Wednesday, March 13, 2013

قرص لیپو سیکس






لاغری شکم با یک روش ساده
     

اگر از شکل بدن خود، به خصوص در ناحيه شکم ناراضي هستيد، بايد بدانيد که تنها پرداختن به ورزشهايي که بر روي يک ناحيه از بدن متمرکز ميشود کافي نيست و فايده چنداني هم ندارد. بلکه اين ورزش براي تاثير واضح و آشکار بايد در کنار ورزشهايي براي تمام بدن انجام شود زيرا بدن نميتواند چربي را تنها در يک ناحيه از بين ببرد و شما

نميتوانيد تنها با ورزش دادن يک نقطه از بدن خود و رها کردن باقي بدن به نتايج دلخواه دست يابيد. به اين ترتيب اگر از داشتن شکمي بزرگ يا شل و افتاده رنج ميبريد، قبل از اينکه مخارج سنگيني براي خريد وسايل ورزش دراز و نشست و ابزارهاي مخصوص کوچک کننده شکم بپردازيد، کار تناسب اندام را با ساده ترين شکل ورزش که رايگان هم هست،

 

شروع کنيد :راه رفتن و دويدن!


البته فراموش نکنيد که اين ورزشها کل بدن را تحت تاثير قرار ميدهند و بعدها براي شکم هم بايد حرکات مخصوصي انجام دهيد. اگر شکم شما شلتر و برآمده تر از چيزي است که ميخواهيد، به احتمال زياد در بدن شما نواحي ديگري هم وجود دارند که بايد ورزيده و محکم شوند. براي دستيابي به شکمي صاف، تمام بدن شما بايد لاغرتر شود.

 

 تمام بدن بايد لاغر شود!


کار را با انجام دادن ورزشهاي سريعي که تعداد ضربان قلب را افزايش داده و سوخت و ساز بدن رابهبود ميبخشند آغاز کنيد.سه مرتبه پياده روي سريع در هفته راه حل مناسبي براي دستيابي به اين هدف است. اين کار نه تنها کالري ميسوزاند بلکه براي قلب هم بسيار مفيد است. يک نکته مهم اينکه به ياد داشته باشيد انجام دادن تمرينهاي ورزشي

و داشتن رژيم غذايي موجب نميشود که در مدت بسيار کوتاهي لاغر شده يا شکمي صاف پيدا کنيد. همانطور که شما يک شبه اين شکم را پيدا نکرده ايد، نميتوانيد آنرا يک شبه از بين ببريد. پس بردبار باشيد و به تمرين ادامه دهيد. اگر قصد داريد به منظور خاصي –ازدواج، شرکت در مراسمي مهم و…- از وزن خود بکاهيد، براي به دست

آوردن نتيجه مطلوب، لااقل سه تا شش ماه قبل از اين مراسم کار را شروع کنيد چون بدون شک يک هفته کافي نخواهد بود!


چند نکته:

 

خوردن و ورزش کردن: ورزش پرس شکم همراه با رژيمي کم چربي، براي تناسب عضلات شکم بسيار خوب است. اما عده بسياري تصور ميکنند که ميتوانند در طول روز هرچه ميخواهند بخورند و هنگام عصر 100 پرس شکم انجام داده و تمام غذاهاي چربي که در طول روز مصرف کرده اند را بسوزانند.

اگر شما مصرف چربي خود را کاهش ندهيد، هرچه ورزش کنيد فايده اي نخواهد داشت و شما نه تنها هيچ نتيجه مثبتي نخواهيد گرفت، بلکه ممکن است شکم بزرگتري هم پيدا کنيد. چرا؟ چون به اين ترتيب در حال شکل دهي و محکم کردن چربيهاي روي عضلات خود خواهيد بود.

رژیم غذایی برای چاقی شکم - 

بسیاری از افراد نیازمند کاهش اندازه ی دور کمرشان هستند و به راستی چه کسی یک شکم صاف را نمی خواهد؟

اساس یک رژیم غذایی صاف کننده ی شکم، یک الگوی غذایی متناسب که میزان انرژی آن محدود شده است، می باشد. از طرف دیگر، این نوع رژیم حاوی مقادیر کافی از سبزیجات، میوه جات و غلات سبوس دار است.

این نوع رژیم غذایی، همان چیزی است که به طور متداول تحت عنوان "رژیم مدیترانه ای" معروف می باشد. در این نوع رژیم، توصیه می گردد انرژی دریافتی شما به طور ناگهانی کم نگردد و حاوی انرژی ای معادل با 1600 کالری باشد.

chaghi-shekam

 

در این نوع رژیم، بر مصرف یک سری مواد غذایی تاکید می شود از جمله: غلات سبوس دار، میوه ها، سبزی ها ، آجیل، حبوبات، شیر و لبنیات کم چرب و کمی گوشت قرمز (مصرف گوشت قرمز در حدود یک بار درهفته).

خیلی از رژیم های تبلیغاتی تضمین کننده ی لاغری شکم، بر مصرف چربی های تک زنجیره ای غیر اشباع مانند روغن زیتون یا روغن آفتابگردان تاکید دارند. اگرچه مصرف چربی های سالم در کنترل چاقی و به ویژه چاقی شکمی مفید است، ولی به تنهایی موثر نخواهد بود، زیرا به هر حال حاوی انرژی فراوان می باشند.

آیا رژیم غذایی خاصی برای از بین بردن چاقی های موضعی وجود دارد؟
واقعیت آن است که شواهد علمی کنونی، رژیم غذایی را که باعث لاغری یک قسمت از بدن شود، تایید نمی کنند. هنگام رژیم غذایی، روند لاغری از صورت آغاز می شود و به سمت پایین حرکت می کند.

