Monday, March 11, 2013

چه قرصی واسه لاغری خوبه

  10 راهکار برای کاهش سایز دور کمر، باسن و ران‌ها
 

تناسب‌اندام,راههاي كاهش وزن

10 راهکار برای کاهش سایز دور کمر، باسن و ران‌ها
در هفته 168 ساعت زمان داریم، اما برای دست یافتن به تناسب‌اندام و کاهش وزن فقط 6 ساعت از آن هم برای شما کافی است. امروز می خواهیم 10 روش به شما آموزش دهیم که چطور از هر دقیقه‌تان نهایت استفاده را ببرید.
1:  جدیدترین توصیه متخصصین
آخرین کلام متخصصین در دانشکده پزشکی ورزشی در امریکا این است: برای دست یافتن به کمترین حد سلامتی، باید به طور متوسط 5 جلسه 30 دقیقه ای در هفته تمرینات هوازی شدید انجام دهید (آنقدر شدید که عرقتان را درآورد) به اضافه تمرینات بدنسازی برای کل بدن دو جلسه در هفته. اما اگر می خواهید وزنتان را پایین بیاورید باید مدت زمان جلسات تمرینات هوازی خود را به یک ساعت برسانید.
2: تمرینات هوازی و بدنسازی
وقت کافی برای ورزش کردن ندارید؟ تمرینات شدتی ایروبیک یا استقامتی را امتحان کنید که به شما کمک میکند طی دو ساعت اول بعد از تمرین، 50 تا 150 کالری دیگر هم بسوزانید. برای تمرینات هوازی خود از تمرینات ترکیبی با سرعت های مختلف و برای تمرینات اسقامتی و بدنسازی خود از چرخه های تمرینی استفاده کنید.
3:  تمرین کردن با توپ
تمرین کردن روی توپ‌های مخصوص حفظ ثبات و تعادل حین تمرین، شما را وادار می‌کند که همه عضلات شکم و کمرتان را به کار بیندازید. پلانک یکی از بهترین حرکت‌هایی است که می‌توانید با این توپ‌ها انجام دهید:
حرکت پلانک روی توپ: در حالت پلانک قرار بگیرید—کف دست‌ها را روی زمین دقیقاً پایین‌تر از شانه‌ها قرار دهید، پشتتان کاملاً صاف باشد، شکم را سفت کنید، بدن کاملاٌ در موازات زمین قرار گیرد، پاها به صورتی کشیده شوند که مچ به پایین آن روی توپ قرار گیرد. 30 تا 60 ثانیه به این حالت باقی بمانید. شکم را کاملاٌ سفت کرده و تو بکشید. بعد رها کنید.
4:  بعد از چهل سالگی
بعد از سی سالگی، خانم‌ها هر سال چیزی درحدود 150 گرم از عضلاتشان را از دست می‌دهند. هرچه عضلات بیشتری داشته باشید، کالری بیشتری هم می سوزانید و استخوانهایتان هم استحکام بیشتری خواهند داشت. به همین دلیل متخصصین چنین برنامه ورزشی به شما پیشنهاد می کنند: دو تا سه جلسه در هفته تمرینات سخت بدنسازی به اضافه ترکیبی از تمرینات هوازی با شدت متوسط مثل پیاده روی سریع، دوچرخه سواری یا شنا، حداقل سه جلسه 30 تا 45 دقیقه ای در هفته.
5: کم کردن سریع یک سایز
برای دستیابی به این هدف باید سه  نکته را در نظر داشته باشید: اول دنبال کردن یک رژیم غذایی است که در آن از حداقل کربوهیدرات‌های تصفیه شده مثل نان سفید و ماکارونی و بیشترین میزان میوه‌جات و سبزیجات استفاده شده باشد و مقدار پروتئین آن هم متوسط باشد. روزانه نباید بیش از 1500 کالری مصرف کنید. دوم اینکه دوبار در هفته تمرینات بدنسازی برای کل بدن را انجام دهید و مقدار استراحت بین ست‌ها را تا حدامکان کاهش داده یا حذف کنید. و آخر اینکه سه جلسه در هفته، تمرینات کاردیو ترکیبی را انجام دهید (4 تا 7 تمرین با سطح شدت بالا را با زمان های ریکاوری متوسط متناوب کنید). این برنامه را به دقت دنبال کنید و خواهید دید که در عرض چهار هفته به هدفتان دست پیدا می کنید.
6:  بدنسازی حرفه ای
سرعتتان را پایین بیاورید، و در اوج انقباض تمرین، یک لحظه مکث کنید. اکثر افراد خیلی سریع از این نقطه می‌گذرند، به همین دلیل از دامنه حرکت بیشتر از عضلات استفاده می‌کنند و این مسئله ممکن است منجر به بروز آسیب‌دیدگی شود. در اوج انقباض یک لحظه مکث کنید و بعد به نرمی وزنه را پایین بیاورید.
7:  از بین بردن سلولیت
بسیاری از متخصصین عقیده دارند می‌توانید با استفاده از از غلتک‌های استوانه‌ای شکل اسفنجی سلولیت را کاهش داد. آنها باور دارند که وقتی بافت های پیوندی  بی آب می‌شوند، به ویژه در لایه‌های نزدیک به پوست، فیبر آن ضعیف شده و جدا می‌شود، به همین ترتیب چربی زیر آن ورم می‌کند. مالیدن قسمت‌هایی از بدن که سلولیت دارد، با به جربان انداختن مایعات بدن باعث می‌شود بافت‌های پیوندی دوباره آبدار و سفت شوند. البته این کار باعث لاغرتر شدن شما نخواهد شد، اما به از بین بردن سلولیت ها و پستی بلندی های روی پوستتان کمک می‌کند.
8:  شل‌شدگی شکم بعد از وضع حمل
برای جلوگیری از شل شدن پوست بعد از وضع حمل، باید خوب غذا بخورید و ورزش کنید. اگر بعد از به دنیا آمدن فرزندتان احساس می‌کنید شکمتان شل شده است، تمرین زیر را امتحان کنید: حوله ای را به درازا روی زمین بیندازید و روی آن دراز بکشید، زانوها را خم کنید به صورتیکه پاشنه‌های پا در موازات عضلات سرینی شما قرار گیرد. حوله را از میانتنه‌تان بالا آورده و هر سر آن را در یک دست قرار دهید. با بیرون دادن نفس، سر، گردن و شانه ها را از روی زمین بلند کنید؛ شکم را محکم داخل کشیده  و حوله را بکشید. در بسیاری از خانم ها عضلات شکم درواقع از فشار اضافی جنین جدا می‌شود، به همین دلیل اولین کاری که باید انجام دهید این است که این عضلات را قوی کنید تا دوباره به هم بچسبند. هر روز 10 مرتبه این حرکت را تکرار کنید.
9:  از بین بردن دردهای عضلانی بعد از تمرین
درصورت به وجود آمدن دردهای بعد از تمرین، اگر این دردها واقعاً جدی نباشند، عضلاتتان را بکشید و کمی راه بروید. بدترین کاری که در این شرایط می‌توانید انجام دهید این است که تنبلی به سراغتان بیاید و روی نیمکت دراز بکشید. هرچه فعالیتتان بیشتر باشد، جریان خونتان موادمغذی بیشتری به عضلاتتان می‌رساند و باعث می شود ریکاوری در شما سریعتر انجام شود.
10:  تمرینات سریع
این تمرین چرخشی مخصوص کل بدن برای روزهایی که زمان کمتری را می توانید صرف ورزش کنید عالی است. هرکدام از این تمرینات را در یک دقیقه انجام دهید و دو تا سه بار کل چرخه را تمام کنید.
·اسکات (15 تا 20 تکرار)
·شنا ((10 تا 15 تکرار)
·پلانک (30 تا 60 ثانیه)
·لانژ (15 تکرار برای هر طرف)
·پُل (15 تا 20 تکرار)

