل

 

کپسول لاغری مجیک اسلیم اصل
روش خرید: نقدی و پستی و ...

کپسول لاغری مجیک اسلیم از بهترین کپسول های لاغری در دنیا می باشد . این مکملهای لاغری به اندازه ای سریع در دنیا مشهور شد که حتی شرکت سازنده این کپسول ها را به حیرت داشت ، این کپسول ها به علت اینکه کاملا از مواد گیاهی کمیاب و طبیعی ساخته و تولید شده اند کاملا بی خطر و بدون ضرر برای سلامتی انسان هستند . بعضی از افراد کپسول های مجیک اسلیم را با نام قرص لاغری مجیک اسلیم هم می شناسند که در اصل کپسول هستند . برای لاغری موضعی و همچنین کشیدن و جمع کردن پوست بسیار موثر و عالی می باشد . همچنین این کپسول ها یک چربی سوز عالی با فرمول علمی و موثر به شمار می رود . لاغری سریع و راحت دیگر برای بعضی ها افسانه نیست چون می توانید از یک مکمل غذایی بسیار موثر و بدون عوارض استفاده کنید . (کپسول های لاغری مجیک اسلیم)

اجزای تركیبی کپسول های لاغری مجیک اسلیم : افشره ی زنبورعسل ، سیب زمینی شیرین چینی ، جلبك دریایی ، دانه سدر و فیبر های رژیمی . طریقه مصرف : شما باید روزانه دو عدد قرص ، 30 دقیقه قبل خوردن صبحانه مصرف کنید . برای كاهش وزن سریع و نتیجه بهتر می توانید از روز چهارم 3 عدد قرص مصرف كنید.« بر روی كاتالوگ این مطلب را نوشته»

هشدار: - مصرف این کپسول ها برای افراد زیر 14 سال و بالای 50 سال توصیه نمیشود . - کپسول های گیاهی ممكن است كه برای بدن مضر نباشند ولی مصرف بیش از اندازه آنها امكان دارد در فعالیت اعضای بدن اختلال به وجود آورد ، پس توصیه میشود روزانه بیشتر از دو عدد كپسول مصرف ننمائید . - دور از نور مستقیم آفتاب و در جای خشك و تاریك نگهداری شود .

************************************************************
     

برخی از مزایا و قابلیتها محصول:

 

کپسول لاغری مجیک اسلیم
کاملا از مواد گیاهی کمیاب و طبیعی
کاملا بی خطر و بدون ضرر برای سلامتی انسان هستند
کپسول ها یک چربی سوز عالی
یک مکمل غذایی بسیار موثر و بدون عوارض استفاده کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.