در رژیم های لاغری سریع الاثر که همراه با محدودیت شدید کالری در یک مدت زمان کوتاه می باشد، بیشترین منطقه ای که لاغر می شود، صورت فرد خواهد بود. در نظر بگیرید فردی که فقط از چاقی شکمی رنج می برد و صورت لاغری دارد، با استفاده از این نوع رژیم های غیر اصولی، علاوه بر این که دچار اختلالات فراوان جسمی می گردد، لاغری صورت و به عبارت دیگر افتادگی پوست، تغییرات نامطلوب ظاهری را در او به وجود می آورد که شما و نزدیکان تان را از اجرای هر نوع رژیم لاغری مایوس می نماید.

ولی در صورتی که یک رژیم غذایی اصولی را که همراه با کاهش تدریجی در انرژی دریافتی و اصلاح الگوی تغذیه ای باشد آغاز نمایید، قطعا بعد از مدت کوتاهی بیشترین حجم بافت چربی را از ناحیه مورد نظرتان از دست خواهید داد، بدون آن که عوارض نامطلوبی را در شما ایجاد نماید.

تاثیر چربی های غیر اشباع، بویژه روغن زیتون و دانه های گیاهی مانند انواع خشکبار و سویا در رفع چاقی شکمی چگونه است؟

چربی های اشباع و به ویژه چربی های ترانس، چاقی شکمی را تشدید می کنند. بر همین اساس در رژیم های لاغری شکم، بر مصرف چربی تک زنجیره ای غیر اشباع (مثل روغن زیتون) به همراه هر وعده غذایی تاکید می گردد. روغن های تک زنجیره ای غیر اشباع در زیتون، اووکادو، آجیل،  کاکائوی تیره، سویا، تخم کتان و روغن آفتابگردان، یافت می شوند.

مطالعات پژوهشی نشان می دهد مصرف روغن تک زنجیره ای، مزایای بسیاری برای سلامت و نیز به دست آوردن شکمی صاف دارد. چربی های تک زنجیره ای غیر اشباع همچنین ممکن است به کنترل اشتها کمک کنند و در نتیجه افزودن آن به وعده ها و میان وعده های غذایی، رعایت برنامه غذایی و کاهش چربی شکمی را آسان تر می کند.

اما به این نکته باید توجه ویژه ای داشت که در افرادی که سال ها دارای برنامه غذایی نامنظم و چاقی بوده اند، اثرات مطلوب چربی های غیر اشباع با پُرخوری ناپدید می گردد، زیرا باید پذیرفت که به هر حال چربی های غیر اشباع نیز حاوی انرژی مشابه سایر روغن ها بوده و در افراد چاق که انتقال پیام سیری به مغز دچار اختلال است، در نهایت چاقی کم نخواهد شد.

توصیه های اساسی برای حذف چاقی موضعی:
- واقع بین باشید: این توصیه در کاهش چربی شکمی، مهم تر از سایر موارد می باشد. توجه داشته باشید که روش سریعی برای کاهش چربی دور شکم وجود ندارد.

- بسیار محتاط باشید: چنانچه رژیمی یافتید که به شما اطمینان داد سریعا چربی شکمی شما را کاهش می دهد، بدانید فایده ای نخواهد داشت و احتمالا سبب از دست دادن آب بدن می گردد تا چربی بدن؛ و بعد از قطع این رژیم، آب بدن مجددا برمی گردد.

- متعهد به ادامه رژیم باشید: برای کاهش چربی شکمی و حفظ لاغری آن، مصمم باشید.

- داشتن رژیم غذایی منظمی که حاوی سه وعده اصلی و دو تا سه میان وعده باشد، در تنظیم متابولیسم (سوخت و ساز) طبیعی بدن شما اهمیت فراوان دارد و از پراشتهایی کاذب شما جلوگیری می نماید.

- انجام ورزش های هوازی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری و شنا در کاهش چربی شکمی خیلی موثر است.

- دراز و نشست: چنانچه می خواهید شکم سفتی داشته باشید، باید روی ماهیچه های شکمی کار کنید. دلیلی برای ترس از ورزش های شکمی مانند دراز و نشست در صورتی که به درستی انجام شود، وجود ندارد. ولی از طرف دیگر توجه به این نکته مهم است که این ورزش هم به تنهایی موثر نیست و باعث بروز کمردرد در شما می شود.

درباره ی شروع و نوع فعالیت بدنی حتما با پزشک تان مشورت نمایید.

- رژیم غذایی کم چربی: رژیم کم چرب با مقدار زیادی میوه ها و سبزیجات تازه داشته باشید. چربی موجود در رژیم غذایی شما باید 25 تا 30 درصد از انرژی دریافتی روزانه شما را تشکیل دهد که در این بین باید بیشتر از چربی های غیر اشباع استفاده نمایید. بر همین اساس:

* از روغن زیتون و یا دانه های روغنی مانند خشکبار، در حد تنظیم شده توسط متخصص تغذیه می توانید استفاده نمایید.

* مصرف غذاهای دریایی: حداقل 2 تا 3 بار در هفته، ماهی بخورید.

* آنچه نباید بخورید: از مصرف گوشت های پر چرب و پر نمک ( مثل سوسیس و کالباس) اجتناب نمایید. از مصرف مواد قندی و شیرین نیز بپرهیزید.