بهترین روشهای تناسب اندام

بهترین روش برای کاهش وزن و همچنین رسیدن به تناسب اندام، ورزش کردن به صورت منظم به همراه یک برنامه ی غذایی متناسب است. هنگامی که جوانی را پشت سر می گذاریم به نظر می رسد که در یک مبارزه ی دایمی با دور کمرمان قرار می گیریم. هر چه سن مان بیشتر می شود، دور کمرمان بیشتر می شود و ما هم بیشتر و بیشتر به فکر سوزاندن چربی ها می افتیم؛ ولی این کار به نظرمان خیلی سخت می آید.
پس چاره چیست؟ حالا که رژیم های غذایی به تنهایی باعث موفقیت در کاهش وزن نمی شوند، چه باید کرد تا به وزن دلخواه رسید؟ کلید رسیدن به کاهش وزن به صورت دایمی، ورزش به اضافه ی تغذیه ی مناسب از طریق ارتقای رفتارهای تغذیه ای است.

در نکوهش رژیم های غذایی
هنگامی که رژیم می گیرید، هم چربی از دست می دهید و هم عضلات بدنتان را کم می کنید. این کاهش در حجم عضلات، باعث می شود که سرعت متابولیسم و سوخت و ساز بدنتان آهسته تر شود؛ و در نتیجه بدنتان قادر نخواهد بود کالری های بیشتری بسوزاند. البته هر چه پیرتر می شویم، این رویداد به طور طبیعی رخ می دهد و بعد از 25 سالگی، به ازای هر 10 سال، میزان متابولیسم، حدود 5 درصد کاهش می یابد. یکی از دلایل این رویداد طبیعی این است که با گذشت زمان و نزدیک تر شدن به سنین پیری، حجم عضلانی بدن کم می شود و در عوض مقدار چربی های بدن زیادتر می شود. اکثر افراد نیز بعد از گذشت سال های شاداب جوانی، هنگامی که حسابی درگیر کار زندگی شده اند، اوقات فراغت را به جای ورزش و مراقبت از بدنشان، جلوی تلویزیون می گذارند که این نیز باعث چاقی می شود. داشتن اضافه وزن یکی از دلایل عمده ی ابتلا به انواع سرطان و یک احساس تنبلی و بی نشاط بودن است. افرادی که قبلاً رژیم گرفته اند، به خوبی می دانند که هر چه رژیم شدیدتر باشد، پس از قطع رژیم بدن سریع تر به حالت اول باز می گردد. یکی دیگر از مشکلات عمده ی رژیم غذایی این است که فرد نمی تواند برای مدت زیادی به آن پای بند باشد، زیرا پس از گذشت مدتی، همه ی غذاهایی که از آن ها محروم بوده است به او چشمک می زنند و دیگر فرد نمی تواند به خوردن یک تکه کیک شکلاتی قناعت کند، بلکه می خواهد همه ی آن را بخورد. بنابراین، یک چرخه ی معیوب به وجود می آید و همه ی زحمات فرد را به باد می دهد؛ به طوری که وزن فرد حتی از اولش هم بیشتر می شود.

ورزش می تواند به بهترین شیوه باعث کاهش وزن شود. برای این که از وزنتان بکاهید، لازم است یک کسری کالری به وجود آورید. به این ترتیب که باید میزان کالری هایی را که در هر روز مصرف می کنید به حدی بالاتر از میزان کالری دریافتی بدن برسانید. این امر از طریق ورزش کردن در کنار یک تغذیه ی مناسب صورت می گیرد و نه از طریق رژیم های غذایی سفت و سخت موقتی. با ورزش، می توانید علاوه بر سوزاندن کالری های بیشتر در هر روز، بر حجم عضلات بدنتان نیز اضافه کنید، که در نتیجه بر میزان متابولیسم پایه ی بدن افزوده می شود. به ازای هر کیلوگرم عضله ای که به دست آورید، 800 کیلو کالری بیشتر در هفته برای حفظ تعادل بدن خواهید سوزاند و این افزایش سوخت و ساز و متابولیسم پایه حتی در زمانی که خواب هستید نیز ادامه خواهد داشت. ورزش های ایروبیک مانند پیاده روی و دویدن از بهترین راه های سوزاندن کالری هستند. همیشه قبل از شروع 3 تا 5 دقیقه خود را گرم کنید و سپس به ورزش خودتان بپردازید. انجام ورزش های ایروبیک به مدت 15 تا 20 دقیقه، می تواند به خوبی باعث سوزاندن چربی ها شود. پس از آن، در مدت 3 تا 5 دقیقه باید خود را به تدریج سرد کنید تا ضربان قلبتان به حد نرمال بازگردد. البته پیش از شروع هر نوع ورزشی به یاد داشته باشید که با پزشک خود در مورد محدودیت های ورزشی مشورت کنید



قرص لاغری امریكایی RELACORE ریلاكر



قرص لاغری امریكایی RELACORE ریلاكرقرص لاغری امریكایی RELACORE ریلاكر
شرکت وارد کننده : شرکت بازرگانی ملکی
تلفن تماس سفارش محصول سراسر ایران : 09378265925
شماره استاندارد بهداشت محصول : 16/17976
شماره ثبت : 6260008
قابلیت استفاده : خانم ها و آقایان
محدودیت سنی : 18 تا 50 سال
ترکیبات : مطابق جدول کاملا گیاهی مورد تایید vcaps انجمن گیاه خواران آمریکا
دارای تاییدیه : GMP,CE,HACCP
تعداد کپسول : 60 عدد
نحوه تاثیر : بهبود متابولیسم چربی های انباشته شکم و پهلو , ارتقای سلامت پوست و جلوگیری از افتادگی آن , جلوگیری از اشتهای کاذب به تنقلات و زیاده خوری ...
قرص لاغری امریكایی RELACORE ریلاكرقرص لاغری امریكایی RELACORE ریلاكر

12 كیلو لاغری دائمی باقویترین قرص لاغری اصل امریكا بدون عوارض گیاهی تضمینی - ریلاكر RELACORE
09378265925 ارسال به کل کشور
بهترین قویترین وموثرترین قرص لاغری حال حاضر درایران اصل امریكا10 -12 كیلو لاغری
بدون افدرین
مورد تایید كلینیك ها ومراكزبهداشتی
كاهش دهنده قوی اشتها
افزایش دهنده انر‍‍ژی
چربی سوز قوی وسوزاننده كالری
آیا می دانید كم نكردن وزن شما درنتیجه این است كه شما فقط می خواهید با رژیم و ورزش كاهش وزن داشته باشید؟
ریلاكر RELACORE یك محصول كاملا موثر وپیشرفته با فرمول كامل ومواد تشكیل دهنده كلیدی كه از لحاظ علمی به اثبات رسیده است بهترین محصول درزمینه كاهش وزن ولاغری می باشد.
دارای هشت نوع ویتامین و مواد معدنی جهت شادابی و سفت شدن پوست و جلوگیری ازافتادگی پوست پس از لاغری

یک محرک مرکزی است واشتها را به میزان بسیار زیادی ، حتی تا حد صفر کاهش می دهد ونیزخاصیت چربی سوزی وخرد کردن چربیها را دارد وتمایل به خوردن آب را افزایش می دهد . کاملا بی ضرر است . بدون اغراق این قرص لاغری ریلاكور فوق العاده موثرتر و قویتر از تمام داروهای موجود است و کسانی که این قرص لاغری را مصرف کرده اند بهترین دلیل این موضوع هستند .این قرص لاغری بعد از لاغری هیچگونه بازگشتی ندارد و ثابت می ماند. ریلاكر RELACORE یکی از قوی ترین و موفق ترین داروهای لاغری می باشد که گیاهی وطبیعی بوده و با خواص منحصر به فرد خود باعث شده تا در لیست بهترین داروهای لاغری دنیا قرار گیرد. قرص های لاغری ریلاکر RELACORE هم باعث کاهش وزن می شوند و هم سایز شما را کم می کنند و علاوه براین به زیبایی صورتتان نیز لطمه نمی زنند
قرص لاغری ریلاکر RELACORE فعالیت متابولیک مولکول های چربی را افزایش داده و باعث می شود تا مولکول های چربی سریع تر به انرژی تبدیل شوند.
قرص لاغری ریلاکر RELACORE ساخت آمریکا بوده وعزیزانی که تمایلی به استفاده از قرص های لاغری چینی ندارند . پیشنهاد می شود ازاین قرص استفاده نمایند.
قرص لاغری ریلاکر RELACORE کاملا گیاهی و بدون عوارض بوده و تاثیر بسیار زیادی روی چربی های شکم و پهلو و ران دارد
این قرص لاغری زیبایی و ثبات و استحکام پوست را نگه داشته و از شل شدگی و افتادگی آن جلو گیری میکند.

● مزایای محصول
- عمل کرد سریع در کاهش وزن با حد اقل تلاش
- زیبایی و ثبات و استحکام پوست و از بین بردن حالت افتادگی و موجب جمع شدن پوست و خوش فرمی بدن ی شود
- با اثر گذاری دائمی به طوری که بعد از دوره درمان با کمترین درصد بازگشت


قرص لاغری امریكایی RELACORE ریلاكر

 ساخت کمپانی دارویی لپتین آمریکا :
American Leptin Pharmaceuticals limited, U.S.A
هشدار!
کودکان ، زنان باردار، بیماران قلبی ، فشار خون بالا دیابتی بیماران كلیوی نباید ازاین محصول استفاده کنند.
خرید کنید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