دکتر حمیدرضا فرشچی
منبع : تبیان



Nutrex LIPO-6 Black, 120 Black-Caps

لیپو سیکس بلک 120 عددی



LIPO‑6 BLACK قوی‌ترین و بی رحم‌ترین چربی سوزی است که این سیاره تا به حال به خود دیده است LIPO‑6 BLACK با غریزه وحشی و حیوانی خودش به سلول‌های چربی در هر مکان و موقعیتی حمله کرده و آن‌ها را در یک چشم بهم زدن نابود می‌سازد .
5 راهکار نزدیک شدن به چربی‌ها و نابود سازی‌آن‌ها
تیرونین‌های قدرتمند برای افزایش متابولیسم چربی‌ها
محتوی سه فرم یوهیمیبین برای حداکثر رهاسازی چربی‌ها
فعال کردن بافت‌های چربی قهوه‌ای به وسیله انباشته‌ کردن حرارت تولیدی فنیل اتیل آمین‌ها
افزایش حررات بدن در جهت سوزاندن چربی‌های ذخیره شده
مشخصات محصول :
120 Black-Caps
محتویات هر سروینگ:
Fat Oxidation Dual-Stimulator 150mcg 3,3 Diiodo-L-thyronine *
3,5 Diiodo-L-thyronine *

Lipolytic Acceleration Matrix 4.5mg
11-Hydroxy-Yohimbine *
Alpha-Yohimbine *
Yohimbine HCL *

Metabolic Heat Generating Blend 20mg
Methylsynephrine *
Synephrine HCL *

Brown Adipose Tissue Heat Activator 150mg
B-Phenylethylamine HCL *
N-Methyl-B-Phenylethylamine HCL *
R-Beta-Methylphenylethylamine HCL *

Free Fatty Acid Releasing Complex 200mg
Caffeine Anhydrous *
1-Methylcaffeine *
مقدار مصرف :
به علت قدرت بسیار بالای چربی سوزهای LIPO-6 Black کلیه راهنمایی‌های ذکر شده بر روی لیبل محصول را به دقت و شدت رعایت نمایید .
3 کپسول صبح 3 کپسول بعد از ظهر .این مکمل را در مدت زمان 6 ساعت قبل از خواب مصرف نکنید . بیشتر از 6 کپسول در روز مصرف نشود .برای کسب حداکثر نتیجه با غذا مصرف نشود و حداقل 30 دقیقه قبل از غذا مصرف شود این مکمل باید به صورت دوره ای مصرف شود و حداکثر مدت زمان دوره مصرف 8 هفته می‌باشد 8هفته مصرف 4 هفته قطع ادامه روال فوق. بههیچ وجه در افراد زیر 21 سال مصرف نشود .در دوران شیردهی و بارداری مصرف نشود .هرگز بیش از میزان توصیه شده مصرف نشود.
سینفرین ، کافئین یا ترکیبات افزایش دهنده‌ی تیروئید از سایر منابع مصرف نکنید اما محدود به کافئین و چای و قهوه و سودا و سایر مکمل‌های غذایی و تجویزهای دارویی شامل هیستامین‌ها و کافئین و سایر محرک‌ها نشود به هیچ وجه .
این مکمل حاوی کافئین است .این محصول را برای مدت بیش از 8 هفته مصرف نکنید و مصرف را پس از 4 هفته استراحت و قطع مصرف ادامه دهید .چنانچه بیماری خاص و غیر خاصی دارید و یا در حال مصرف دارویی ( هر نوع دارویی ) هستید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید .
مصرف را دو هفته قبل از عمل جراحی قطع نمایید و در غیر این صورت پزشک معالج را از مصرف فوق آگاه نمایید .
چنانچه با تپش قلب و یا ضربان قلب نامنظم و تند و یا سرگیجه و سیاهی رفتن چشم‌ها ، سردرد ، کوتاه و تند شدن تنفس مواجه شددی مصرف را قطع نمایید .
دور از دسترس اطفال نگهداری شود .
سایر ترکیبات :

Vegetable Cellulose†, Glycerin, Purified Water, Polysorbate 80, Hypromellose q.s.p., FD&C Blue 1, FD&C Red 40, FD&C Yellow 6


چربی سوز لیپو 6 بلک lipo6 black


لازم هست من هم تا اونجایی که اطلاع دارم درباره ی شرکت نوترکس و محصولات اون اطلاعات کاملی رو
به مشتریان عزیز بدم.

 
 
شرکت نوترکس در سال 2002 تاسیس شد و با ساخت کپسول های مایع خود را در بین شرکت های تولید کننده مکمل های غذایی به ویژه چربی سوز ثبت کرد.
محصول لیپو سیکس این کارخانه در 5 سال متوالی بعنوان بهترین چربی سوز دنیا انتخاب شد. در سال 2009 هم محصول لیپو سیکس ایکس این عنوان رو کسب کرد و البته لیپو سیکس بلک هم از جمله پرفروش ترین مکمل ها در سطح دنیا می باشد.

 اما در مورد نمایندگی این شرکت در ماه نوامبر با یک شرکت ایرانی قرارداد امضا کرد و تا اونجایی که من اطلاع دارم در حال گرفتن مجوز وزارت بهداشت هستن
حال یکسری توضیحات راجع به مواد تشکیل دهنده لیپو سیکس ایکس و بلک میدم امیدوارم مفید باشه .

 synephrin : ماده ای که باعث لیپولیز , افزایش شکسته شدن چربی ها , کاهش اشتها میشه
و برخلاف افدرین عوارض قلبی عروقی کمتری هم داره
yohimbin :این ماده هم سبب لیپولیز میشود و در بلک به این نکته اشاره کرده که در صورت استفاده بیش از حد سبب افزایش impotency میشه یعنی افزایش قوا و میل ****
phenyletylamin hcl : سبب افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن و بهینه سازی ذخیره چربی ها می گردد.
tyramin hcl : سبب افزایش فنیل افرین , افزایش سوخت و ساز و چربی سوزی میشود.
caffeine : سبب افزایش انژی , افزایش ترشح کلسیم و کاته کولامین ها مثل فنیل افرین میشه و افزایش سطح هوشیاری

مقدار و نحوه مصرف لیپو سیکس ایکس :
در روز اول و دوم و سوم یک عدد صبح نیم ساعت قبل از صبحانه و 6 ساعت بعد یک عدد قبل از وعده غذایی (نهار)
روز چهارم و پنجم دو عدد صبح و یک عدد عصر
روز ششم به بعد دو عدد صبح و دو عدد عصر

 نکته مهم : ساعت قبل از خواب مصرف نشود چون باعث هوشیاری و بیخوابی میشود. و افراد زیر حدود 16 سال مصرف نکنن.
دوره 8 هفته و 1 هفته استراحت ( 8 هفته استفاده شود و یک هفته به بدن استراحت داده شود. )


تذکر : در حین مصرف این کپسول ها از مصرف موادی که سینفرین و کافین دارن جدا خوداری کنید مثل چای یا قهوه

 

------------------------------------

 
چربی سوز لیپوسیکس بلک lipo6 black:
در مورد لیپو سیکس بلک هم ترکیباتش تقریبا مشابه ایکس هست با این تفاوت که دارای ترکیبات و اجزا بیشتری هست مثل diiodo -n -thyronine کار دقیقشو مطلع نیستم ولی درکل قویتر از ایکس هست و فروشش خیلی بیشتر از بقیه چربی سوزها.