قرصهای ضد اشتها واسه لاغری
Jul 4, 2009  09378265925  قرصهای ضد اشتها واسه لاغری. ... یه قرص دیگه هم هست که بعد از غذاهای سنگین اگه مصرف کنی خیلی خوبه اما به نظر من نخور چون ریزش مو داره ونوستات ...
همه چيز درباره چربي سوزي و چربي سوزها [بایگانی] - سایت بدنساز
فرم شربت و تزريقي اين دارو نيز ساخته و عرضه شده است اما ورزشکاران و يا متقاضيان خدمات لاغري اغلب از قرصهاي اين دارو استفاده مي کنند. دز موثر و مناسب اين دارو ...
کمممممممممممممک قرص لاغری چی خوبه؟
Apr 5, 2011  09378265925  تبادل نظر در نی نی سایت - کمممممممممممممک قرص لاغری چی خوبه؟ ... اصلا اراده ندارم ...قرصی واسه کاهش اشتها سراغ دارین؟ به دادم برسین...اسیمینگ خوبه؟
قرص بوتانیکال اسلیمینگ ؟؟؟؟ آری یا نه؟ لاغری بعد از سزارین‎
بهترین قرص لاغری گیاهی بدون هیج عارضه یه سوال در مورد قرصهای لاغری‎ -
متفورمین؛ دارویی مطمئن برای کاهش وزن جوانان
Jan 31, 2007  09378265925  سلام یه دکتر مطمئن و دلسوز این قرص رو به من معرفی کرده برای لاغری امیدوارم جواب ... میکنه و متاسفانه هر قرصی عوارضی دارد پس برای لاغری بهترین روش ورزشه. ... خوبه ولی کم توضیح دادین بخصوص در مورد تاثیرش رود تخمکای تنبل ...
غذای منحصربه فردبرای لاغری شکم!
Jan 26, 2012  09378265925  دانه کتان فیبر داره بنابر این در لاغری موثره. امگا3 هم داره. برای بیماریهای قلب و عروق خیلی خوبه. ضد سرطان هم هست. کلا فواید بسیار زیادی داره.
من این طوری لاغر می شم - مکمل ها و قرص های لاغری از دید من!
همچین قرصی وجود نداره، حداقل فعلا وگرنه چاقی ریشه کن می شد خو، پس در واقع باور ... چای سبز نوشیدنی خوبی برای زندگیه،‌حتما خودتون می دونید واسه همه چی خوبه، قلب و ...
قرص های لاغری قابل استفاده کدامند؟
Oct 15, 2012  09378265925  قرص های لاغری قابل استفاده کدامند؟ ... این اسم ها برایتان آشنا هستند؟ شما هم چاق ... ۲۴ مهر ۱۳۹۱; مجله سیب سبز; بازدید: ۱,۷۲۴; داروشناسی قرص‌های لاغری ...
داروهای لاغری
Jan 19, 2012  09378265925  صفحه اصلیرژیم غذاییمقالات تغذیه و رژیم غذاییداروهای لاغری .... توصیه ما به شما این است که برای لاغری از مثلث رژیم غذایی، دارو و فعالیت فیزیکی پیروی کنید چرا که .... چای لاغری دکتر سینا خوبه؟ ... من با170قد 60کیلو وزن داشتم که در اثر خوردن قرصهای اعصاب اضافه وزن پیدا کردم و به مرور زمان اشتهام تحریک شد ...
كمممممممممممممك قرص لاغري چي خوبه؟
كمممممممممممممك قرص لاغري چي خوبه؟ نوشته شده در جمعه 19 خرداد 1391ساعت 17. ميخوام قرص يا دارويي بخورم كه لاغر شم چون اصلا اراده ندارم .قرصي واسه كاهش اشتها سراغ ...
چه قرصی برای لاغری خوبه
چه قرصی برای لاغری خوبه. چاق شويد -چاق بمانيد-چاقي-20 كيلو درماه , زيبايي و بهداشت , خدماتيمعجون 007. معجون007. معجون چاقی 007. داروی گیاهی برای چاق شدن.
بهترین میوه برای لاغری را بشناسید
انگور بهترین میوه برای کسانی است که می‌خواهند وزن خود را کم‌کنند همچنین اسید اوریک انگور، سنگ‌های صفراوی و مسمومیت‌های مزمن را از بدن پاک می‌کند.
رژیم دسته جمعی لاغری برای وزن 80 تا 90 کیلو گرم : برنامه لاغری و ...
May 22, 2012  09378265925  یه رژیم خوب و عالی واسم چیه؟در ضمن قرصهای اورلیستات (ونوستات)واسه ی لاغری خوبه؟دکتر زنان تایید کرده بود.میگفت تنها دارویی که انجمن پزشکان ...
پرسش و پاسخ(رژیم چاقی و لاغری)  09378265925  زیباشو دات کام
سوال : سلام-من ۱۶۳ قد و ۷۰ کیلو وزن دارم-اندازه سینه ها و باسنم خوبه ولی چاقی شکم نه می .... من ۲۴ سالمه، قدم ۱۵۳ و وزنم ۴۰ هستش، واقعاً دارم از لاغری رنج میبرم، اون قدر که ...
برای لاغرها  09378265925  زیباشو دات کام
با وجود آنكه شيوع لاغري در كشور، كمتر از چاقي است، اما اين بدان مفهوم نيست كه در ... ۱۶۰ و وزنم ۵۲ کیلوه، من مشکل لاغری دارم البته پایین تنه م خیلی خوبه متناسب و خوش ... ﺑﺸﻪ ﻣﻦ ﺍﺻﻼ ﺍﺷﺘﻬﺎ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺍﮔﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﮐﻤﮑﻢ ﮐﻨﻴﻦ ﮐﻪ ﭼﻴﮑﺎﺭ ﮐﻨﻢ ﺍﺷﺘﻬﺎﻡ ﺯﻳﺎﺩ ﺑﺸﻪ ﺍﮔﻪ ﻗﺮﺻﻲ.
درمان لاغری - راه های افزایش وزن [آرشيو] - - انجمن ...
ملین ها یا قرصهای لاغر کننده مصرف می کنند، وعده های غذایی را حذف می کنند، عصبی اند و بی خوابی دارند. ..... حالا چاق یا لاغر مهم اینه که آدم سالم باشه من نمیگم لاغری خوبه می تونی با روش ... اين مولتي تراپوتيك ها واسه افزايش وزن حوبن؟
شماره تماس شرکت فارسی شاپ جهت قرصهای لاغری - شرکت بازرگانی ...
سلام شایدباورنکنی قرصی نبودکه من واسه لاغری نخریده باشم خدامیدونه همشون هم گرون ... خوبه دکتر داد 09378265925 09378265925 09378265925 الگومد که مال لاغری ...
یک روش عالی وسریع برای لاغری و کوچک کردن شکم می خواستم؟
یک روش عالی وسریع برای لاغری و کوچک کردن شکم می خواستم؟ ... واسه شام حتما سعی کنید شامتون رو حداکثر تا ساعت 7:30 میل کنید و از این زمان به بعد از خوردن ..... شما می توانید از قرصهای گیاهی مخصوص لاغری و یا از عرق زیره كه ان را نیز می توانید از ...
پس اگه شنا واسه...  09378265925 
پس اگه شنا واسه لاغری خوبه چـرا نهنگ ها ... برنجی سر دنده ام کچل کرده این همه ما ایرانیا عزاداری کردیم واسش!!!!اینم از لپ ... ببین یه قرصی هست ال-کارنیتین!!!من به هر ...
سركه سيب معجزه لاغري !!
قرص لاغری سرکه سیب اثری حیاتی در حفظ طراوت بدن دارد ، چرا که گوگرد در ... از قدیم گفتن هرچیزی طبیعیش خوبه! ..... خصوص خانمها آثار خیلی بدی داره واسه همینم ...
هیچ چیزی به خوش طعمی احساس لاغری نیست
Jul 10, 2011  09378265925  هیچ چیزی به خوش طعمی احساس لاغری نیست. ... شنا خیلی خوبه ولی واسه من بیشتر به فرم دادن بدنم کمک کرده تا لاغر کردن. ... این قرصی که من استفاده کردم الان کسایی مثل اُپرا و ریچل ری و .... پیشنهاد میدن و میگن بهترین راه واسه ...
وب سایت اختصاصی دکتر منصور ریسمانچیان -
آخرین قرصی که خریدم قرص لاغری چای سبز شف هست که آمریکایی هم هست و از .... که نمیه خورد من ازمایشم دادم که جوابش خوبه میگن مشکلی نداری وضع مالی خوبی ندارم که ... این قرصها olanzapine 5 , amitriptyline10 ,asentra50 عوارض شدید و کلا واسه دیوانه ...
زیباترین و خوش اندام ترین باشید - محصولات و مطالب لاغری
آن‌ها در تولید محصولات و قرص‌های لاغری با هم رقابت دارند. اما حواستان .... من از آب كرفس متنفر بودم ولی مادربزرگ می‌گفت: «آب كرفس هم انرژی داره، هم برای لاغر شدنت خوبه.
دکتر رهام صادقي - انجمنهای گفتگو - موضوع: چاقی صورت
فکرنکن روو به غروبه زندگی / اگه عاشق باشی ، خوبه زندگی ... از اونجایی که چاقی و لاغری صورت بیشتر تابع وراثت و استخوانبندی هست لذا برای چاق تر ... نمیکنه یه چند وقت دیگه قراره ازدواج کنم میخوام واسه شب عروسی صورتم تپل تر بشه آرایش که ...
دکتر رهام صادقي - انجمنهای گفتگو - موضوع: داروی لاغری ریداکتیل ...
Jul 10, 2009  09378265925  تاریخ: دوشنبه 15 تیر 1388 - 00:12 عنوان: داروی لاغری ریداکتیل ... فکرنکن روو به غروبه زندگی / اگه عاشق باشی ، خوبه زندگی ... بهرحال من نمی تونم قرص خوردن رو تایید کنم حتی قرصهای مورد تاییدی مثل تینوئیت یا زنیکال ...
لاغری در ... سوت ! - دارو های لاغری
دارو های لاغری - كاهش وزن به وسيله قرص های لاغری ( داروهای اورلیستات یا زنیکال و L- کارنيتين و ... از قدیم گفتن هرچیزی طبیعیش خوبه! .... بنابراین باید بین قرصی که روی چربی غذا موثر است با قرصی که روی چربی بدن موثر است فرق گذاشت.
امگا3 را هم بخورید هم به پوستتان بزنید!!
پوست صورت سفیدی پوست متخصص پوست گفته می شود زدن قرصهای امگا 3 به پوست می تواند به ... درمان چاقی, تناسب اندام, طب سورنی, چاقی موضعی, لاغری موضعی ...
سوالات پزشکی كاربران - وب سایت اختصاصی حسین حاجیان فر -
سوال : سلام دکتر واسه فقط چاقی صورت دارویی هست تجویز کنید با تشکر از تمام زحماتتون جنسیت دختر سن 23. پاسخ : سلام ... از عطاري قرصي به نام شيكوريدين گرفتم. ... در کنار چای چه چیزی میتونم استفاده کنم که روند لاغری رو افزایش بده یه چیز قوی ؟ .... در سایتی که معرفی کردم یه جا نوشته چای برای دندان خوبه یک جا نوشته بده!
قرص لاغری سوپر اسلیم رو میشناسید؟خوبه؟ كسی مصرف كرده؟
قرص لاغری سوپر اسلیم رو میشناسید؟خوبه؟ كسی مصرف كرده؟ ... اگه درست حساب كتاب كنی به راحتی می تونی برنامه ی خوبی واسه خودت بریزی. فراموش نكن كه بدنت ...
وب سایت اختصاصی گیتی بهدادی پور -
از میان قرصهای پایین آورنده قند، گلی بن کلامید با تاثیر روی سطح انسولین باعث ... ساعت وتعداد دفعات هم بگید در هفته.2- وژل وصابون لاغری خوبه واثر داره یا خیر.
قرص لاغری
Jul 4, 2012  09378265925  پیاده روی خوبه اما نه اینقد!!! می گن چای ... بچه ها این قرص های گیاهی یا کلا داروهای گیاهی که واسه لاغری هستن، اونا هم خوب نیستن، آیا؟ ... آخه قرصی که تازه درست شده کسی چه میدونه عوارضش چیه شاید بلند مدت باشه و به این زودیا مشخص نشه ...
بهترین ویتامین ها برای زنان
از بین این همه قرص و شربت،كدام ها را باید انتخاب كرد؟در این مقاله به این سوال،بر اساس نتایج آخرین تحقیقات و مطالعات پاسخ خواهیم داد...
ماده ای فراموش شده و مفید برای قلب
حتی داروهای مشخصی از جمله قرص ضد بارداری، قرص‌های ادرارآور (دیورتیک) و مسهل ها نیز ... غذای رژیمی و لاغری-طرز تهیه سالاد رژیمی برای کسانی که رژیم لاغری دارند ...
میخوام یه قالبی چیزی واسه این وبلاگم پیدا کنم انقدر به قول خودم گر و کچل نباشه وقت ... رو هم تثبیت کنم راضیم بعدش دوباره میتونم برم سمت لاغری یه یک ماه رو این باشم خوبه نباید سر خود ..... اینها هیچ اعتقادی ندارم و قرصهای تبلیغاتی چربی سوز و.
Food Club - رژیم لاغری و گیاهان دارویی
کسی می دونه گیاه دارویی هست که باعث لاغری بشه. ... عرق زیره رو از عطاری معتبری که خالص باشه تهیه کنین شبی یک لیوان نوش جان کنین خیلی خوبه! ... یکی از دوستان یه پست تو صفجه تناسب اندام گذاشته که فکر می کنم واسه این پست هم می تونه خیلی ..... و باید از قرصهای مکمل با کیفیت خارجی هم همزمان با برنامه ریزی استفاده کرد.
خانم ها بخوانند ****:::::: رژيم هاي لاغري - مرکز انجمنهاي تخصصي
دراين برنامه ي رژيم لاغري، امكان كاهش 6 تا 7 كيلو از وزن بدن در مدت 18 روز نويد داده شده است، به شرطي كه در ..... و يا دليل مصرف قرصهای لاغری چيست؟
وب سایت اختصاصی گیتی بهدادی پور -
مقاله تغذیه در لاغری را در همین سایت ببینید. ... من 3 ماه پیش یه سقط جنین داشتم که خیلی کم بنیه شدم میخواستم ببینم الان وزنم برا یه حاملگی مجدد خوبه؟ .... سوال : سلام-بجای قرص گلی بن گلامید از چه قرصی برای پایین اوردن قند باید استفاده کرد ...
پرسش و پاسخ - رژیم لاغری
شما برای لاغری از یک رژیم غذایی غیر استاندارد پیروی کرده اید لذا این عوارض پیدا شده است در .... یک داروی گیاهی است و جزء قرصهای چربی سوز است که در سایت در قسمت داروهای لاغری توضیح داده .... اشتهامم خوبه ولی نمیدونم که چرا اصلا وزنم اضافه نمیشه.
سوالات پزشکی كاربران - وب سایت اختصاصی دکتر منصور ریسمانچیان -
سوال : سلام دکتر من 2 سال به خاطر استرس دارووی به اسم سرترالین مصرف می کردم الان ... آخرین قرصی که خریدم قرص لاغری چای سبز شف هست که آمریکایی هم هست و از .... که نمیه خورد من ازمایشم دادم که جوابش خوبه میگن مشکلی نداری وضع مالی خوبی ندارم ...
تشخيص قطعی بيماري توسط دکتر آوازه - سوزش ادرار
واسه برنده شدن فقط تک بیار. Takbiar.ir. لاغری سریع با قرص لاغری مجیک اسلیم کاهش وزن حداقل 8 کیلو گرم در یک ماه و با مصرف یک دوره دو ماهه کاهش وزن حداقل 15 ...
تغذیه مناسب برای سلامت كبد
اشتباهات رژیم های لاغری از نگاه طب اسلامی، ایرانی رژیم‌های سخت و طولانی زودتر زنان را یائسه .... ۵- انواع داروهای خوراكی مثلا قرصهای ضد بارداری ... نه تنها واسه کبد بلکه واسه دیگر اعضای بدن هم خوبه اما بهتر از اینا، اونه که شما واسه هر فصل سال بتونی یه ...
واضح :: قرص پری اکتین چاق کننده
... 01:52 PMحالا چاق یا لاغر مهم اینه که آدم سالم باشه من نمیگم لاغری خوبه می تونی با روش ... hamijoon03-05-2009, 02:34 PMبهترين راه واسه چاق شدن افزايش اشتهاست . ... می کنم اشتهام زیاد نمی شه و چاق نمی شم هیچ قرصی هم مصرف نکردم حال و حوصله ورزش ...
سوالات پزشکی كاربران - وب سایت اختصاصی شهزاد محمدیان - کارشناس ...
ممنون که سوال قبلیمو پاسخ دادید و گفتید که من لاغری مفرط دارم و ازخدمت معاف میشم.من21سالمه و49کیلو ... از عطاري قرصي به نام شيكوريدين گرفتم.چكار كنم صورتم ... کمکم میکنین؟مخصوصا اگه اسم مارک تجاری یه محصول رو بهم بدین که استفاده کنم.