مصرف این چربی سوز هم مانند لیپوسیکس  هستش.

 نکته :

 این چربی سوز را فقط درصورتی مصرف کنید که هیچ مشکل بدنی و بیماری نداشته و داروهای دیگری مصرف نمیکنید و هدف فقط کاهش چربی باشد.




    انواع چربی سوز Lipo6
    چربی سوز lipo6. چربی سوز lipo6 • نمایش تمامی تصاویر • ارسال به یک دوست; چاپ; نمایش در اندازه واقعی. چربی سوز لیپوسیکس Lipotropic Lipo6 چربی سوز lipo6 ...    چربی سوز لیپو سیکس lipo-6 (اصل آمریکا)    این محصول با افزایش انرژی حاصل از چربی‌ها در کاهش اشتها نیز موثر واقع شده و از این جهت در سرکوب پرخوری نیز مفید خواهد بود . در حین مصرف این مکمل احساس نشاط ...    چربی سوز لیپو سیکس 6 بلک lipo6 black - 09378265925 لیپو ...    Sep 17, 2012 – محصول لیپو سیکس این کارخانه در 5 سال متوالی بعنوان بهترین چربی سوز دنیا انتخاب شد. در سال 2009 هم محصول لیپو سیکس ایکس این عنوان رو ...    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - درج آگهی    Jan 21, 2013 – 09378265925 ارسال به کل کشور، چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی.    هرگونه سوال در مورد چربی سوزها مصرف عوارض مارک     Nov 18, 2009 – وقتی لیپو 6 بهترین چربی سوز سال شناخته میشه و خیلی چربی سوزهای معروف دیگر چرا باید از مواردی استفاده کنید که تنها جنبه تبلیغاتی دارند و ...
    پارس مکمل عرضه کننده انواع مکمل - چربی سوز lipo6    سایر محصولات این دسته از شرکت nutrex : لیپو سیکس ایکس Lipo-6x Advanced Formula. لیپو سیکس بلک Lipo-6 black. لیپو – 6 یک چربی سوز قدرتمند و بی نها ...
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6. 09378265925 ارسال به کل کشور چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی در فروشگاه ...    لیپو سیکس - قرص های چربی سوز    Aug 11, 2010 – ( قابل توجه خانم ها و آقایانی که تا به حال از تلاش های خود نتیجه نگرفته اند )). لیپو سیکس. ظالم ترین چربی سوز دنیا ( صد در صد طبیعی ، محصولی از ...    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - ویستا    زمانی که لیپو – 6 در سال 2005 تولید شد و در بازارهای جهانی پخش شد اولین چربی سوز با کپسول مایع در دنیا بود . در سرتاسر سالها لیپو – 6 استواری و استحکام و ...
    چربی سوز لیپو 6 - مکس استار - maxstar    لیپو سیکس محصول شرکت نوترکس(Nutrex) می باشد که نمونه اولیه آن در سال 2005 به بازار عرضه شد.چربی سوز لیپوسیکس در همان سال 2006 توانست عنوان برترین ...
    اطلاعات یک بدنساز - انواع چربی سوز (هاردکور - لیپو6 - رد زد - ال ...    Jul 26, 2009 – لیپو سیکس LIPO 6 این چربی سوز چندسال هست که در صدر قرار دارد البته خوب اسم هم در کرده ولی از طرفی این چربی سوز هیچ عوارضی نداره و همه افراد ...
    مکمل های چربی سوزی - فروشگاه اینترنتی مکمل های غذایی و ورزشی    چربی سوز لیپو سیکس lipo-6 (اصل آمریکا) وقتیکه لیپو – 6 در سال 2005 تولید شد و در بازارهای جهانی پخش شد اولین چربی سوز با کپسول مایع در دنیا بود .
    درج آگهی و تبلیغات - ناب آگهی: چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6    5 days ago – 09378265925 ارسال به کل کشور، چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی.
    چربی سوز لیپو سیکس 6 بلک lipo6 black - لوکوپوک    (آگهی در لوکوپوک)...فروش محصولات چاقی لاغری بدنسازی 09191069320 - محمدی ارسال به همه نقاط ایران شرکت نوترکس در سال 2002 تاسیس شد و با ساخت کپسول های ...
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - کلوب    09378265925 ارسال به کل کشور چربی سوز معروف و شناخته شده ب.
    لیپو ۶ ایکس - فروشگاه مکمل مارکت    لیپو سیکس ایکس LIPO 6X پیشرفته ترین چربی سوز با فرمول درون مایه و تکنولوژی چند مرحله ای می‌باشد این تکنولوژی منحصر بفرد چند مرحله با ترکیب تحویل و ...
    پرشین ساپلمنت 09336777544 - چربی سوزهای اصلی    2 days ago – لیپو سیکس محصول شرکت نوترکس(Nutrex) می باشد که نمونه اولیه آن در سال 2005 به بازار عرضه شد.چربی سوز لیپوسیکس در همان سال 2006 ...
    Nutrex LIPO-6 Black کپسول چربی سوز لیپو سیکس بلک - لینک    لینک تجاری Nutrex LIPO-6 Black کپسول چربی سوز لیپو سیکس بلکشرکت سلامت پرداز ایرانیاناندیشه سالم ، زندگی سالمبخش مشاوره ورزشی و فروش ...
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - 919 - زیبایی و سلامتی ...    7 days ago – 09378265925 ارسال به کل کشور، چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی- صفحه2 - زیبایی و سلامتی 9545.