پودر چاق کننده و افزایش وزن 100 % تضمینی  09378265925  میهن مارت - فروشگاه آنلاین
اگر از لاغری رنج میبرید و به دنبال رفع این موضوع هستید و کالایی با ۱۰۰% ضمانت و کیفیتی فوق. ... برچسبها: روش چاق شدن, فواید پودر افلاطون, قرصهای چاق کننده, محلول چاق کننده, ... مهشید دوست دارم و واسه تو میخوام چاق شم {علی مقدم} معروف به {مانی} ...
مواد لاغر کننده [آرشيو] - باشگاه مهندسان ایران
مواد لاغر کننده داروهای لاغری قرص‌ها و پودرهای چربی ‌سوز با دفع چربی و آب بدن، در کوتاه‌ مدت فرد را دچار ... ورزش خیلی خوبه اگه رژیم توام با ورزش باشه که خیلی زود و عالی جواب میده ... من خودم تو خونه بدون هیچ قرصی تو یه ماه با غذا و رقص 9کیلو کم کردم. ... من واسه لاغری نمیرم ولی کسایی هستند میان که به مرور لاغر بشن .
وب سایت اختصاصی گیتی بهدادی پور -
سوال : با سلام رژیم دارم برای لاغری اضافه وزنمم خیلی زیاد اما برای اینکه صورتم هیچ .... امروز که داشتم مخمر ابجو می خریدم که اقای فروشنده بهم یه قرصی رو معرفی کرد بنام ... من برای لاغری از قرص ونوستات استقاده میکنم به نظر شما این قرص خوبه یا نه؟
10 نکته ساده برای کاهش وزن  09378265925  میز غذا
وزن کردن هم خوبه ولی واسه خانمها استرس ایجاد می کنه و شاید تبدیل به وسواس بشه ... یه جدولی هس که می گه BMI زیر ۱۸٫۵ یعنی لاغری و BMI بالای ۲۵ یعنی اضافه وزن. .... سلام قد۱۶۰ وزن ۷۸ بخاطر خوردن انواع قرصهای رماتیسم البته کورتون وزنم رفته بالا هر ...
كاهش وزن به وسیله قرص های لاغری
Aug 21, 2003  09378265925  مسأله قرص های لاغری كه اكنون تبلیغات زیادی برای ترویج آن صورت می گیرد، سئوال ... ممکنه بگید واسه مصرف قرصه ولی من 5ماه قرص خوردم از وقتی قطعشون کردم خیلی چاق شدم. ... من 108 کیلو بودم الان شدم 88 کیلو در عرض یک ماه به نظر شما این برای سلامتی من خوبه یا بده ... باید از چه قرصی برای لاعری استفاده کنم .
گیاه جادویی زنان
ویتاگنوس را گیاه زنان می نامند . اولین مورد گزارش شده از مصرف آن توسط بقراط بوده که از خوابانده آن در شراب در جهت کنترل خونریزی بعد از زایمان استفاده کرده است.
افزايش رشد مو
... در مقابل میکروبها • تغذیه در بیماران فشار خون بالا • تغذیه پس از زایمان • درمان لاغری ... آشنایی باخواص ۴ غذای چربی‌سوز • قرصی که شما را نسبت به پیتزا بی‌میل ...
داروخانه - داروخونه فیتیله ای... چاق بشی خوبه یا اینکه کلیه و غده فوق کلیه و استخوان و مغز و روحت بپوکه! ... کاش این آمپولهای بدن سازی و قرص دگزا هم مثل همون قرص سبز ریزه که واسه معده است! ...... اين در حالي است که اغلب قرصهاي لاغري به طور غيرمجاز و قاچاق وارد کشور مي شود.
وب سایت اختصاصی شهزاد محمدیان - کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی -
براي لاغری صورت اول بايد وزنتان اصلاج شودلاغر ي صورت علل مختلفي دارد از جمله ... من 168 قد و 55 وزن دارم ویخواستم ببینم واسه افزایش قد چیکار باید بکنم اگه میشه ... سوال : سلام آیا قرصهای چربی سوز الکارنیتین /سی ال ای(cla)/ کلن بوترول مورد تایید شما هشتن؟ ... در مورد قدم چی خوبه راهی برای بیشتر شدنش هست(نسبت به سنم)؟
بعدي - وب سایت رسمی محمد تقی انوشه عضو انجمن رژیم درمانی و تغذیه ...
من 31 سالمه .167 قد.62.700وزنم برای لاغری بازو و پهلو چه راهی که بی ضررو سریع باشه ... برم باشه پیشنهاد میکند که 7 ساله پیش سابقه لنفم داشتم ولی الان خوبه خوبم ... خيلي دوست دارم كه پياده ش كنم ولي واسه مني كه4 ماهه ميخوام 35 كيلو كم كنم رژيمم خودش ... به قرصهاي چربي سوز حساسيت داره و حتي به قرصهاي گياهي هم حساسيت نشون داده ...
بهترین سریعترین راه لاغری را میدونید
سیستم پرسش > سلامتی > لاغری و تغذیه > بهترین سریعترین راه لاغری را ... اطلاعات بیشتر : برای اضافه وزن 25 كیلو بهترین و سریعترین راه لاغری چیست ...
بهترین قرص لاغری گیاهی بدون هیج عارضه
سلام چه جور قرص لاغری ؟ ... مشاوره گرفتم رژیم های خوبی میده راجبه اطلاعات راجبه انواه قرصهای لاغریم کمکت میکنه ... خوبه گلم اما حالا حتما نباید شرکتی باشه میتونی بازشم بگیری فرقی نداره ... نتنها واسه لاغری واسه خیلی چیزا خوبه انتی اکسیدانه .
پرسش و پاسخ - رژیم لاغری
برای کاهش 5 کیلوگرم اضافه وزن، از قرص لاغری استفاده نمی شود با همان رژیم غذایی و ..... در مورد سوال شما و عوارض قرصهای لاغری ونوستات و ال کارنیتین در سایت ... سلم خسته نباشید اگر کمربند لاغری استفاده کنیم بعدش پیاده روی کنم خوبه برای ...
داروهاي لاغري : برنامه لاغری و رژیم های دسته جمعی
May 13, 2008  09378265925  موضوع پست: معرفی قرصهای لاغری. پست ارسال شده در: چهارشنبه 6 آبان 1388, 4:03 pm ..... به نظر شما این قرص ها برای لاغری خوبه کسی تجربه داشته؟
درمان لاغری - راه های افزایش
میگن امگا 3 واسه چاقی صورت خوبه! ..... نمونه خارجی و قاچاق اون مجبور شدم قرصی هزار تومان پرداخت کنم اما تنها نگرانیم اینه که این قرص برای افراد سالم ...
مجیک اسلیم کسی مصرف کرده؟ [بایگانی] - سایت بدنساز
پس خوبه دیگه؟ ... خدایا یعنی اینایی که دارن اینا رو میفروشن حاضرن واسه دو قرون پول با جون ادما بازی کنن؟ ... دنبال قرصهای لاغری و چه میدونم روغن مار و این چیزا نباشد، اگر تغذیه و ورزش رو تنظیم نکنید میلیون قرص لاغری هم که بخورد به جز اوارز چیزی ...
چاقی و رژیم های کاهش وزن
لاغری همیشه مصونیت نیست; اگرچه افراد لاغر به صرف کم‌وزن بودن و نداشتن بافت‌های ... 11ماده‌ی غذایی زمستانی برای لاغری; با ما همراه باشید تا قدمی در دنیای مواد غذایی .... نکاتی درباره‌ی مکمل‌های کاهش وزن (1); شرکت‌ها و سازندگان قرص‌های کاهش وزن ادعا ...
برای افزایش اشتها چه باید كرد؟
Nov 30, 2004  09378265925  من 21سالمه قدم 174 وزنم 60 به نظرتون رژیم مناسب واسه من چیه تا وزنمو 5 6کیلوبالا ببرم ... وقتی اشتها ندارم چطوری میتونم چند وعده غذا بخورم لطفا مکملها و قرصهای اشتها اور معرفی کنید مرسی .... لاغری و رژيم هاي افزايش وزن. تغذیه و ...
برای چاق شدن صورت باید چه کار کرد طوری که فقط صورت چاق بشه؟
بهترین راه برای پر شدن صورت که بهترین آرایشگاهای تهرانم به عروس خانومای لاغر پیشنهاد میدن (چون تا زمان عروسیشون زیاد وقت ندارن و باید صورتشون یکم تپل شه ...
یه رژیم خوب می خوام كه یه ماهه لاغر شم.قرص چربی سوزم می خوام كی میتونه ...
1.5 سال هم انواع قرصهای لاغری از گیاهی و چربی سوز خوردم ولی توانستم به 130 یا 128 برسم ولی مجددا وزنم بر می ... قرص چربی سوز هیچ کمکی به لاغری نمیکنه در ضمن اینکه باعث آلرژی های خیلی سخت میشه. .... اگه بتونی رزیم غذایی بگیری خیلی خوبه ...
رژیم دسته جمعی لاغری برای وزن 80 تا 90 کیلو گرم : برنامه لاغری و ...
Feb 10, 2012  09378265925  استفاده از ماست كم چرب به اندازه روزانه صد گرم برای لاغري بسيار مفيده. .... من به طور كامل با قرصهاي لاغري مخالفم. ..... پروتیین شروع کن با پیاده روی از فردا شروع می کنیم خوبه قد و وزنتم بذار هر 2 روزم گزارشامون و می نویسسیم خوبه ...
رژیم دسته جمعی لاغری گروه 3 برای وزن 50 تا 60 کیلوگرم : برنامه ...
Dec 11, 2012  09378265925  تفاوت چنداني هم ميان قرص‌هاي آهن ايراني و خارجي وجود ندارد. .... دارید ولی می ترسید از استفادش بخرید و کمتر استفاده کنید چون خیلی خوبه به نظرم ...
درمان لاغری - راه های افزایش وزن
آبلیمو با ا لیوان آب میخورن برای لاغری چربی سوزی میکنه و روده ها رو به تحرک وادار میکنه. ... ژنتیکا هم بابام هرکولیه واسه خودش ! ..... 3 بار دعوا نکردم آستانه تحملم هم خوبه یکی از دوستام پیشنهاد همچین قرصی داد من رفتم گرفتم و خوردم ...
شرکت بازرگانی ملکی 09378265925 - خرید اینترنتی قرص لاغری ...
قرصهای گیاهی لاغری بوتانیکال اسلیمینگ ساخت اسپانیا 100 09378265925 ..... آنیتا جون من 3 ماهه دارم خودم رو واسه لاغری به در و دیوار میکوبم دریغ از 1 کیلو .... خوبه دکتر داد 09378265925 09378265925 09378265925 الگومد که مال لاغری نیست یه ...
شرکت بازرگانی ملکی 09378265925 - عوارض لاغری با بوتانیکال ...
قرص‌های لاغری انواع گوناگونی دارند، اما آن هایی که توسط پزشک و معمولا برای مدت معینی ..... آنیتا جون من 3 ماهه دارم خودم رو واسه لاغری به در و دیوار میکوبم دریغ از 1 کیلو .... خوبه دکتر داد 09378265925 09378265925 09378265925 الگومد که مال لاغری .
رابطه بدن سازي با روابط جــنسي! [بایگانی] - سایت بدنساز
... تایپیک میگی توضیح بدین در حالی که اون تایپیک مختص به اون سوال شماست واسه من مبهم هست که چرا بیخود سؤال میکنین؟ .... لیدوکائین هم خوبه. ..... همین پدیده، علت ارتباط فعالیت ***ی و لاغری را توضیح می دهد. ..... من به جای شما بودم میرتم نظام پزشکی میگفتم این دکتر چه قرصی تجویز میکنه تا یکی دیگه رو توی بدبختی نندازه.
با خوردن دارو لاغر نمی شوید!
Sep 7, 2009  09378265925  قرص‌هاي لاغري تحت عناوين مختلفي در داروخانه ‌ها موجود است و اطلاعات زير به شما کمک مي‌ کند ساختار ... قرص روزی یه بار میخورم ولی وزنم پایین نمیاد بنظر شما بهترین قرص واسه لاغری چیه؟ ... این قرصا از یه نظر خوبه اونم از نظر روانیشه .
دسترس :: قرصهای ضد اشتها واسه لاغری
13 تیر 88 - 15:25قرصهای ضد اشتها واسه لاغری اطلاعات بیشتر : سلام من حدود 20 کیلو اضافه وزن دارم اگه راهنماییم کنید چطوری کمش کنم ممنون می شم راستی اگه قرصی ...
مشكلم چیه؟
برای لاغری شكم باشگاه رفتم ولی تغییر چندانی نكرد(البته فقط لاغری موضعی رفتم و 20 جلسه). ... ببین عزیزم ما چیزی به اسم چربی سوزی موضعی نداریم . این که چاق ...
واسه زیاد شدن اشتها چی کار باید بکنم ؟
واسه زیاد شدن اشتها چی کار باید بکنم ؟ ... دوستان فقط به خوردن اشاره کردن در حالی شما باید ببینید آیا لاغری و کم اشتهایی ... و سعی کن در کنار صبحانت عسل هم اضافه کنی,بعلاوه میوه هم زیاد استفاده کن خیلی خوبه. ... از قرصهای اشتها اور استفاده کن ...
ایا مصرف قرص لاغری بوتانيكال اسليمينگ ضرر دارد - شرکت ...
قرصهای گیاهی لاغری بوتانیکال اسلیمینگ ساخت اسپانیا 100 09378265925 ..... آنیتا جون من 3 ماهه دارم خودم رو واسه لاغری به در و دیوار میکوبم دریغ از 1 کیلو .... خوبه دکتر داد 09378265925 09378265925 09378265925 الگومد که مال لاغری نیست یه ...
نظر وزارت بهداشت در مورد قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ - شرکت ...
قرصهای گیاهی لاغری بوتانیکال اسلیمینگ ساخت اسپانیا 100 09378265925 ..... آنیتا جون من 3 ماهه دارم خودم رو واسه لاغری به در و دیوار میکوبم دریغ از 1 کیلو .... خوبه دکتر داد 09378265925 09378265925 09378265925 الگومد که مال لاغری نیست یه ...
ایا مصرف قرص لاغری بوتانيكال اسليمينگ ضرر دارد - شرکت ...
فروش چربی سوز کپسول های چاقی و افزایش وزن مکمل های لاغری و چربی سوز کاهش وزن ..... سلام شایدباورنکنی قرصی نبودکه من واسه لاغری نخریده باشم خدامیدونه همشون هم ... خوبه دکتر داد 09378265925 09378265925 09378265925 الگومد که مال لاغری ...
من این طوری لاغر می شم
تپل: ترک و افتادگی پوست بعد از لاغری: عزیز دلم واسه ترک که راهی نیست جز لیزر .... عزیزم روزه گرفتن هم خیلی خوبه، به نظر من برای افطار و سحر از گوشت سفید آب ... شدید مو میشه، حالا من یه قرصی بهتون پیشنهاد می کنم چه رژیم دارید چه ندارید فقط ۲ ...
خرید كپسول چاق كننده صورت فت فيس - کدوم قرص چاقی صورت خوبه
برچسب‌ها: کپسول چاق کننده صورت, کپسول چاق شدن صورت, چاق شدن صورت, روشهای چاق شدن صورت, کدوم قرص چاقی صورت خوبه, اسم قرصی که صورت رو چاق میکنه ...
مردمان - پورتال جوانان ایرانی   09378265925  قرص های لاغری
متاسفانه امروزه دربازار انواع و اقسام قرصهای لاغری یافت می شود که برخی از آنها نه تنها تاثیری در ... که دارای بودجه کم بوده و یا تمایل دارند برای اولین بار ازداروهای لاغری استفاده نمایند، افزایش میدهد. .... سلام،قرص cla رو واسم خریدن،اما از نوعی که شما عکسشو زدین نیست رنگ قوطیش سورمه ای ... سلام کدوم قرص برای 19کیلواضافه وزن خوبه؟
لاغری بعد از سزارین
مامانایی که شیر میدید عجله واسه لاغری نکنین بذارید این 2سال بگذره بعد وقت هست واسه رزیم....الان هر رزیمی به شیر لطمه میزنه البته اونم باز بستگی داره اگه فکر ...
رژیم دسته جمعی لاغری گروه 1 برای وزن 70 تا 80 ...