    مقایسه اعضای خانواده لیپو6 پرافتخارترین مکمل های چربی سوز جهان ...    Jan 13, 2012 – کلمات کلیدی : نوترکس , ناترکس , چربی سوز , خانواده نوترکس , خانواده لیپو سیکس , مقایسه لیپو 6 ها , سایت بادی شاپ , زبان فارسی , مصطفی ...
    چربی سوز لیپوسیکس - تناسب اندام    Jan 12, 2013 – چربی سوز لیپو سیکس بلک lipo6 black. نویسنده : مشاور ... لیپو سیکس این کارخانه در 5 سال متوالی بعنوان بهترین چربی سوز دنیا انتخاب شد. در ...
    چربی سوز lipo6 - پارس مکمل عرضه کننده انواع مکمل های رژیمی غذایی و ...    سایر محصولات این دسته از شرکت nutrex : لیپو سیکس ایکس Lipo-6x Advanced Formula. لیپو سیکس بلک Lipo-6 black. لیپو – 6 یک چربی سوز قدرتمند و بی نها ...
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - درج آگهي رايگان . ثبت آگهي ...    ارسال آگهی : ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۷ و ۲۴ دقیقه 09378265925 ارسال به کل کشور چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی در ...
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - آگهی استخدام    Oct 14, 2012 – 09378265925 ارسال به کل کشور چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی در فروشگاه اینترنتی سلامت ...
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - درج آگهی رایگان|پایگاه ...    خلاصه ویژگیها و کاربردهای لیپوسیکس : جواب دهی فوق العاده محصولی کاملا حرفه ای کاهش چربی های شکم باسن وپهلو محصول کشور آمریکا چربی سوز لیپوسیکس جزء ...
    فروش مکملهای ورزشی مجاز واصل - لیپو سیکس 6 بلک هرز خانم ها LIPO 6 ...    فروش مکملهای ورزشی مجاز واصل - لیپو سیکس 6 بلک هرز خانم ها LIPO 6 Black Hers - فروش ... این چربی سوز، فراتر از هر چربی سوزی ست که تاکنون تجربه کرده اید!
    چربی سوز ليپو سيكس بلك lipo 6 black - Welcome to Body4Life.ir    ليپو سيكس چربي سوزي لايت در ميان چربي سوز ها ي ساخته شده بر پايه محرك هاي طبيعي به حساب ميايد.وقتي ورزشكاران اقدام به تهيه مكمل غذايي ميكنند سعي در به دست ...
    آگهی تجاری - چربی سوز لاغری لیپو 6 ایکس لیپو سیکس ایکس LIPO ...    لینک تجاری لیپو 6 ایکس لیپو سیکس ایکس LIPO 6X 6 Xبخش مشاوره ورزشی و فروش : 09124771101مشاوره آنلاین چاقی و لاغری - بدنسازی و تناسب اندام ( خانم ها و ...    Lipo 6    بهترین مکمل انرزی دهنده در سالهای 2006 و 2007 و دارنده جایزه بهترن چربی سوز سال برای سالهای 2008 تا 2010. لیپو سیکس یک چربی سوز قدرتمند و بی نهایت محبوب ...
    چربی سوز لیپو 6 بلک شرکت نوترکس | Lipo6 Black Nutrex ...
    کپسول لیپو سیکس نوترکس | LIPO6 CAPSULE NUTREX 1,040,000 ریال ... چربی سوز لیپو 6 بلک شرکت نوترکس | Lipo6 Black Nutrex. چربی سوز لیپو 6 بلک ...
    چربی سوز قوی لیپو سیکس بلک lipo 6 black - جم تی وی - کاسبی بلاگ    1 ژانویه 1970 توسط admin.     چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - چــونــه    به بازار مجازی چونه خوش آمدید، بزرگترین و جامع ترین بانک تجاری و تبلیغاتی ایران زمین و اولین وبگاه فارسی زبان اینترنتی درج آگهی رایگان، نیازمندی ها، ...
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - تبليغات رايگان    ارسال به کل کشور، چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی.
    تبلیغات اگهی بین المللی: چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6    –ارسال به کل کشور، چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی.
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - و تبلیغات رایگان آذرتبلیغ    ارسال به کل کشور، چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی.
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز - IR-agahi.com - درج آگهی رایگان در     چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی در فروشگاه اینترنتی سلامت زمانی که لیپو – 6 در سال 2005 تولید شد و در بازارهای ...
    lipo6X-ناموجود - فروشگاه اینترنتی پارس مکمل     چربی سوزی سریع .لیپو سیکس ایکس LIPO 6X پیشرفته ترین چربی سوز با فرمول درون مایه و تکنولوژی چند مرحله ای می‌باشد این تکنولوژی منحصر بفرد چند مرحله ...
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 : ای سارد    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6. 09378265925 ارسال به کل کشور چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی در فروشگاه ...
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - مرجع نيازمنديهاي دي نياز    ارسال به کل کشور، چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی.