Feb 17, 2012  09378265925  شیر هم 0 درصد باشه بهتره ولی 1.5 هم خوبه یکمی وقتی داغش کردی بزار سرد .... راستی میشه خصوصی اسم قرصی که استفاده میکنی بفرستی برام.
برای فشار خون بالا چه داروی گیاهی توصیه میکنید؟
Jul 19, 2009  09378265925  بر طرف كننده قند خون، ضد لاغری، اشتها آور، جلو گیری از ریزش مو، نیرو بخش و مقوی مفید برای معلولان عرق شوید ضد تشنج، بر طرف كننده قند خون و ...
طب سوزنی در درمان چاقی و لاغری - دکتر :: پروانه کاظمی
مریم احمدی: سلام خانوم دکتر میخواستم لطف کنید ادرس مطب یا شماره مطبتونو واسه امدن حضوری بگید .... آرزو: سلام آيا دوچرخه ثابت براي لاغري پا خوبه؟خيلي چاق نيست ...
کاهش دردهای قاعدگی با گیاهان - عطاری - طب سنتی - زالو درمانی - گیاهان ...
دارو های مصنوعی و طبیعی موثر بر لاغری و مقایسه آن ها • عوارض سوپر اسلیم (Super slim).. لاغری با طعم سکته قلبی! آلبوم عکس کامل گیاهان دارویی با نام لاتین ...
وب سایت اختصاصی گیتی بهدادی پور -
من وقتي قرص zink plus رو مصرف مي کنم هم اشتهام خوبه وافزايش وزني حدود نيم ... و وزن 74 هستم كه به علت لاغري از شما كمك و راهنمايي خواستم شما هم مصرف پودر گین آپ رو ...
انواع بیماری و راه درمان آن
Dec 29, 2010  09378265925  البته پماد انتی فیشر شرکت باریج هم که از بابونه تولید میشود خوبه ،‌ولی یک مقدار ... یعنی خیلی هم نیست) جا برای باز شدن ریه هام کم میشه واسه همینه نفس کم میارم . ..... 5ـ درمان‌های لاغری به دو دستهٔ دارویی و رژیم‌درمانی تقسیم می‌شوند.
شبکه اطلاع رسانی پزشک آن لاین
و برای لاغری شما چه قرصی را پیشنهاد می کنید ؟ ... آب کرفس برای کم خونی خیلی خوبه وخیلی زود برطرف میشه اما خیلی تلخ با چه میوه ایی ابش رو بگیرم وبخورم که همو ... میخواستم بدونم واسه کنکوریا تغذیه مناسب چی باشه که هم کم نیارن وهم چاق نشن.
قرص بوتانیکال اسلیمینگ خوبه یا نه
Jan 18, 2013  09378265925  هرگز فریب قرصهای لاغری که توسط ماهواره یا سایتهای اینترنتی به فروش می رسند را نخورید چرا که بهای سنگینی را برای لاغر شدن خواهید پرداخت.
حاج خانوم و حاج آقای مهربونش - گزیده ی خبرها
Jan 10, 2013  09378265925  حاج خانوم و حاج آقای مهربونش - گزیده ی خبرها - همیشه آخر هر چیز خوبه ، اگه نشد ... *******حدود 1 کیلو بی رژیم ولی با قرصی که دکتر به خاطر مشکل هورمونیم داده کم کردم.البته دکترای تغذیه ازین قرص استفاده میکنن واسه لاغری ولی خیلی ...
دکتر رهام صادقي - انجمنهای گفتگو - موضوع: علت بزرگ شدن سینه هام ...
Dec 22, 2008  09378265925  من دختری 21 ساله هستم مجرد با قد 152cmحدود 2 سال پیش به علت لاغری مفرط به یک ... ومایل به این کار نیستم او به من یکسری قرصهای بدون اسم سفید رنگ مکیدنی داد که .... فکرنکن روو به غروبه زندگی / اگه عاشق باشی ، خوبه زندگی ...
چند تمرین برای کوچک کردن سینه ها  09378265925  زیباشو دات کام
سلام به نظر من فکر میکنی سینه هات بزرگه خیلی هم سایزش خوبه آخه میدونی بعضی از ... تخمدان داشتم که با قرصهای ضد حاملگی درمان میشد ولی بعد از چند ماه برمیگشت .
رژيم هاي لاغري - صفحه 8
در اين بخش مفيد ترين نكات و راه كارهايي كه باعث لاغري ميشود گنجانده شده است كه به شما براي ... قرص‌هاي لاغري تحت عناوين مختلفي در داروخانه ‌ها موجود است و اطلاعات زير به شما کمک مي‌ کند ساختار اين قرص‌ها را بهتر بشناسيد: .... مربيم گفتم چربي سوز گفت نخوري بهتره اينو بخور همراه با رزيم واسه چربي سوزي ... سرکه سيب چي خوبه؟
مهر 1391 - حکیم باشی
Oct 21, 2012  09378265925  میخواستم بدونم چه قرصی واسه عفونت رحم خوبه و از بین میبره چند دوره .... گاهی بعد از لاغری در افراد ، در باسن و ناحیه ران خطوط سفید رنگی ایجاد می ...
39 - کمک! میخوام خیلی سریع لاغر شم
Oct 1, 2012  09378265925  آبپز و کبابی و فر و مایکروفری بخورین واسه کمبود روغنتونم روغن زیتون و کره (کم) بخورین ... سلام بچه ا راستی کسی در مورد پودرهای فایبر کلیر و قرصهای اسلیم کوئیک هم چیزی میدونه لطفا .... پیلاتس برای لاغری خوبه حالا؟
نهم مرداد 90 - پسرک لاغر - Google
Jul 31, 2011  09378265925  ... ترم جدید حداقل 10 کیلو چاغ بشم لطفا اگر پودری یا قرصی رو معرفی میکنید امتحانش ... Bahar R - مگه لاغري بده؟ ... خدمت بهار جان هم عرض کنم که "لاغری" خوبه ، نه لاغری مفرط که آدم از خودش بدش بیاد .... هم واسه اشتها و لاغری، هم استرس؟
مشکل لاغری و افزایش سریع قد!!!
سیستم پرسش > سلامتی > لاغری و تغذیه > مشکل لاغری و افزایش سریع قد! ... حوصله دکتر رفتن نداشتم واسه همینم سوالم رو اینجا مطرح کردن تا شاید یه نفر بتونه کمکم کنه و من را ... آخر امتحاناست و برای استخوناتم ترکیب قرصهای گلوکزامین+کندراتین+ام اس ام بخور داروخونه ها دارن . قرص فولیک اسید و کپسول روغن ماهی هم خیلی خوبه .
روش درمان ورم معده چیست
ورود ثبت نام • سیستم پرسش > سلامتی > لاغری و تغذیه > روش درمان ورم معده چیست ... سلام از داروهای شیمیاییی بی خبر هستم اما عرق خارشتر خوبه .بازم تحقیق کن.
نظرات، گزارشات و توصیه ها » [272] - ورود به مطب
4 days ago  09378265925  شما اگه سرتون شلوغه واسه چی سایت باز کردید و از مردم خواستید که مشکلات پزشکی شون را باهاتون در میان بذارن!!! اگه میخواهید کاری برای هموطناتون ...
تغذیه در بارداری
مصرف قرص‌های آهن نیز مزید بر علت می‌شود و یبوست را در زنان باردار تشدید می‌کند ... بسیاری از رژیم‌های لاغری باعث فقیر شدن بدن از نظر آهن، اسید فولیک و برخی ...
كاهش وزن تپل ها - مصاحبه با موفق هاي گروه پايداري
وقتی برنامه هفت هفته ای شروع شد من 77 کیلو داشتم که به دلیل مصرف قرصی که فشارم رو پایین می .... مطالب مفید همون قسمت رو خوندم رو وبلاگ یکی از دوستان به نام لاغری وتناسب اندام (الی) کلیک کردم و بعد از ... به نظر من لطف خدا اون لحظه شاملم شد که من این اسم رو دیدم و ..... خوبه غافلگير شده بودم و روم نمي شد حرف بزنم [زبان][گل][بوسه ...
آمینو چیست و موارد استفاده آن برای بدنسازان
Apr 29, 2004  09378265925  چون اندازه قرصهای این مكمل كمی بزرگتر از حد معمول است در صورت ایجاد مشكل در بلع آن می توانید قرصها را چند تكه كرده و ... خوب بود (واسه یه بی اطلاع) ...




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.