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6     , به کل کشور، چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی.
    چربی سوز lipo 6 لیپوسیکس    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo6چربی سوز معروف و شناخته ش.
    آگهی تجاری - چربی سوز و لاغری لیپو سیکس 6 نوتریکس lipo 6-ورزش    لینک تجاری پر فروش ترین و بهترین چربی سوز دنیایک محصول کاملا گیاهی و موثر برای چربی سوزی و کاهش وزنقابل استفاده برای خانم ها و آقایانشرکت سلامت پرداز ...
    چربی سوز لیپوسیکس    چربی سوز لیپوسیکس - فروش بهترین محصولات لاغری به قیمت واقعی.
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - درج آگهی و تبلیغات رایگان    09378265925 ارسال به کل کشور چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی در فروشگاه اینترنتی سلامت زمانی که لیپو – 6 در ...
    کاهش وزن - مکمل ها    چربی سوز لیپو سیکس lipo-6 (اصل آمریکا) وقتیکه لیپو – 6 در سال 2005 تولید شد و در بازارهای جهانی پخش شد اولین چربی سوز با کپسول مایع در دنیا بود .
    کپسول چربی سوز و کاهش وزن لیپو سیکس - BioTech Nutrition شرکت     Feb 14, 2011 – نوع مطلب : کپسول چربی سوز لیپو6 لیپو 6 lipo6 lipo 6 nutrex ،. کپسول چربی سوز و کاهش وزن لیپو سیکس 6 نوتریکس آمریکا nutrex lipo 6 ...
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - مرکز تبلیغات نسیم صبا ...    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6. stars. برای ورود به سایت این آگهی کلیک کنید. 09378265925 ارسال به کل کشور چربی سوز معروف و شناخته شده برای ...
    اطلاعات یک بدنساز    Sep 7, 2012 – ولی از طرفی این چربی سوز هیچ عوارضی نداره و همه افراد میتوانند استفاده کنند لیپو سیکس دو مدل متفاوت داره که یک مدلش لیپو 6 هستش و دیگری ...
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 - درج آگهي 7 ستاره رايگان    Nov 9, 2012 – چربی سوز لیپوسیکس جزء چربی سوزهای هوشمند میباشد و چربی سوز لیپوسیکس ایکس در سال ۲۰۰۹ نیز به عنوان بهترین چربی سوز سال انتخاب شد ...
    09378265925: چربی سوز لیپوسیکس lipo6    Nov 3, 2012 – در سرتاسر سالها لیپو – 6 استواری و استحکام و همچنین ابزار چربی سوزی سریع خودش را همانند یک آزمایش موفق به اثبات رسانده . لیپو- 6 تنها شامل ...
    باباسمسار | تبلیغات آنلاین: چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6    Nov 9, 2012 – 09378265925 ارسال به کل کشور، چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی.
    چربی سوزی - فروشگاه محمد    Jun 1, 2011 – چربی سوز لیپو سیکس 6 بلک lipo6 black ... لیپو سیکس ایکس LIPO 6X پیشرفته ترین چربی سوز با فرمول درون مایه و تکنولوژی چند مرحله ای ...
    پرشین ساپلمنت - غذی لاغری    2 days ago – لیپو سیکس محصول شرکت نوترکس(Nutrex) می باشد که نمونه اولیه آن در سال 2005 به بازار عرضه شد.چربی سوز لیپوسیکس در همان سال 2006 ...
    پرشین ساپلمنت - لاغری مفید    2 days ago – لیپو سیکس محصول شرکت نوترکس(Nutrex) می باشد که نمونه اولیه آن در سال 2005 به بازار عرضه شد.چربی سوز لیپوسیکس در همان سال 2006 ...
    افزایش متابولیسم و چربی سوزی و افزایش انرژی - فروشگاه محمد    Jun 1, 2011 – محصول لیپو سیکس این کارخانه در 5 سال متوالی بعنوان بهترین چربی سوز دنیا انتخاب شد. در سال 2009 هم محصول لیپو سیکس ایکس این عنوان رو ...
    آرشیو - بوتانیکال اسلیمینگ چربی سوز و ضد اشتهای قوی    Aug 2, 2011 – کپسولهای چربی سوز و کاهش وزن پیشرفته لیپو سیکس ایکس ... لیپو سیکس ایکس LIPO 6X پیشرفته ترین چربی سوز با فرمول درون مایه و ...
    چربی سوز لیپوسیکس lipo6 - دانلود فیلم    عرضه بهترین مکمل های ورزشی به قیمت واقعی - چربی سوز لیپوسیکس lipo6 - - عرضه بهترین مکمل های ورزشی به قیمت واقعی.
    لیپو 6 x    کپسولهای چربی سوز و کاهش وزن پیشرفته لیپو سیکس ایکس نوتریکس آمریکا کسب تناسب اندام ... لیپو سیکس ایکس LIPO 6X پیشرفته چربی سوزی سریع ...
    فروشگاه    محصول لیپو سیکس این کارخانه در 5 سال متوالی بعنوان بهترین چربی سوز دنیا ... برچسب‌ها: lipo6 black, لیپوسیکس, لیپوسیکس بلک, چربی سوز, لیپوسیکس ...
    مقدار و نحوه مصرف - لیپو 6 بلک Lipo 6 Black    Aug 28, 2010 – محصول لیپو سیکس این کارخانه در 5 سال متوالی بعنوان بهترین چربی سوز دنیا انتخاب شد. در سال 2009 هم محصول لیپو سیکس ایکس این عنوان رو ...
    بهترین روش خرید در منزل - LIPO 6 لیپو 6 چربی سوز    محصول لیپو سیکس این کارخانه در 5 سال متوالی بعنوان بهترین چربی سوز دنیا انتخاب شد. در سال 2009 هم محصول لیپو سیکس ایکس این عنوان رو کسب کرد و البته ...
    پرشین ساپلمنت 09336777544 - لاغری بدون عارضه    1 day ago – لیپو سیکس محصول شرکت نوترکس(Nutrex) می باشد که نمونه اولیه آن در سال 2005 به بازار عرضه شد.چربی سوز لیپوسیکس در همان سال 2006 ...
    پرشین ساپلمنت 09336777544 - چه گونه لاغر شویم    2 days ago – لیپو سیکس محصول شرکت نوترکس(Nutrex) می باشد که نمونه اولیه آن در سال 2005 به بازار عرضه شد.چربی سوز لیپوسیکس در همان سال 2006 ...
    پرشین ساپلمنت 09336777544 - لاغری 100%    2 days ago – لیپو سیکس محصول شرکت نوترکس(Nutrex) می باشد که نمونه اولیه آن در سال 2005 به بازار عرضه شد.چربی سوز لیپوسیکس در همان سال 2006 ...
    پرشین ساپلمنت 09336777544 - چگونه لاغر شویم؟    2 days ago – لیپو سیکس محصول شرکت نوترکس(Nutrex) می باشد که نمونه اولیه آن در سال 2005 به بازار عرضه شد.چربی سوز لیپوسیکس در همان سال 2006 ...
    کپسول لیپو سیکس نوترکس | lipo6 capsule nutrex - فيزيك شاپ    کپسول لیپو سیکس نوترکس | LIPO6 CAPSULE NUTREX. ... بعلاوه لیپو – 6 تنها کپسول چربی سوز است که کاملا کپسولهای طبیعی گیاهی دارد که کاملا تهی و ...
    عوارض - لیپو 6 بلک Lipo 6 Black    Aug 28, 2010 – محصول لیپو سیکس این کارخانه در 5 سال متوالی بعنوان بهترین چربی سوز دنیا انتخاب شد. در سال 2009 هم محصول لیپو سیکس ایکس این عنوان رو ...
    چربی سوز lipo6    چربی سوز لیپوسیکس. Lipotropic Lipo6 چربی سوز lipo6 فروش انواع چربی سوز لیپوسیکس ایکس - بلک - سیلور - هرس - هامنس چربی سوز معروف و شناخته شده برای ...
    168 - بهترين چربي سوز    Jun 14, 2012 – لیپو سیکس و لیپو ساده .و اکسی و البته الکارنتین استفاده کردم که لیپو 6 خیلی خوب تاثیر گذاشت ابته اولین چربی سوزی بود که استفاده کردم ...
    چربی سوز lipo6 - 919 - زیبایی و سلامتی     خلاصه ویژگیها و کاربردهای چربی سوز لیپوسیکس : جواب دهی فوق العاده محصولی کاملا حرفه ای کاهش چربی های شکم باسن وپهلو- صفحه2 - زیبایی و سلامتی 9955.
    چربی سوز لیپو 6 بلک lipo6 black    Aug 23, 2010 – محصول لیپو سیکس این کارخانه در 5 سال متوالی بعنوان بهترین چربی سوز دنیا انتخاب شد. در سال 2009 هم محصول لیپو سیکس ایکس این عنوان رو ...
    پرشین ساپلمنت 09336777544 - روش های لاغری    2 days ago – لیپو سیکس محصول شرکت نوترکس(Nutrex) می باشد که نمونه اولیه آن در سال 2005 به بازار عرضه شد.چربی سوز لیپوسیکس در همان سال 2006 ...
    چربي سوز ليپو سيکس lipo 6 اصل آمريکا | لوازم ورزشي    Sep 8, 2012 – وقتيکه ليپو – 6 در سال 2005 توليد شد و در بازارهاي جهاني پخش شد اولين چربي سوز با کپسول مايع در دنيا بود . در سرتاسر سالها ليپو – 6 استواري ...
    چربی سوز دایما برن DYMA - BURN    قویترین چربی سوز,بهترین ضد اشتها. چربی سوز دایما برن DYMA - BURN. لیپو 6 ایکس LIPO 6X لیپو سیکس... لیپو لیپو6 لیپو lipo,lipo6. لیپو 6 ایکس LIPO ...
    هرگونه سوال در مورد چربی سوزها مصرف عوارض مارک     Jan 11, 2013 – و در ضمن دوستانم به من ۲ نوع چربی سوز معرفی کردن ،۱-کپسول لیپو سیکس نوترکس | LIPO6 CAPSULE NUTREX و ۲-ال کارنیتین 3000 فیتنس ...
    هرگونه سوال در مورد چربی سوزها مصرف عوارض مارک     نظرسنجی: بهترین چربی سوز ها از نظر شما ؟ لیپو 6 سیکس نوتریکس lipo 6 nutrex; چربی سوز لیپو سیکس 6 بلک lipo6 black; لیپو 6 ایکس LIPO 6X لیپو سیکس ...
    چربی سوز lipo6 - 919 - فروش - 9955 - 146567 - صفحه37    فروش خلاصه ویژگیها و کاربردهای چربی سوز لیپوسیکس : جواب دهی فوق العاده محصولی کاملا حرفه ای کاهش چربی های شکم باسن وپهلو- صفحه37 9955.
    چربی سوز lipo6 - 919 - ساختمان - 9955 - 146567     ساختمان خلاصه ویژگیها و کاربردهای چربی سوز لیپوسیکس : جواب دهی فوق العاده محصولی کاملا حرفه ای کاهش چربی های شکم باسن وپهلو- صفحه4 9955.
    چربی سوز لیپوسیکس lipo6    چربی سوز لیپوسیکس. Lipotropic Lipo6 چربی سوز lipo6 فروش انواع چربی سوز لیپوسیکس ایکس - بلک - سیلور - هرس - هامنس چربی سوز معروف و شناخته شده برای ...
    چربي سوز مناسب خانم ها    از من راهنمايي خواستن من گفتم چربي سوز نخورن بهترشونهوو صلاح به اينه كه ... من دو نوع ديدم تو سايت ها يك نمونه ليپو سيكس هرز هم ديدم اونم متعلق به خانم هاست ،اون ...
    مکمل بدنسازی اورجینال    ... هیدرولیز اف آ 2270 گرم. مشاهده دیگر محصولات در ادامه مطلب : برچسب‌ها: چربی سوز لیپو برن اف آ, وی پروتئین اف آ, وی گلد اف آ, مس افکت اف آ, کراتین اتیل استر اف آ ...
    چربی سوز lipo6 - 919 - قیمت قرص     قیمت قرص لاغری خلاصه ویژگیها و کاربردهای چربی سوز لیپوسیکس : جواب دهی فوق العاده محصولی کاملا حرفه ای کاهش چربی های شکم باسن وپهلو9955.
    چربی سوز lipo6 - 919 - محصولات گیاهی -    محصولات گیاهی خلاصه ویژگیها و کاربردهای چربی سوز لیپوسیکس : جواب دهی فوق العاده محصولی کاملا حرفه ای کاهش چربی های شکم باسن وپهلو- صفحه2 9955.
    نمایندگی مکمل های غذایی اورجینال نوتریکس nutrex     چربی سوز لیپو سیکس بلک ناترکس NUTREX LIPO 6 BLACK چربی سوز لیپو ... چربی سوز لیپو سیکس ایکس با فناوری 24 ساعته LIPO 6X NUTREX چربی سوز ...
    چربی سوز لیپو سیکس 6 بلک lipo6 black - نیک بام    Aug 27, 2012 – محصول لیپو سیکس این کارخانه در 5 سال متوالی بعنوان بهترین چربی سوز دنیا انتخاب شد. در سال 2009 هم محصول لیپو سیکس ایکس این عنوان رو ...
    چربی سوز ها - بدنسازی و پرورش اندام    9- مقابله با رادیکال های آزاد چربی سوز لیپو سیکس 6 بلک lipo6 black. 0 نظر. ارسال شده در: پنجشنبه 18 اسفند ماه سال 1390 :: 4:53 PM :: توسط : . چربی سوز ها(چربی ...
    اسفند 1390 - بدنسازی و پرورش اندام    9- مقابله با رادیکال های آزاد چربی سوز لیپو سیکس 6 بلک lipo6 black. 0 نظر. ارسال شده در: پنجشنبه 18 اسفند ماه سال 1390 :: 4:53 PM :: توسط : . چربی سوز ها(چربی ...
    24 - تجربیات ما در مصرف هر نوع چربی سوز    Mar 24, 2010 – الان میخوام یه بار دیگه لیپو سیکس ایکس بردام... آیا به بدنم باید ستراحت بدم یا انیکه میتونم یه بار دیگه یه چربی سوز دیگه بردارم؟؟؟ با تشکر ...
    بهترین چربی سوز و روش استفاده از آن [بایگانی] - Forums    در این تاپیک راجب مکمل های چربی سوز کاربردی و معایب و مزیت هاشون و روش های ... مکانیسم اصلی همه اونها که من دیدم مثل لیپو سیکس و هیدروکس کات و اکسی الایت و ...
    برچسب ها: لیپو 6 ایکس LIPO 6X لیپو سیکس ایکس ...  – چربی سوز لیپو سیکس 6 بلک lipo6 black ... لیپو سیکس ایکس LIPO 6X پیشرفته ترین چربی سوز با فرمول درون مایه و تکنولوژی چند مرحله ای ...
    سایت , خرید , فروش , مکمل , غذایی , ورزشی , بدنسازی , لاغری , چاقی ...    Sep 17, 2010 – کپسول چربی سوز و کاهش وزن لیپو سیکس 6 نوتریکس آمریکا nutrex lipo 6. سلامت پرداز ایرانیان. «جهت قیمت کالاها و سفارش : 09124771101 ...
    چربی سوز lipo6 - 919 - قرص لاغری ریلاکوری -    قرص لاغری ریلاکوری خلاصه ویژگیها و کاربردهای چربی سوز لیپوسیکس : جواب دهی فوق العاده محصولی کاملا حرفه ای کاهش چربی های شکم باسن وپهلو9955.
    چربی سوز lipo6 - 919 - کپسول     کپسول خلاصه ویژگیها و کاربردهای چربی سوز لیپوسیکس : جواب دهی فوق العاده محصولی کاملا حرفه ای کاهش چربی های شکم باسن وپهلو9955.
    معرفی چربی سوزهاو قیمت ها [بایگانی]     عنوان: Metabol-2000 قيمت: 300000 ريال شرح: چربي سوز و افزايش ... چربی سوز لیپو سیکس lipo-6 حدود 80 الی 90 تومن یا فیتنس فیبر اوپتیموم حدود 30 الی 40 ...
    چه چربی سوزی استفاده کنم [بایگانی] - سایت بدنساز    ببخشید میخواستم ببینم من که دختری با 30 سال سن هستم و 20 کیلو اضافه وزن دارم با 30 دقیقه تردمیل زدن و قرص چربی سوز لیپو 6 میتوانم لاغر شوم..امکان رفتن به ...
    Shahin Najafi - Perfect Model - Notes | Facebook    چربی سوز لیپو سیکس lipo-6 (اصل آمریکا). Tuesday, December 27, 2011. وقتیکه لیپو- 6 در سال 2005 تولید شد و در بازارهای جهانی پخش شد اولین چربی سوز با ...
    NUTREX - فروشگاه آنلاین مکمل های ورزشی فيزيك شاپ-فروشگاه مکمل     کپسول لیپو سیکس نوترکس | LIPO6 CAPSULE NUTREX 1,040,000 ریال ... چربی سوز لیپو 6 بلک شرکت نوترکس | Lipo6 Black Nutrex • چربی سوز لیپو 6 ...
    عوارض لیپو سیکس بلک    Nutrex LIPO-6 Black کپسول چربی سوز لیپو سیکس بلک شرکت سلامت پرداز ... محصول لیپو سیکس این کارخانه در 5 سال متوالی بعنوان بهترین چربی سوز دنیا ...
    شرکت بازرگانی ملکی 09378265925 - چربی سوزی پهلو شکم ران
    چربی سوز لیپوسیکس چربی سوز lipo-6 09378265925 ارسال به کل کشور چربی سوز معروف و شناخته شده برای قهرمانان بدن سازی عرضه شده به قیمت عالی در فروشگاه ...
    معرفی چربی سوزهاو قیمت ها    Jul 19, 2008 – برای چربی سوزی می تونی به دنبال دو مکمل هیدروکسی کات هاردکور برای شرکت ماسل تچ و یا لیپوسیکس یا لیپو سیکس ایکس برای شرکت ...لیپو سیکس چربی سوزی

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.